FTP
Fra : PH

Dato : 20-10-01 16:50

Jeg ved ikke ret meget om hvordan man fra et Delphi-program kommer i kontakt
med en FTP-server og f.eks. henter og sletter filer.
Er der nogle af jer der ved hvor man kan læse om det!
På forhånd tak.

Peder

Fra : Niels (G4S)

Dato : 20-10-01 20:40

On Sat, 20 Oct 2001 17:50:21 +0200, "PH" <peder@hanghoej.dk> wrote:

> [...]
>med en FTP-server og f.eks. henter og sletter filer.
>Er der nogle af jer der ved hvor man kan læse om det!

Det er fjerde gang jeg ser det indlæg. Og du har allerede fået to helt
ens svar fra samme person. Sååee, hvis du ikke kan bruge de svar, så
sig det da i stedet for at poste det samme indlæg igen?

--
/` g4s : gee-four-s aka. Niels Martin Hansen
\/ _ mail : g4s [at] mail [dot] dee-kay