Film titel søges.
Fra : Per

Dato : 20-10-01 13:12

Åååh kender i det med at man har set en film og nu kan man dælme ikke huske
hvad at den hedder.
Nu vel , der er en scene i filmen hvor at der står en romer i et form for et
auditorium
og for at få alle folks opmærksomhed siger han:
People people lent me your ears , og så kommer der pludselig en masse ører
flyvende ned til ham
Kan nogen huske hvad at denne kule skøre og morsomme film hedder ?

Venligst
Per

Fra : Tommy Olsen

Dato : 20-10-01 13:22

In article <9qrpku$1sjq$1@news.cybercity.dk>, "Per"
<giflekop@removeyahoo.dk> wrote:

> [...]
> ham
> Kan nogen huske hvad at denne kule skøre og morsomme film

Filmen du tænker på hedder: "Robin Hood: Men in Tights"
Se evt. mere info her: <http://us.imdb.com/Title?0107977>

--
/Tommy Olsen - Alias Yotus http://yotus.linuxhq.dk/
My email: echo spam@linuxhq.dk | sed s/spam/tommy/

Fra : Mads T. Andersen

Dato : 20-10-01 14:23

> Filmen du tænker på hedder: "Robin Hood: Men in Tights"
> Se evt. mere info her: <http://us.imdb.com/Title?0107977>

Jeg mener at samme scene også foregår også i en Mel Brooks film.
evt. "History of the world" (1981)

mvh

Mads

Fra : Morten Steen

Dato : 20-10-01 14:37

> Jeg mener at samme scene også foregår også i en Mel Brooks film.
> evt. "History of the world" (1981)

Robin Hood : Men In Tights ER en Mel Brooks film.

Morten

Fra : Per

Dato : 20-10-01 19:21

"Mads T. Andersen" <mogwai@skjoldhoej.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener at samme scene også foregår også i en Mel Brooks film.
> evt. "History of the world" (1981)
>
> mvh
>
> Mads

Det var vist den. For det passer med romere. Der er nemlig just ingen romere
i Robin
Hood filmen som også blev nævnt.
Så ved jeg endelig hvad det var at den hed.

Tak Mads.

Venligst
Per

Fra : Bo Kristensen

Dato : 20-10-01 23:47

"Per" <giflekop@REMOVEyahoo.dk> wrote in message
> [...]
> flyvende ned til ham
> Kan nogen huske hvad at denne kule skøre og morsomme film hedder ?

Hmmm.... lyder som en parodi på - Shakespeares Julius Caesar, Marc Antonys
funeral oration nærmere bestemt. Det er vist kun Mel Brooks der kunne finde
på at lave en parodi over denne klassiske scene....

Bo