Orm
Fra : Jens Jensen

Dato : 20-10-01 13:07

Hvad gør man når man konstant bliver bombarderet med e-mail indeholde filer
fra en anden persons harddisk ?

Jeg er åbenbart havnet på en mig ubekendt persons mail adresse kartotek. Han
er åbenbart blevet udsat for en w32 sircam worm@mm virus. Den sender fra
filer fra hans Harddisk ud til personer i hans adresse kartotek. Det det er
lidt træls, og da min mail-boks bliver fyldt hurtigt op når den modtager 32
filer a' 500 kb vil jeg høre, hvordan jeg for ham stoppet. Jeg skrevet til
ham og gjort ham opmærksom på problemet, men han har åbenbart ikke tænkt sig
at gøre noget ved det. Jeg kan se at hans udbyder er TDC kan man eventuelt
klage til dem ?

Fra : Basyrinus

Dato : 20-10-01 13:39

Hey Jens Jensen you might have written some of this:

> [...]
> problemet, men han har åbenbart ikke tænkt sig at gøre noget ved det.
> Jeg kan se at hans udbyder er TDC kan man eventuelt klage til dem ?

Jeg jeg ville skrive til TDC. Men bemærk, at synderen måske ikke er klar
over, at han har et problem.
Du kan også indstille OE til ikke at hente og slette alt indkomne post du
modtager fra ham.

--
Basyrinus - www.dumbass.dk
Takt er evnen til at beskrive andre

Fra : zorg

Dato : 20-10-01 15:18

Ja, du kan skrive til abuse...
eller opsætte filtre i dit mailprogram der redirecter el. forwarder
hans mail (inklusive virus) tilbage til ham selv. På den måde bliver
hans mailbox hurtigt fyldt op, og crash'er måske endda.
Det bliver han nok rimelig træt af, og så bliver han jo nødt til at
gøre nået ved problemet.

Fra : Basyrinus

Dato : 20-10-01 17:26

Hey zorg you might have written some of this:

> [...]
> hans mailbox hurtigt fyldt op, og crash'er måske endda.
> Det bliver han nok rimelig træt af, og så bliver han jo nødt til at

LOL - du bliver vist nødtil at forklare hvordan en mailbox bliver fyldt op,
hvis OE sletter alt uønskede post og henter resten.

Iøvrigt qouter du forkert <http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>
Dette betyder, at en tråd meget hurtig kan blive uoverskuelig.

Men du har dog ret i, at det bedste er at skrive til TDC for at få stoppet
synderen.