FZR600 temperatur
Fra : Rune Larsen

Dato : 20-10-01 12:58

Hej Folkens.

Er her nogen FZR600 ejere, eller tidligere ejere, der kan fortælle mig hvor
varm deres motor plejer at være?

/Rune

Fra : Janus

Dato : 20-10-01 21:54

varm nok vil du have det i grader eller på temp.måleren ???

Janus

Rune Larsen <nuggi@mip.sdu.dk> skrev i en

Fra : Rune Larsen

Dato : 20-10-01 22:47

Janus wrote:

> varm nok vil du have det i grader eller på temp.måleren ???

Jeg vil gerne vide hvor mange grader (tallet) - hvis du tilmed ved hvornår
termostaten åbner, ville det være sukker...

/Rune

Fra : Janus

Dato : 20-10-01 23:08

Det med grader skal jeg finde ud af til dig men på måleren viser den
typisk 1/4 -1/3 før det røde felt når der køres på motorvej eller landevej
i byen er det jo forskelligt

mvh Janus