SAS over dammen?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 20-10-01 10:40

Hej,

Jeg har aldrig før fløjet med SAS over Atlanten, men i foråret overvejer jeg en tur fra Kbh. til Chicago. Hvordan er komforten i
forhold til f.eks. Lufthansa ell. Singapore Airlines, som begge flyver over atlanten? Er der eks. fjernsyn i sæderne? (på Economy)

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : CA

Dato : 22-10-01 13:23

"Rasmus Nielsen" <rasmusn@rasmusn.dk> wrote in message
> [...]
> forhold til f.eks. Lufthansa ell. Singapore Airlines, som begge flyver
over atlanten? Er der eks. fjernsyn i sæderne? (på Economy)

Så vidt jeg ved har hverken SAS eller Lufthansa tv i sæderne på økonomi, men
komforten og servicen er betydelig bedre på SAS end på Lufthansa.
Mvh
Claus

Fra : FRBI

Dato : 22-10-01 21:22

Hej.

SAS`s nye Airbus 340 hvoraf den første er indsat på ruten KBH - New
Delhi har tv i sæderne, også på turist klasse. med 16 kanaler hvoraf 2
er udendørs kameraer (et fremad og et nedaf)
Dette er nogle dejlige fly, men personligt vil jeg helst flyve med
SAS`s Boing 767, da de er meget rummelige indeni, og man føler ikke at
man sidder så tæt.

Hilsen Frank.

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 23-10-01 16:18

> [...]
> Dette er nogle dejlige fly, men personligt vil jeg helst flyve med
> SAS`s Boing 767, da de er meget rummelige indeni, og man føler ikke at

Hvad med 763, som de i øjeblikket bruger til Chicago, hvordan er den?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 23-10-01 22:11

Hej

"Rasmus Nielsen" <rasmusn@rasmusn.dk> wrote:

>Hvad med 763, som de i øjeblikket bruger til Chicago, hvordan er den?

Hm - 763 ?, hva' er det for en størrelse ?, alle Boeing's fly hedder
noget med 7 til sidst, men det var måske blot en slåfejl

--
M.v.h. Ole®

Fra : Frank Eriksen

Dato : 23-10-01 22:50

Hej Ole
ikke for at trampe rundt idet, men Boing 763 er det samme som en 767-300,
763 er mest en betegnelse man bruger hvis man er i "branchen"
Mvh
Frank