Krak i Tyskland
Fra : Allan T

Dato : 20-10-01 09:37

Davs NG

Jeg har købt mig en gammel motorcykel, som jeg skal sætte i stand her til
vinter. Jeg mangler en del reservedele, og har derfor tænkt mig at hente en
hel cykel i Tyskland.

Og så til spørgsmålet: Hvordan finder man ud af hvor motorcyklen står?
Findes der en slags Krakkort på nettet over Tyskland? Helst en brugervenlig
version, da mine tyskkundskaber ikke er de bedste...

Mvh
Allan

Fra : Martin Sørensen

Dato : 20-10-01 10:06

> [...]
brugervenlig
> version, da mine tyskkundskaber ikke er de bedste...

Prøv http://www.shellgeostar.dk/

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Armand

Dato : 20-10-01 12:39

Allan T <allan@toft-online.dk> skrev i en
> Davs NG
>
> Jeg har købt mig en gammel motorcykel, som jeg skal sætte i stand her
> til vinter. Jeg mangler en del reservedele, og har derfor tænkt mig at
> hente en hel cykel i Tyskland.

Hvilken model???

--
Armand.
(nysgerrig)

Fra : Allan T

Dato : 20-10-01 18:39

> Hvilken model???
>
> --
> Armand.
> (nysgerrig)

Det er bare en Suzuki GSX 250, årgang 83. Ikke noget specielt, jeg skal bare
bruge den til at komme i skole på. Jeg er ikke så gode venner med bus og
tog!

Havde fundet en på mobile.de men den var i Besigheim, ca. 1000 km nede i
Tyskland. Det er sgu for langt.

Er der nogen der kender nogle sider med cykler i Sverige. Næsten alle de
andre GSX 250 i Tyskland er droslet til 18 hk :( Og jeg skal bruge motoren,
da den der sidder på har været kørt uden olie, og derfor er kaput...

Eller er der nogen der ved hvad denne drosling består af?

Allan

Fra : Armand

Dato : 20-10-01 21:21

> Det er bare en Suzuki GSX 250, årgang 83.
> Havde fundet en på mobile.de men den var i Besigheim, ca. 1000 km
> nede i Tyskland. Det er sgu for langt.

Jup! Tyskland er fandeme stort.
Specielt hjemturen kan være lang med en sovende makker ved siden af

Prøv istedet at bruge "Annoncen Avis" der kun dækker området nord for
Hamborg. Det gør det hele lidt mere overskueligt!
Link:
http://www.avis-net.de/mobil/index.htm

> [...]
> derfor er kaput...
> Eller er der nogen der ved hvad denne drosling består af?

Ikke her!
I bedste fald er det én af de uskadte stumper du har fra den gamle
(karburator,indsugningsstuts,forrør) og i værste fald knastakslen, der
MÅ været kørt i smadder uden olie!?

--
Armand.

Fra : Poul B-H

Dato : 20-10-01 22:30

Der var en GSX250 på Fredericiamarkedet i dag. De har også åbent i morgen.

--
Poul B-H
MC21 NSR250SE

Fra : Allan T

Dato : 21-10-01 09:58

"Poul B-H" <pbekkerh@post6.tele.dk> wrote in message
> Der var en GSX250 på Fredericiamarkedet i dag. De har også åbent i morgen.

Desværre er det ikke muligt for mig at komme til Jylland i dag...

Var den uden afgift? Hvad stod den til?

Allan

Fra : Armand

Dato : 22-10-01 15:28

Allan T <allan@toft-online.dk> skrev i en news:9qu2kd$fl$1@sunsite.dk...

> "Poul B-H" <pbekkerh@post6.tele.dk> wrote in message
> Desværre er det ikke muligt for mig at komme til Jylland i dag...
> Var den uden afgift? Hvad stod den til?

Jup! uden afgift, og nabo-cyklen i rækken var en GS 550'er til 6.500,-!
Derudover husker jeg kun at det var omkring Sydfyns MC service's stand
at den stod!
Prøv at ringe til dem (ingen nummer hér)!

--
Armand.

Fra : Allan T

Dato : 22-10-01 21:28

> [...]
> at den stod!
> Prøv at ringe til dem (ingen nummer hér)!

Takker mange gange, prøver at ringe til dem i morgen.

Hvordan synes du standen af den var? Ville den være vær at køre efter?

Allan

Fra : Armand

Dato : 23-10-01 18:19

Allan T <allan@toft-online.dk> skrev i en news:9r1vcl$1o$1@sunsite.dk...

> Takker mange gange, prøver at ringe til dem i morgen.
> Hvordan synes du standen af den var? Ville den være vær at køre efter?

Mnjaeh - Gik bare sådan lige forbi; men til (formodentlig) under
550'erens 6.500,- kan den jo tillade sig at se ræderlig ud - Hvilket
550'eren ikke gjorde!

--
Armand.

Fra : Allan T

Dato : 23-10-01 21:56

> Mnjaeh - Gik bare sådan lige forbi; men til (formodentlig) under
> 550'erens 6.500,- kan den jo tillade sig at se ræderlig ud - Hvilket
> [...]

Jeg ringede til Sydfyns MC-service i dag, og sælgeren jeg snakkede med
kendte intet til en Suzuki GSX 250...? Mystisk.
Og det var hos dem du så den?
Ellers må jeg jo en tur til tyskland.

Allan

Fra : Armand

Dato : 24-10-01 00:51

> Jeg ringede til Sydfyns MC-service i dag, og sælgeren jeg snakkede med
> kendte intet til en Suzuki GSX 250...? Mystisk.
> Og det var hos dem du så den?

Det var "rundt om hjørnet" ved dem!
Hvis det ikke var dem, så burde de kunne huske hvem deres nabo "bagved
til venstre" var!??

Ellers måske hos "Magrete-hallens" udstiller stand-skitse :-/

--
Armand.

Fra : Ove

Dato : 21-10-01 21:00