En strålende nyhed...
Fra : Moller

Dato : 19-10-01 23:15

Hey alle :)
I dag ville jeg lige hente min kære MZ som gik i stå for nogen uger
siden, og jeg havde den så lade stå hvor den gik i stå siden, eftersom kun
en tåbe ville stjæle en MZ *GG*

Nå, men skidtet kunne ikke starte dengang.. og jeg havde ellers kigget
alt igennem... og det eneste problem der kunne ses var jo at oliepumpen var
skruet i bund, og derved ikke blandede olie i benzinen...

Men i dag var jeg forbi for at transpotere den på værkstedet... jeg
tænkte så om man ikke skulle prøve at starte den... træde træde... intete
skete... lidt choker... træde, og rrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiinnggggg ding
ding ding...
Jeg fatter ikke hvorfor, men nu har jeg kørt på den hjem, ingen probs...
wierd..

nå, men nu køre begge maskiner også GT'en som viste sig at ha et
strømproblem i regnvejr..

VH
Moller,
som skal skaffe 29900Kr til SU styrelsen inden 1. januar :( æv æv, bare
fordi man arbejder lidt over *snøft*

Fra : bo thomsen

Dato : 20-10-01 09:18

> VH
> Moller,
> som skal skaffe 29900Kr til SU styrelsen inden 1. januar :( æv æv,
bare
> fordi man arbejder lidt over *snøft*
lol
sur røv
bo thomsen- som bruger de næste 10 år med at betale studielån tilbage

Fra : Peter Wodskou

Dato : 20-10-01 09:44

Ja, de er sgu trofaste, sådan nogle gamle spjættere. Har med stor fornøjelse
slidt et par af slagsen. Dit lille nummer med den forkert indstillede
oliepumpe skal du nu ikke gentage. ..

Peter
GSX400FZ

Fra : Moller

Dato : 20-10-01 14:04

"Peter Wodskou" <wodskou@mail.dk> wrote in message
> Ja, de er sgu trofaste, sådan nogle gamle spjættere. Har med stor
fornøjelse
> slidt et par af slagsen.

Yepsen... og med renovering af El-systemet er de normalt umulige at slå
ihjel , lige bortset fra at glemme at hælde olie på *GG*

Dit lille nummer med den forkert indstillede
> oliepumpe skal du nu ikke gentage. ..

Det var ikke mig, men eller anden som havde pillet ved den natten
over... eftersom de var alle kabler som var skruet i bund, og nu når en MZ
ikke bruger choker så tit... ja :(

VH
Moller