Højde og bredte på baggrundsbilledet
Fra : Martin Carlsson

Dato : 19-10-01 21:05

Er det muligt, at bestemme højde og bredte på baggrundsbilledet??

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 19-10-01 21:12

"Martin Carlsson" <carlsson@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Er det muligt, at bestemme højde og bredte på baggrundsbilledet??

Nej det er det ikke. Du bliver nødt til at tilpasse det i dit grafikprogram

/Kasper
<http://kyndsberg.dk/>

Fra : Tony H. Reinkvist

Dato : 20-10-01 09:57

> Nej det er det ikke. Du bliver nødt til at tilpasse det i dit
grafikprogram

Bare lige pas på med det. Et rigtigt godt skrmmeeksempel er
http://www.vestlollands-kloakservice.dk/, hvor siden er lavet til en fast
opløsning på 800x600. Det ser frygteligt ud i alle andre opløsninger

--
<--------------------------------------->
Tony Reinkvist

* Og på 8. dagen sagde Gud: "Man må lære at leve med lidt afvigelser" *

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 20-10-01 13:22

"Tony H. Reinkvist" <tony@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.vestlollands-kloakservice.dk/, hvor siden er lavet til en fast
> opløsning på 800x600. Det ser frygteligt ud i alle andre opløsninger

Øhh? Manden spurgte om man kan rette på størrelsen på et baggrundsbillede,
og jeg svarer ham som rigtigt er, at det kan man ikke. Hvordan man så
indsætter og tilpasser er en anden snak - og dit eksempel er rigtig nok
eksemplet på noget grelt, når man ikke tester sin hjemmeside, inden den
sættes i drift.

> Tony Reinkvist

/Kasper
<http://kyndsberg.dk/>