E-Mail
webnoob 5265
Problem med OE
Fra : peter jensen

Dato : 19-10-01 21:07

Jeg har netop skiftet udbyder og har skulle oprette ny nyhedsgruppe
konto. Jeg gør akkurat som jeg tidligere har gjort, men når jeg ser
efter under mapperne ser jeg kun den tidligere email ind/udbakke samt
kontoen til den tidligere nyhedsgruppe konto, og IKKE den nye.
Går jeg ind under funktioner -> Nyhedsgrupper sker der ingen ting.

På min anden computer har jeg ikke problemet, selv om jeg har gjort
nøjagtig det samme.

Min teori går ud på at noget er gået galt i programmet. Men jeg er
bange or at reinstallere, da jeg vel så mister alle mails, mapper osv.
Eller hur?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-10-01 00:16

19 Oct 2001 13:07:21 -0700, skrev firecracker88@yahoo.com (peter
jensen):

>Min teori går ud på at noget er gået galt i programmet. Men jeg er
>bange or at reinstallere, da jeg vel så mister alle mails, mapper osv.

Det skulle du ikke gøre, men prøv at spørg hos OE-eksperterne i
OE-gruppen (se signatur).

Nå, det har du også gjort, hvorfor så spørge her?

Hvis du endelig vil spørge i flere grupper, så bør man X-poste og
sætte fut til den mest relevante gruppe.
Læs gerne <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>.

med venlig hilsen
Knud
--
Bruger du Outlook Express?
Så er der gode råd at hente i
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : peter jensen

Dato : 20-10-01 08:01

> Det skulle du ikke gøre, men prøv at spørg hos OE-eksperterne i
> OE-gruppen (se signatur).
>
> Nå, det har du også gjort, hvorfor så spørge her?

Jeg blev desværre først opmærksom på at OE-gruppen eksisterede efter
at jeg havde postet her. Sorry for misseren.