OK Mac, What's So Special Now?
Fra : Jens H. Nielsen

Dato : 19-10-01 20:23

Fra http://www.wired.com/

OK Mac, What's So Special Now?
By Farhad Manjoo

2:00 a.m. Oct. 19, 2001 PDT

The invitation arrived via FedEx, in a plain white envelope
with a handwritten inscription. The card was spare, clean,
white.

Like pretty much everything Apple does these days, it was
fancy in an understated way.

It was the message inside this card, sent Wednesday to
reporters and tech analysts, that now has people guessing:
"This coming Tuesday, Apple invites you to the unveiling of a
breakthrough digital device," it said. Then, teasingly, there
was one more bit: "(Hint: it's not a Mac)."

Citing secret sources, a few media outfits said that it would
be some kind of "digital music device," though not just a
regular MP3 player. But unlike most tech companies, Apple
guards its innovations with an iron fist, once even filing
suit against a loose-lipped employee.

Tja hvad er mod det ?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-10-01 20:32

> Tja hvad er mod det ?

Old news ;)

Fra : Jens H. Nielsen

Dato : 19-10-01 20:47

On 19/10/01 21:31, in article 1f1jnsb.2nsq6jbdwyk5N%t@garbage.dk, "Thomas
von Hassel" <t@garbage.dk> wrote:

> Old news ;)
Hmm jeg har først læst det i dag....
Men hvis det er old news er der så nogle der ved hvad det er ?
Hvad siger jungle trommerne ?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-10-01 20:52

Jens H. Nielsen <jens@japok.dk> wrote:

> Hmm jeg har først læst det i dag....
> Men hvis det er old news er der så nogle der ved hvad det er ?
> Hvad siger jungle trommerne ?

næh, men rygterne siger enten PDA eller en eller anden form for musik
dims, eventuelt til at sætte til anlæget, evt. trådlåst (AriPort)

/thomas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 20-10-01 02:30

Hej Thomas

I et par af de US baserede grupper, jeg er med i, har der været snak om at de
har en 'Digital AudioCorder' (DAC Player) på bedding, og at den skulle være i
stand til at lave både alm. audio CD og mp3 på samme plade, så man kan
indspille i mp3 og afspille i alm. audio på en alm. CD afspiller. Det skulle
give op til ca. 3 timers spilletid på en alm. 74min/650mb CD medie.

Fx. har Samsung jo nu udviklet et par bærbare CD/mp3 afspillere, der kan
afspille mp3 filer på audio-formatterede CD/CD-R/RW medier. Og med det
samarbejde/ejerforhold, der nu er mellem Apple og Samsung Electronics Ltd., -
...tja, så synes jeg ikke det lyder så usandsynlig.

Det menes også, at de er ved at have en regulær DVD recorder klar til
'showdown' - vel at mærke i et prisniveau (ca. 4500Dkr. omregnet), der skulle
kunne hamle op med HPs (Pioneer) DVD recorder, der pt koster ca. 8000kr.
(omregnet).

- Og så snakkes der livligt om 'The Rebirth Of Mr. Newton' - med et reduceret
OS X system!

- Så jeg vil sige som Snurre Snup... "What's up, Doc!" ??

mvh. Erik Richard

Thomas von Hassel wrote:

> næh, men rygterne siger enten PDA eller en eller anden form for musik
> dims, eventuelt til at sætte til anlæget, evt. trådlåst (AriPort)

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 19-10-01 21:05

Jens H. Nielsen <jens@japok.dk> wrote:

> Tja hvad er mod det ?

Kompatibelt iPac opkoblingsudstyr forhåbentligt

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.