Skærme
Fijala 3554
19" med skærm opløsning på omkring 1440*10~
Fra : Neerd

Dato : 19-10-01 19:49

Jeg har prøvet en 19" og det er lige størrelsen til mig og mit bord, men det
store minus ved denne skærmstørrelse synes jeg er at opløsningen enten skal
være 1280*x eller 1600*x og jeg synes at skrift på disse størrelser er ente
for store eller for små. Jeg har en gang været på en opløsning omkring
1440*1080, men siden har jeg ikke set det. Nogen som kender til 19" skærme
med opløsning mellem 1280 og 1600?

/Neerd

Fra : Lars

Dato : 20-10-01 14:46

On Fri, 19 Oct 2001 20:49:15 +0200, "Neerd" <uhm@sexy.dk> wrote:

> [...]
>for store eller for små. Jeg har en gang været på en opløsning omkring
>1440*1080, men siden har jeg ikke set det. Nogen som kender til 19" skærme

Det kan du vel på alle alm. skærme der kan køre 1600x1200? SVJV
er det mere et spørgsmål om at overbevise dit skærmkort om det.
Jeg kører i øjeblikket primært 1368x1026, men også nogen gange
1400x1050 på min Samsung SyncMaster 900SL+ og Matrox G400Max.

vh
--
Lars,
<http://home3.inet.tele.dk/hgaarde/>

Fra : Thomas Antonsen

Dato : 22-10-01 19:56

Hvordan laver du de "uautoriserede" opløsninger?

VH Thomas Antonsen

(MGA G200 bruger)

Fra : Madsen

Dato : 22-10-01 21:52

"Thomas Antonsen" <baz@worldonline.dk> skrev:

> Hvordan laver du de "uautoriserede" opløsninger?
>
> VH Thomas Antonsen
>
> (MGA G200 bruger)

Du kunne evt. hente Resolution Manager fra Matrox.
<http://www.matroxusers.com/Utils.html>

Se også gerne:
<http://usenet.dk/netikette/quote.html>

--