hjælp
Fra : Jørgen

Dato : 19-10-01 19:30

Jeg har en gang hentet et freeware program på nette
som kunne laver hjælpe program (winhjelp).

Jeg kan ikke huske hvor, er der nogen der kan hjælpe mig.

på forhånd tak
Jørgen

Fra : Joergen M. Joergense~

Dato : 20-10-01 09:22

"Jørgen" <j.bodholdt@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en gang hentet et freeware program på nette
> som kunne laver hjælpe program (winhjelp).
>
> Jeg kan ikke huske hvor, er der nogen der kan hjælpe mig.

Hvad har det liiiige med ms-office at gøre?
Hvis du er venlig, så vær mere specifik i Emnet, ordet "Hjælp" er
forholdsvis vidtfavnende....

En anden Jørgen

Fra : Alf

Dato : 20-10-01 23:25

[...]

Hej

Det er nok denne her du tænker på.

http://www.winhelp.dk/index5.html

--

Mvh Alf

\\\\\|||/////
\\\ -- ///
( @ @ )
------oOOOo---(_)---oOOOo---------

My Email: alf@nr9.dk

My ICQ: 121350603

"Livet er for kort til ISDN opkoblinger"

Fra : Per Falkjær Jensen

Dato : 21-10-01 11:40

Det har da med MS-Office at gøre, at man har et word dokument, som man
gerne vil have omformet til en Windows hjælpefil. Jeg bruger selv
Doc-to-help, men det koste 2-3.000 kr. shjh.
Mvh - Per

Fra : Jørgen

Dato : 21-10-01 15:34

Det må i meget undskylde,
men jeg har fundet det.
Det heder "Shalom Help Maker"

hilsen Jørgen

Fra : Elmo Jensen

Dato : 22-10-01 23:11

I indlæg <3bd2dd96$0$3800$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, skrev
j.bodholdt@tdcadsl.dk følgende....

> Det må i meget undskylde,
> men jeg har fundet det.
> Det heder "Shalom Help Maker"

Det skal du da ikke undskylde for! Som en anden sagde så er det da meget
relavant, idet man kan bruge denne helpmaker til f.eks. at lave hjælpe
filer, hvis man f.eks. har lavet en accessdatabase man gerne vil lave
noget hjælp til.

Faktisk har jeg selv været på "jagt" efter sådan en hjælpefil maker, så
nu er jagten slut Tak for det!

Med venlig hilsen
Elmo Jensen
--
[news1@ddibbsystem.dk][www/ftp/telnet.ddibbsystem.dk][ICQ 125572551]
[Fidonet 2:236/35][Virnet 9:451/35][Zyxnet 16:45/35][OS2net 81:445/35]

Fra : pre

Dato : 20-10-01 18:58

Hvis du er skrap til HTML -og til - VBA så kan du hente alt hvad du skal
bruge hos MS.
pre