blåt lys i 3310...
Fra : Miki Hoe

Dato : 19-10-01 19:14

Hejsa alle..

Jeg har en 3310, men vil meget gerne have flot blåt lys i... kan det lade
sig gøre?

Hvis ja.. hvor og hvad koster det?

Knuzer -Miki-

Fra : Mickey

Dato : 19-10-01 20:12

http://www.mobil-unlock.dk/

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : Brian Pedersen

Dato : 20-10-01 09:35

Det er rimeligt svært, men kan nemt lade sig gøre, jeg har selv gjort det i
min, prisen for smd-dioderne(det er dem der lyser) vil ca være 150-250 alt
afhænigt af hvor du køber dem..

Mvh Brian Pedersen

Fra : Mickey

Dato : 20-10-01 14:51

"Brian Pedersen" <zyberzone@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det er rimeligt svært, men kan nemt lade sig gøre

modsiger du ikke dig selv ??

Fra : Brian Pedersen

Dato : 20-10-01 20:48

Det er rimeligt svært for en der kun har prøvet at lodde ledninger på sine
højttalere i bilen eller lign, men jeg kan nemt gøre der, da jeg er udd. i
smd lodning...

Mvh Brian

Fra : Mickey

Dato : 20-10-01 21:17

> Det er rimeligt svært for en der kun har prøvet at lodde ledninger på sine
> højttalere i bilen eller lign, men jeg kan nemt gøre der, da jeg er udd. i
> smd lodning...

nååå - men det sagde du ikke ;)
- hvad er SMD lodning ?

Fra : Brian Pedersen

Dato : 21-10-01 11:48

SMD-lodning.. alle de små dimser der sidder i telefoner computere, osv. de
kandes SMD komponenter, hvorimod dimserne i fjernsyn, bare kaldes
komponemter

Hvis du vil vide mere er du velkommen til at spørge.

Fra : Mickey

Dato : 21-10-01 15:50

> Hvis du vil vide mere er du velkommen til at spørge.

det hører vist ikke til i den her gruppe mere så ;)

-. men jeg tror ikke der er mere at sprøge om, så det er bare fjong, tak
for forklaringen

Fra : Søren Larsen

Dato : 20-10-01 14:29

Det kan jeg klarer for dig.

Mvh.
Søren

----------
Blå lysdioder monteres i alle Nokiatelefoner.
Jeg unlocker Nokia, Siemens og Ericsson telefoner (Bor i Aalborg og klarer
det mens du venter).
Vibratorer monters og batterier (1200mAh) sælges til Nokia 3210
----------

Fra : Spinner

Dato : 20-10-01 17:29

Hvad tar du? Er det rimeligt svært eller nemt!
Har du tjek på det, eller er det et eksperiment

Venligst,

Spinner

Fra : Søren Larsen

Dato : 20-10-01 19:34

Hej Spinner.

Da denne gruppe ikke er beregnet til salg har jeg svaret dig pr. mail.

Hvis andre er interresseret så send mig en mail.

Mvh.
Søren