Et lille hurtigt spørgsmål ! =)
Fra : Michael Falkenberg

Dato : 19-10-01 14:12

Hey med jer!

Hvordan går det så? :)

Jeg ska her om en times ud tage bussen ud til Kastrup Lufthavn for at tage
imod min kæreste der har været på solskinsferie med sine forældre, hendes
tre veninder og deres forældre (jeg måtte desværre ikke komme med).
Hun har været siden sidste fredag, og jeg glæder mig helt vildt til at se
hende!! Kan ikke vente til hun kaster sig i mine arme og kysser og krammer
mig, det har jeg virkelig savnet!!
Men jeg tænkte på....jeg ville gerne have en lille "overraskelse" med til
hende når hun kom ud. Det jeg har skaffet er nogle balloner med en masse
hjerter på, og så regner jeg med at købe en eller flere røde roser. Egentlig
havde jeg tænkt mig noget lidt mere festligt, men det har ikke været til at
finde nogle steder. Og hun forbød mig at lave et banner =)

Men ville I blive glad for en sådan "overraskelse"?

Med mange venlige hilsener den glade og spændte Michael!

Forventningens glæde er den bedste, men efter min mening, desværre, også den
længste!

Fra : Augusta

Dato : 19-10-01 15:16

Hej Michael

Jeg ville blive rigtig glad for sådan en overraskelse, det er jo netop sådan
nogle små ting, der 'gør det'.
Specielt hvis man så kommer hjem og du så fx har købt ind til en lækker
middag....

--

Kærlig hilsen
Augusta

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 19-10-01 15:49

"Michael Falkenberg" skrev

Hej Michael

> Hvordan går det så? :)

Bortset fra at jeg har ondt i alle leddene, af at spille alt for meget
badminton her i efterårsferien, så går det fint. Tak for at du spurgte.

> Det jeg har skaffet er nogle balloner med en masse hjerter på, og så
> regner jeg med at købe en eller flere røde roser.

Hmm, det kommer vel an på om hun normalt bliver glad for den slags
manifestationer. Det ved du langt bedre end mig.

Jeg ville, i den omvendte situation, synes at det var lidt meget at
gøre ud af det og ville nok helst vente med at blive overgramset med
rosenblade, til jeg var sluppet af med familie og rejsekammerater.

Næ du, så ville jeg hellere have at hun mødte om med sit største glade-
ste frække smil, naturligvis med det obligatoriske frække glimt i øjet,
kavalergangen spændt frækt op og hun så tilbød at bære bagagen.

Med venlig hilsen

Peder