Død eller hvad??
Fra : Stefan D. Jønsson

Dato : 19-10-01 13:19

Hvaa er den her gruppe afgået ved døden eller hvad.. nu har der ikke
været postet noget overhovedet i 3 dage...
Er der stadig rollespillere derude eller har de alle gemt sig ???

Mv.
Stefan D. Jøsson

Fra : Morten Lund

Dato : 19-10-01 13:50

Nej, Stefan, du er heeeelt alene

Fra : Peter Kristiansen

Dato : 20-10-01 04:19

"Morten Lund"
> Nej, Stefan, du er heeeelt alene

Hæ hæ.. Nej bare rolig, det er skam meget normalt for denne her gruppe
at den har (lange) perioder hvor der ikke sker noget men den har da
altid livet op igen.

> "Stefan D. Jønsson"

Peter

Fra : Martin Schultz

Dato : 20-10-01 12:08

De fleste debatter forgår vist på www.rpgforum.dk

Fra : Rene Kragh Pedersen

Dato : 21-10-01 12:11

Martin Schultz wrote:

> De fleste debatter forgår vist på www.rpgforum.dk

Ja, og hvor er det dog dejligt befriende, at de ikke finder vej herind

--
René Kragh Pedersen.
Arguing with anonymous strangers on the Internet is a sucker's game

Fra : Peter Brodersen

Dato : 21-10-01 16:36

On Sun, 21 Oct 2001 13:10:58 +0200, Rene Kragh Pedersen
<relic@daimi.au.dk> wrote:

>Ja, og hvor er det dog dejligt befriende, at de ikke finder vej herind

Det er jo blot to forskellige typer diskussioner. RPGForum er typisk
opholdssted med udgangspunkt i miljøet. Med andre ord er det dem, der
står bag og/eller besøger Viking-Con, Fastaval, Projekt R'lyeh plus en
håndfuld af de organiserede rollespilsforeninger, der kigger forbi.
Snakken går derfor i højere grad om udviklingen indenfor det
organiserede rollespilsmiljø og udviklingen i rollespilsscenarier,
fremfor hvor meget skade, et langsværd giver, hvis man vender ryggen
til.

Det er blot to forskellige grupper - men jeg synes egentligt, det er
lidt sørgeligt, at der ikke her er en eneste kommentar på fx nogle af
de største rollespilsbegivenheder som fx de større con'er eller de få
rigtige rollespilsudgivelser, der har været i Danmark (som fx Fusion -
www.fusion-net.dk)

--
- Peter Brodersen

Fra : Rene Kragh Pedersen

Dato : 22-10-01 03:13

Peter Brodersen wrote:

[snip]

Du har flere gode pointer i det, du skriver, og jeg er enig.

Den eneste grund til, jeg ikke læser RPGforum mere er, at jeg fandt det
enerverende at skulle vælte gennem folks ævl og mudderkastning for at
finde de gode indlæg.
Til tider var det som om man kunne skrive en algoritme, som klarede
diskussionerne for visse folk. - Nu blander han sig, så går der ikke
længe før ham den anden siger noget om X (igen) osv... Du ved nok, hvad
jeg mener.

Det kan da være, jeg giver det en chance igen en af dagene. Jeg har
været dum nok før, og plejer da også at holde ved i et stykke tid, før
jeg igen opgiver.

Mvh.