Hvilke andre knallerter har Derbi Senda mo~
Fra : Niels Skaaning

Dato : 19-10-01 12:54

Fra : Gundersen

Dato : 19-10-01 19:16

Hej

Derbi Gpr, Cagiva mito 50! ellers ikke andre mener jeg!

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk

Fra : Savini

Dato : 20-10-01 21:26

hvorfor?

Thomas

Fra : Niels Skaaning

Dato : 20-10-01 22:58

Fordi jeg skal ud at stæle en knallert! Jeg står nemlig og mangler
reservedele til min Senda.

Spøg til side. Det er rart at vide (godt rim iøvrigt).

Savini skriver:

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 21-10-01 12:53

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Fordi jeg skal ud at stæle en knallert! Jeg står nemlig og mangler
> reservedele til min Senda.
>
> Spøg til side. Det er rart at vide (godt rim iøvrigt).

hvis man f.eks blir tilbudt en billig cylinder...!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX @ 65 Km/t

Fra : Niels Skaaning

Dato : 21-10-01 15:11

Michael Frederiksen skriver:

> hvis man f.eks blir tilbudt en billig cylinder...!

Ja f.eks.

Det er altid rart at vide om man kan få billige reservedele. Du har da
forresten SFX og jeg kender en, der mangler en cylinder. Hvor bor du
egentlig henne? Hvor stiller du normalt din scooter? Ikke fordi jeg skal
bruge det til noget, det er bare rart at vide.

Fra : RpR

Dato : 21-10-01 16:35

> [...]
> egentlig henne? Hvor stiller du normalt din scooter? Ikke fordi jeg skal
> bruge det til noget, det er bare rart at vide.

lolda

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Niels Skaaning

Dato : 21-10-01 18:17

RpR skriver:

> lolda

Hov, du har jo også nogle fede knallerter! Jeg tror lige jeg skal have aflagt
dig et besøg. Hvornår er du ikke hjemme?

Mvh

Hvad!-beskylder-du-mig-for-at-stjæle-knallerter-Niels

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 21-10-01 17:23

> [...]
> egentlig henne? Hvor stiller du normalt din scooter? Ikke fordi jeg skal
> bruge det til noget, det er bare rart at vide.

jeg har to SFX'ere... hvor meget han gi'?? jeg har faktisk en hel motor hvis
det...

Fra : Niels Skaaning

Dato : 21-10-01 18:13

Michael Frederiksen skriver:

> jeg har to SFX'ere... hvor meget han gi'?? jeg har faktisk en hel motor hvis
> det...

Dem er jeg interesseret i. Jeg kommer forbi ved en 02.00-03.00-tiden i aften.
Hvor bor du?

(personlig note: Husk tyvemaske, sort/hvid-stribet trøje og en god sæk).

Mvh

Jeg-har-i-hvert-fald-ikke-stjålet-din-knallert-Niels

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 23-10-01 18:38

> Michael Frederiksen skriver:

> Dem er jeg interesseret i. Jeg kommer forbi ved en 02.00-03.00-tiden i
aften.
> Hvor bor du?

Du må meget gerne se at få hentet den, har anmeldt det til politiet, de
kommer snart, så den skal væk... =) (og nej den er ikke til salg, hvis der
var nogen der var interesseret :-/ )

> (personlig note: Husk tyvemaske, sort/hvid-stribet trøje og en god sæk).
Lygte.. det er mørkt om natten, og skruetrækker til at bryde låsen op med +
et baseball bat der er større end det jeg kommer og banker dig med... *s* =)

Fra : Niels Skaaning

Dato : 23-10-01 22:42

> [...]

> kommer snart, så den skal væk... =) (og nej den er ikke til salg, hvis der

Jeg kommer i nat. Hils betjentene fra mig :)

> Lygte.. det er mørkt om natten, og skruetrækker til at bryde låsen op med +
> et baseball bat der er større end det jeg kommer og banker dig med... *s* =)

Det var godt du huskede mig på det. tak for det.

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 21-10-01 18:57

> [...]
> egentlig henne? Hvor stiller du normalt din scooter? Ikke fordi jeg skal
> bruge det til noget, det er bare rart at vide.

Godt sagt.

--
Best regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand