GOLFVEN!!!!
Fra : Dan Blirup

Dato : 19-10-01 08:37

Hejsa,jeg er en 22 fyr der har spillet golf i godt 8mdr og mit hdc er 23,3.
Jeg søger en med et mindre hdc til at spille med i Horsens golfklub,personen
må meget gerne være ældre end mig og han/hun må gerne spille ofte da jeg
elsker og spille og spiller 5-6 dage om ugen...
Jeg håber og finde en her da det ikke er nemt ude i klubben

mvh Dann ......

Fra : Henrik H. A.

Dato : 06-11-01 12:25

Jeg bor desværre langt fra Horsens, men et forslag er da at deltage så meget
som muligt i klubbens matcher. Der vil du møde alle mulige - med garanti
hyggelige - mennesker, som du evt. senere kan spille med.

Rigtig god fornøjelse med spillet og må dit handicap rasle ned !