Siemens SL45 er for fed!!
Fra : Morten Christensen

Dato : 19-10-01 10:44

Hey! Jeg sidder lige her med min nye Siemens SL45 og DAMN hvor er den fed!!!
Den kan alt! Der er mp3-afspiller og hele svineriet, og det spiller bare
godt!

Det her er efter min mening den absolut fedeste mobil til dato!! Den kan
varmt anbefales.....

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 19-10-01 12:05

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Hey! Jeg sidder lige her med min nye Siemens SL45 og DAMN hvor er den
fed!!!

Fed? Den er 17mm. Det synes jeg er temmelig tyndt

> Den kan alt! Der er mp3-afspiller og hele svineriet, og det spiller bare
> godt!

Jeg har også lagt mit skoleskema ind på den.

OG! Du kan i løbet af kort tid (ca. 1 uge) få den opgraderet til SL45i
hvilket betyder at du kan køre Java på den. Det vil koste 50 ? (Euro), og
det gøres af Siemens selv.

Tjek www.club-siemens.com især detab forumet er spændende.

> Det her er efter min mening den absolut fedeste mobil til dato!! Den kan
> varmt anbefales.....

Enig, den er dejlig.

Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen

Fra : kano

Dato : 21-10-01 23:41

> Det her er efter min mening den absolut fedeste mobil til dato!! Den kan
> varmt anbefales.....

tænker også på at anskaffe mig en, for den ser sgu ud til at kunne en del.
Eneste ulempe er at den (for det første ikke er det kønneste men det kan jeg
leve med :) ) men så at den har antenne.. og det lort knækker sgu altid af
for mig, så deeet

Fra : kano

Dato : 21-10-01 23:44

> [...]
jeg
> leve med :) ) men så at den har antenne.. og det lort knækker sgu altid

glemte lige at jeg også gerne ville have GPRS i svinet :p

Fra : Christian Flintrup

Dato : 22-10-01 15:47

Morten Christensen <m-astrup@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Hey! Jeg sidder lige her med min nye Siemens SL45 og DAMN hvor er den fed!!!

Tillykke med den.

Men problemfuld - det er i hvert fald min oplevelse.

Jeg har fået ombyttet min telefon 2 gange og repareret den 2-4 gange.

Jeg kan i øvrigt anbefale dig at købe en MMC-læser (USB) til din
computer, så en mp3 kun tager et par sekunder at overføre.

Har nogen egentlig fundet et sted at skrive kommende opgaver (to-do
list) op på den?

--
Christian