Lidt sladder om Mads Lund
Fra : Claus Rittig

Dato : 18-10-01 22:42

Jeg har lige hørt at Mads just har købt en motorcykel der efter hans eget
udsagn er "helt ufattelig grim".
Tjah, det sætter lidt hans indlæg i knallert-smag-diskussionen lidt i
relief...

Rittig
(som syns den er flot)

Fra : bo thomsen

Dato : 18-10-01 22:55

> Jeg har lige hørt at Mads just har købt en motorcykel der efter hans eget
> udsagn er "helt ufattelig grim".
was ist das?

> Rittig
> (som syns den er flot)
i forhold til rittigs egne der har det meste af skovbunden
med hjem efter hver tur

mvh
bothomsen

Fra : Armand

Dato : 19-10-01 15:39

bo thomsen <slet_bbt@ishoejby.dk> skrev i en

> i forhold til rittigs egne der har det meste af skovbunden
> med hjem efter hver tur

- - - - og indimellem en del af vesterhavet

--
Armand.

Fra : Claus Rittig

Dato : 20-10-01 17:11

"bo thomsen" <slet_bbt@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> was ist das?

KTM EXC 300.

Rittig

Fra : Mads Lund

Dato : 19-10-01 07:05

> Jeg har lige hørt at Mads just har købt en motorcykel der efter hans eget
> udsagn er "helt ufattelig grim".

Motorcykler skal være grønne ikke orange !! Men det må jeg jo se om jeg
kan vænne mig til.

> Tjah, det sætter lidt hans indlæg i knallert-smag-diskussionen lidt i
> relief...

Har jeg udtalt at jeg skulle have smag ? Nå men jeg må jo hellere fedte
lidt for Morten, så vi kan få lavet nogle grønen klistermærker og pakke den
ind i.

Mads Lund
KTM300
KX500
Ninja9RT
RS125RR
GS750

Fra : Morten Dahl

Dato : 19-10-01 09:34

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
fedte
> lidt for Morten, så vi kan få lavet nogle grønen klistermærker og pakke

tjae hvis nu du kigger ned lidt tidlig på næste Lørdag (nu har du vel ikke
dobbeltbooket igen så ka vi jo liige tage ud og fuske et par timer..

> Mads Lund
> KTM300
> KX500
> Ninja9RT
> RS125RR
> GS750

du er fandme ikke rask i din roe.. og stakkels Per han skal vel også ligge
garage til din sidste nyanskaffelse men du glemte jo lige GSXR750 som du
jo også har en stor anpart i.. (hvilket for faen vel snart bliver klaret,
ellers hærger vi sku biksen)

-
Morten Dahl