hjælpefunktion
Fra : Kim Roth

Dato : 18-10-01 22:23

Hej VB gruppe

Er der en som ved hvordan man får en liste, lige som den der kommer i
browservinduet når man begynder at skrive en adresse, det jeg mangler er at
når jeg begynder at skrive et navn, vil jeg gerne have at den løbende kigger
i en dbtabel, og foreslår dem der passer på de bogstaver som jeg indtaster.

Håber at det kan forståes.

Hilsen Kim Roth

Fra : Rayman

Dato : 19-10-01 12:23

Jeg har brugt Forms 2.0 komponenten, som følger med Office Pakken... Men
hvis der er andre der har en bedre, så skriv det endelig....