Kigger på CBX750
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 18-10-01 20:12

Hejsa

Jeg skal ud og se på en Honda CBX750 årg 83´, den skulle have kørt omkring
50.000 km, er der noget jeg skal være specielt opmærksom på

Mvh Jesper

Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 19-10-01 13:00

Hej!

Jeg har nu haft min CBX 750 i 2½ år og har kørt 35.000 km. på den uden de
større problemer. Den runder de 100.000 km her i efteråret, uden væsentlige
problemer.
Dog skal du nok være klar over at du skal renovere forgaffel inden længe, da
de indeholder små dele til justering af dæmpning og antidive, som med tiden
gror fast i olieslam. Men det er kun udgifter til pakdåser of olie, og så en
søndag.

Du skal være opmærksom på at 50.000 km til en 18 år gammel mc. ikke er
meget. Hvis det er rigtig, så skal den fremstå som ny.
Jeg så en CBX 750 hos Brdr. Jensen i Horsens i foråret, og den havde i hvert
fald ikke original forgaffel, så pas på.

Hilsen

Kurt kristiansen

kurt_k@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/dk/