Laderspørgsmål igen igen....
Fra : molnit

Dato : 18-10-01 17:17

Heysa..
Min GT-380'er har stadig lidt probs med at holde på strømmen på
batteriet... og så ville jeg nuppe sådan en lille mini lader, som jeg kan
sætte på natten over, og montere et stick så den er let at sætte på... men
skal batteriet afmonteres ??? altså... kan jeg ikke bare lade den lade, mens
batteriet sider på ??? og hvis ikke... hva går galt ??? jeg mener...
laderelæ'er er elektronisk, og derved burde det være sikret mod at tage
strømmen den anden vej... og resten er jo vandt til at laderelæ'et lader på
batteriet med langt støre strøm..

VH
Lars Molnit

Fra : Hans Olesen

Dato : 19-10-01 09:23

Hej Lars, du montere bare et stik, husk du skal have en sikring på ca 10
amp., så kan du roligt lade uden at afm. akku. ellers får du det ikke ladet
op, du kan så bruge stikket til en teltlampe og tlf m.m på ferien, det gør
jeg
mhv. Hans K100rs
molnit <news@molnit.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9qmvaf$bv6$1@sunsite.dk...