astma
Fra : Uffe Thomsen

Dato : 18-10-01 17:00

Hej allesammen...

Håber der nogen der kan hjælpe mig med mit astma problem??

Mit problem er at jeg vågner midt om natten ved at jeg ikke kan få vejret,
er nød til at bruge min indhalator men hvis jeg kan forbygge med urter vil
jeg meget hellere det.

Hvad kan hjælpe mig?

Hilsen Uffe Thomsen

Fra : nils gert høj waale

Dato : 18-10-01 21:24

Lunge energikredsen har max ying energi ved fire-fem tiden om morgenen.
Dette kan man ikke lave om på. Energikredsene har deres max ying energi i et
cyklisk forløb døgnet rundt. Men hvad gør du kl. 16-17 om eftermiddagen ?
her har lungerne min. energi, blæren har max og derefter nyrene. Måske er
det sagen for dig, hvis du kan holde five-a-clock-te pause. Efter kl18 må
man ikke intage noget vanddrivende (tein, koffein), nyrerne skal da ha' ro.
Muligvis vil afbrænding af røgelse inden sengetid være godt, det stimulere
hjertekredsen, som har en kontrollerende effekt på lungekredsen. Skriv
dagbog for din krop. Hvad du indtager og afgiver og hvornår, og find
derefter ud af, hvad går godt og hvad går skidt. Vær din egen læge.
kærlig hilsen Nighwa.

Fra : Bjarne Krog

Dato : 18-10-01 23:09

On Thu, 18 Oct 2001 22:24:16 +0200, "nils gert høj waale"
<nighwa@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Lunge energikredsen har max ying energi ved fire-fem tiden om morgenen.
>Dette kan man ikke lave om på. Energikredsene har deres max ying energi i et

Hvad er YING??

Jeg har hørt om YIN og YANG, men ikke ying

> [...]
>dagbog for din krop. Hvad du indtager og afgiver og hvornår, og find
>derefter ud af, hvad går godt og hvad går skidt. Vær din egen læge.

Akupunktur virker på ca. 80% af de astma patienter der bliver
behandlet med traditionel Kinesisk akupunktur.
---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.akupunktoerer.dk/

Fra : Kasper Finn Johansso~

Dato : 22-10-01 10:31

har du prøvet med kosr regulering ..... jeg ved at www.annesslankeskole.dk
har hjulpet mange både med astma, sukkersyge, fibro og maget andet .....
også selv om man ikke har vægtproblemer..!

kasper

Fra : Santana

Dato : 09-11-01 23:54

Prøv evt også at se på denne side, der er flere forskellige måder at
afhjælpe sygdomme på

http://www.kst-ricardhansen.dk/

Kærlige Tanker
Santana