acrobat reader
Fra : Jette Vangsgaard

Dato : 18-10-01 15:33

Hej gruppe
Er der en der kan fortælle mig hvordan man kopiere et stykke tekst i acrobat
reader (på internettet) til et almindeligt worddokument på egen pc ?
Jette

Fra : Bille1948

Dato : 18-10-01 16:00

Hej Jette,

Kan du ikke markere det, og så kopiere og indsætte det i et Word
dokument?

Ole P. Bielefeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Loumann

Dato : 18-10-01 16:02

Thu, 18 Oct 2001 16:33:04 +0200, "Jette Vangsgaard"
<j.vangsgaard@mail.tele.dk> wrote:

>Hej gruppe
>Er der en der kan fortælle mig hvordan man kopiere et stykke tekst i acrobat
>reader (på internettet) til et almindeligt worddokument på egen pc ?
>Jette

Vælg TextSelect Tool i værktøjslinjen. Markeér den ønskede tekst med
musen, eller hele teksten med Ctr.A, kopier med Ctr.C eller Edit ->
Copy, indsæt i Word f.eks. med Ctr.V!

hilsen p

Fra : Jette Vangsgaard

Dato : 18-10-01 16:20

Tusind tak. Så simpelt... så føler jeg mig rigtig dum, men en ting mere..
hvad med billeder el. tegninger i acrobat reader. Jeg kan ikke se noget
værktøj til dette, og tekstværktøjet dur ikke.
Jette

Fra : Peter Loumann

Dato : 18-10-01 16:58

Thu, 18 Oct 2001 17:19:52 +0200, "Jette Vangsgaard"
<j.vangsgaard@mail.tele.dk> wrote:

>hvad med billeder el. tegninger i acrobat reader. Jeg kan ikke se noget
>værktøj til dette

Acrobat Reader 5 har Graphic Select Tool i værktøjslinjen, lige ved
siden af Text Select Tool. Resten er det samme. Muuhligvis virker det
ikke altid, så er der kun PrintScreen tilbage.

hilsen p