DSS VS BIN LADEN
Fra : Chokmah

Dato : 18-10-01 15:03

HI alle eksperimentalt tænkte jeg på som modstykke til den muslimsk
fundementale verden , hvor der f.eks i dele af den muslimske verden
f.eks de kære så forfulgte mennekser fra afganistan , hvor en kvinde
kan få skåret alt det kød som kan blive skued uden at være dægget at
linnend - så i stedet for bare bomber lad os smide porno også tage
konsikvensen : ville det være smukt hvis vi i Danmark indførte en lov
om at alle skulle gå nøgne ved 26 graders varme og opefter - ved
nærmer efter tanke tror jeg også at det vil højne livs kvaliteten i
almindelighed -
er der nogen der kan forestille sig at det var en dårlig ide og i så
fald hvorfor ?
hjertligst
Bo

Fra : Kirstine

Dato : 18-10-01 17:03

In article <59e14a5d.0110180603.295e5ff5@posting.google.com>,
chokmah999@hotmail.com says...
> [...]
> almindelighed -
> er der nogen der kan forestille sig at det var en dårlig ide og i så

Ja - jeg vil skisme selv bestemme, hvornår jeg vil rende nøgen rundt.

Desuden kan jeg tænke mig en del mærkværdige situationer på mit arbejde i
en vuggestue, hvis pædagokkerne vimsede rundt i ingenting *G*

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Kurt Frederiksen

Dato : 18-10-01 20:29

On Thu, 18 Oct 2001 18:03:02 +0200, Kirstine <minipip@mail.dk> wrote:

>Ja - jeg vil skisme selv bestemme, hvornår jeg vil rende nøgen rundt.

Det kan jeg godt tilslutte mig. Ud over det synes jeg i det hele taget
det er en dårlig idé at skifte en undertrykkelse ud med en anden.

>Desuden kan jeg tænke mig en del mærkværdige situationer på mit arbejde i
>en vuggestue, hvis pædagokkerne vimsede rundt i ingenting *G*

Det ville nok kun være de første par dage. Jeg husker da endnu da jeg,
for mange år siden, for første gang var på en nøgenbadestrand. Den
første time havde man travlt med at se efter det hele, men snart
tænkte man ikke mere på det.

Mennesker er nu engang lavet sådan at selv det mest underlige snart
bliver normalen, hvis det optræder tit nok.

Kurt F.

Fra : Borger Louis

Dato : 19-10-01 03:16

Kurt Frederiksen <Kuf@mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7a8ustsnpit3ac9j5mubrk524ip0nsf89v@4ax.com...

Fra : VVV

Dato : 21-10-01 21:06

Ideen er ikke helt ny:
http://www.pornbomb.org/

Borger Louis <borger.louis@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bcf8d21$0$760$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Chokmah

Dato : 23-10-01 02:18

Kirstine <minipip@mail.dk> wrote in message news:<MPG.16391b99f3334e7698978a@news.inet.tele.dk>...

> Ja - jeg vil skisme selv bestemme, hvornår jeg vil rende nøgen rundt.

ja det vil de fleste well :)? det var selvføligt også "bare" at vende
den muslimsk fundementalisme på hovedet

> Desuden kan jeg tænke mig en del mærkværdige situationer på mit arbejde i
> en vuggestue, hvis pædagokkerne vimsede rundt i ingenting *G*

Tjaaaa jeg er nu sikker på at i vil få en del mere forædlre interesse
ind ellers :)
MvH
Bo