Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
GeForce II grafikkort
Fra : Harald

Dato : 18-10-01 14:53

Hej

Jeg har en maskine med et ASUS P3V4X bundkort, jeg mener at kunne huske at
der med nogle bundkort opstod problemer når man satte en GeForce i fordi der
ikke blev leveret strøm nok til AGP porten, nogen der ved om dette er
tilfældet med dette bundkort?

Mvh
HK

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 18-10-01 15:16

Harald wrote:

> [...]
> ikke blev leveret strøm nok til AGP porten, nogen der ved om dette er

Jeg ved ikke hvordan det er med dit bundkort, men et GeForce2 kort bruger ikke
så meget strøm som et GeForce så det burde ikke være et reelt problem.

Mvh

Bruno