Vittigheder på mobil
Fra : Michael Kjaersgaard

Dato : 18-10-01 13:43

Hej.
Jeg har en tjeneste hvor man (hvis man ønsker det - naturligvis) kkan få graits
daglige vittigheder på sin telefon.

Nu har jeg imidlertidlertid fået flere mails om at det er en uoverskuelig
tilmeldingsproces...

Hvad synes i?? http://funnysite.vr9.com/vitsms.htm

Er der evt. nogen der har et forslag til en bedre løsning??

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Michael Kjærsgård

--
Posted from 59.ppp1-7.hob.worldonline.dk [212.54.95.123]

Fra : Mickey

Dato : 18-10-01 13:38

"Michael Kjaersgaard" <webmaster@rold.zzn.com> skrev i en meddelelse

> Nu har jeg imidlertidlertid fået flere mails om at det er en uoverskuelig
> tilmeldingsproces...

> Hvad synes i??

prøv i dk.edb.internet.webdesign.ris+ros ;)

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : alwresuihalert

Dato : 18-10-01 15:35

snip
> [...]
>
> Hvad synes i?? http://funnysite.vr9.com/vitsms.htm
>
> Er der evt. nogen der har et forslag til en bedre løsning??

Drop java menuen til fordel for evt. tables med ren tekst. Eller bare lav
links lige efter teksten "Vælg dit teleselskab: Telia, TDC, Sonofon osv."

Lysere farver.