Wysiwyg-editor
Fra : Søren Nellemann

Dato : 18-10-01 12:02

Hvor har jeg mulighed for at downloade en gratis velfungerende editor?

Søren

Fra : John Dalgaard

Dato : 18-10-01 15:06

On Thu, 18 Oct 2001 13:01:56 +0200, "Søren Nellemann" <sne@email.dk>
wrote:

>Hvor har jeg mulighed for at downloade en gratis velfungerende editor?
>
>Søren

Prøv Tucows.dk - der kan man som regel finde, "det man lige står og
mangler"...

Man kan nogenlunde stole på Tucows' ratings af programmerne, men
herudover kan man med fordel checke, om der findes noget dokumentation
til programmet - eks. IDG hæfterne, der er en udemærket start.

John

Fra : John Dalgaard

Dato : 18-10-01 15:08

wrote:

>Hvor har jeg mulighed for at downloade en gratis velfungerende editor?
>
>Søren

Prøv Tucows.com eller .dk - der kan man som regel finde, "det man lige

Fra : John Dalgaard

Dato : 18-10-01 21:02

TEst

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-10-01 22:00

Thu, 18 Oct 2001 22:01:34 +0200, skrev John Dalgaard
<jsd@mail.dk>:

>TEst

Såfremt du ønsker at teste, brug venligst news:dk.test til det.

Gode råd om de danske nyhedsgrupper finder du på
http://www.usenet.dk

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Gevaldi

Dato : 18-10-01 16:44

"Søren Nellemann" <sne@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor har jeg mulighed for at downloade en gratis velfungerende editor?

Stones Webwriter og så er den dansk:

http://www.webwriter.dk/

--
Hilsen Gevaldi

Det er ofte lettere at få tilgivelse end tilladelse.

Rygere er i mindretal og mindretal bør man tage hensyn til.