installation af msoffice "ikke hukommelse.~
Fra : uriah

Dato : 18-10-01 09:33

hej
jeg skal geninstaller my office97 men jeg får den meddelse:
ikke hukommelse nok lukker programmer eller starter igen windows.
Hukommelse er rigelig men altid det samme besked.
Hvad er løsning??
Tak for hjælp

Fra : noname

Dato : 18-10-01 17:10

Kan det være der ikke er plads nok på harddisken c: ????
Så den ikke kan lægge temporære filer der ?

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 20-10-01 00:03

On Thu, 18 Oct 2001 10:33:21 +0200, uriah <kice.suila@caramail.com>
wrote:

> [...]
>ikke hukommelse nok lukker programmer eller starter igen windows.
>Hukommelse er rigelig men altid det samme besked.

Et gæt: Du har et antivirusprogram kørende under installationen.
--
Venlig hilsen Kirsten