telefonen skifter rundt mellem masterne
Fra : Mickey

Dato : 18-10-01 00:55

Hvordan kan det være at min telefon skifter lystigt rundt mellem alle
masterne i hele byen når den bare ligger i stand-by ? - den hopper gerne på
en mast 2-3km væk istedet for den (som den måske allerede er på) der ligger
få hundrede meter væk...

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : GiWeo

Dato : 18-10-01 18:29

On Thu, 18 Oct 2001 01:55:24 +0200, "Mickey" <news002@susie.dk> wrote:

>Hvordan kan det v{re at min telefon skifter lystigt rundt mellem alle
>masterne i hele byen n}r den bare ligger i stand-by ? - den hopper gerne p}
>en mast 2-3km v{k istedet for den (som den m}ske allerede er p}) der ligger
>f} hundrede meter v{k...

Fordi en mast kun kan "rumme" et vist antal samtaler p} en gang. Og da
samtale kr{ver bedre signal end bare standby, bliver du flyttet
l{ngere v{k hvis du ikke snakker, s} dem der snakker kan f} en bedre
d{kning !

--
Engelhardt
ICQ: 4835755

Fra : Mickey

Dato : 18-10-01 19:02

"GiWeo" <do@os.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> samtale kr{ver bedre signal end bare standby, bliver du flyttet
> l{ngere v{k hvis du ikke snakker, s} dem der snakker kan f} en bedre

tænkte nok det var en form for "fordeling" og at jeg, fordi jeg er standby,
blev flyttet rundt til der hvor der var bedst "plads"