klukflasken
Fra : palle finn jensen

Dato : 17-10-01 23:41

Jeg ve ikke havd der sker nu, men jeg skriver bare løs om det der falder mig
ind og prøver ikke at ændre noget af det der kommer eller ikke kommer, Måske
er det tungetale jeg skriver måsker det noget helt ande t, en stream of
conciousness og det kan man ikke komme uden om er noget forfærdeligt bavl
men hvis Du vil komme og bland dig er du velkommen. Jeg har hørt så meget i
mit live og læst så mange bøger og holdt jul i Jerusalem og hørt en præst
sige noget på vendelbomål. Han var fra Hirtshals. Og halsen er et godt sted
at strække ud efter en lang hale for salngen har ingen hale og ingen hals
for det hele er hale og det hele er hals og så nikker min gamle biologilærer
og siger at det tænkte han ikke på og det var lige det han gjorde og hvis
jeg dropper lidt ud og hopper tilbage i folden igen så kan du min gode nabo
godt slagte katten og rive os selv i håret for det er ikke fastelavn nu og
det er heller ikke faste og min nye pibe er så smuk så du ikke kan
forestille dig det og den er blevet indviet med rød orlik og Porterhouse
oppe ve min gode ven Hans Peter oppe i hans penthouselejlighed. Og så skal
jeg til at skrive en bog og det bliver helt vildt spændende om den bliver
udgive og hvad vil jeg med den jo jeg vil gerne fortælle at ligegyldigt hvor
håbløst det ser ud så skal man aldrig give op når det gælder om at vise
troskab mod den som er i den yderste nød for at give nogen tro på sig selv
og deres selvværd er en meget lang proces hvis den der er i nød og har
misten troen på sig selv og livet og kærligheden. Så er det eneste der
hjælper at blive ved med at sig at du altid kan ringe til mig og du ved hvor
du har mig. Og der er et sted hvor det hele ikke forandre sig så tosset som
ude i verden og det er i kirken hvor det bliver ved med at regne med manna
selv om emailen indeholder et hvidt pulver hvad det er er så frygteligt og
satanisk men jeg ved ikke om der findes frelse for en sådan forbrydelse som
den den 11. sep . Det ved kun Gud.

Palle Finn jensen

http://nav.to/artpallefinn