UT
Fra : Alexander Køpke

Dato : 17-10-01 22:21

Hej allezusammen!

Her kommer noget som måske vil skræmme de fleste fra vid og sans, eller i
det mindste vække en smule afsky.
Ikke desto mindre synes jeg, at det skal frem; i håb om at det kan hjælpe.

På nettet fandt jeg mere eller mindre tilfældigt nogle links til en meget
alternativ behandlingsform.

Den er faktisk gratis.

Den er nem at bruge.

Ifølge adskillige 'eksperter' på nettet skulle det være mennesket bedste
medicin.

Der skulle faktisk ikke være den lidelse eller sygdom, som denne medicin
ikke kunne helbrede eller i det mindste forbedre væsenligt. Hvis der altså
er noget at gøre.

Har du prøvet alt muligt medicin? Alternative behandlingsmetoder? Har intet
hjulpet eller kun hjulpet lidt?
Så kunne du prøve denne her.

UT står for urin-terapi.

Nu er de fleste nok stået af.

Urin indeholder faktisk ufatteligt mange nærende og nyttige stoffer, som
kroppen kan få gavn af, hvis man genoptager dem.

Den gamle(nye?) myte, at urin er giftigt at indtage, kan hurtigt forkastes.

For det første er det faktisk en meget gammel behandlingsform. Mange
kulturer verden over har brugt den i årtusinder.

I Indien har man 5000 år gamle skrifter, som beskriver UT-metoden og dens
gavnlige virkninger på syge såvel som raske, som også anbefales at gøre UT.
I skrifterne kaldes UT Shivambu, og det betyder Shivas vand. Shiva anses for
at være hinduismens højeste gud.

For det andet kan man efter et nærmere studium af kroppen konstaterer, at
urin faktisk er vort eget blod filtreret i nyrerne under meget stort tryk.
Det er 100% sterilt. Problemer opstår først, når urinen kommer i kontakt med
luftens bakterier.

I de fleste lægebøger m.m. står der, at urin er et af kroppens
affaldsstoffer. Det gør der enten, fordi læger ikke ved, at UT kan have en
gavnlig virkning for kroppen. Eller også så ved lægerne det, men er
naturligvis ikke interesserede i, at det kommer frem i offentligheden.
Hvorfor? Fordi det er gratis!

Hvorfor betale i dyre domme for medicin, hvis man har sin egen lige ved
hånden; så at sige.

Desuden har jeg lavet UT i snart en måned og kan således i hvert fald
konstatere, at jeg ikke er blevet syg af det.
Jeg konkluderer hermed, at det ikke er giftigt at drikke sin eget urin.

Grunden til, at jeg begyndte på UT, var, at jeg har astma( på 5. år nu) og
ønskede at se, hvilken effekt UT mon havde på det. Der er sket en
forbedring, idet jeg nu kun har brug for halvdelen af min astmamedicin;
nogle gange glemmer jeg helt at tage den.

Jeg forventer at være symtomfri efter 6 måneders UT. Vi får at se.

Læs selv og find links på: http://net-prophet.net/health/phelps/phelps.htm

Fra : Rick Madsen

Dato : 18-10-01 10:39

Alexander Køpke skrev:

[snip UT pitch]
> [...]
> nogle gange glemmer jeg helt at tage den.
>
> Jeg forventer at være symtomfri efter 6 måneders UT. Vi får at se.

Min astma ophørte i samme øjeblik at jeg helt holdt op med at bruge
astmamedicin...

Om urinterapi er en effektiv behandlingsform for nogetsomhelst kommer
jeg aldrig til at erfare på egen krop; men enhver kur skal bakkes op af
en "livsstils"-ændring, og ikke mindst et opgør med det psykologiske
mønster som har forårsaget sygdommen til at begynde med.

hvm

--
Startpage: http://inet.uni2.dk/~i33745/startpag.htm

Fra : Rado

Dato : 23-10-01 23:47

On Thu, 18 Oct 2001 11:39:19 +0200, Rick Madsen <hvm@mail.uni2.dk>
wrote:

> [...]
>en "livsstils"-ændring, og ikke mindst et opgør med det psykologiske
>mønster som har forårsaget sygdommen til at begynde med.

Det psykologiske spiller en stor om ikke altafgørende rolle. Problemet
er generelt at skille den psykologiske effekt fra den fysiske
(medicinen, behandlingen) og afgøre hvad det egentlig er der virker.,
og hvorfor.

De der ikke tror på eller er opmærksom på den psykologiske effekt vil
selvfølgelig fortolke det sådan at det udelukkende må være den fysiske
behandling der virker, hvis der er en virkning.

--
Rado

Fra : Alexander Køpke

Dato : 25-10-01 11:27

> [...]
> er generelt at skille den psykologiske effekt fra den fysiske
> (medicinen, behandlingen) og afgøre hvad det egentlig er der virker.,

Tja, nu er der faktisk blevet lavet behandlinger med UT uden patienten
vidste det. Mange vil ikke kunne indtage deres egen urin pga de mange
fordomme, der er forbundet med det.

Jeg læste om en ældre, der skulle have fjernet sine ben(dårligt blodomløb)
ellers ville han dø(sagde lægerne). Hans datter gik imod dette, da hun
vidste, hvilken psykologisk effekt det ville have på ham. Hun havde hørt om
UT, men vidste også, at faderen ikke ville gå med til det.

Derfor lavede hun noget te og kom noget af hendes eget urin i det. Prøv at
gætte på resultatet.

Her vidste faderen intet om behandlingen. Han fik ingen anden behandling.

> De der ikke tror på eller er opmærksom på den psykologiske effekt vil
> selvfølgelig fortolke det sådan at det udelukkende må være den fysiske
> behandling der virker, hvis der er en virkning.

Faderen kunne ikke tro på eller være opmærksom på den psykologiske effekt i
kraft af, at han ikke vidste noget om behandlingen.

Jeg tror selv på, at ca. 70% af alle sygdomme er forårsaget af sindet. Så
det er ikke sådan, at jeg ikke vil godtage den psykologiske effekt, for den
er meget vigtig.

Dog tror jeg også, at hvis kroppen ikke får alle de stoffer, den har brug
for, vil der opstå "skader" på et eller andet tidspunkt. Når kroppen så får
disse manglende stoffer, så vil skaden, så vidt muligt, blive udbedret.

Det er det, jeg tror, der sker med UT. Urin indeholder utroligt mange
stoffer(over 200), som er gavnlige for kroppen.

Psykosomatisk lidelse kan gøre, at visse stoffer ikke kommer de steder hen,
hvor der er behov for dem. Som følge deraf vil der på et tidspunkt ske
faktiske skader på udsatte steder.

Jeg har astma, velnok en psykosomatisk lidelse, men disse kan også forårsage
skade på væv i lungerne, og jeg tror, at UT er med til at udbedre skaden,
der faktisk er sket pga den psykosomatiske lidelse.

Desuden har jeg haft problemer med at sove igennem eller falde i søvn.
I urinen findes der bla. melatonin(tror jeg nok det hedder), som er meget
vigtig for søvnen.
Efter jeg er begyndt med UT, som jeg som en skudt ko. 80)

Fra : N/A

Dato : 15-11-01 11:32

Fra : Alexander Køpke

Dato : 15-11-01 11:32

Måske har du ret, måske ikke. Måske en blanding af det. Men hvis det
virkelig skulle være sandt, så kunne man vel lige så godt indtage vand eller
kalkpiller eller trække vejret igennem næsen?

Jeg tager selv lidt af min urin hver dag og har det godt. Min astma er
blevet forbedret.

Jeg regner med, at min astma er er væk om ca. 5 mdr.

MVH

Alexander

Fra : Santana

Dato : 10-11-01 00:06

Hvad med folk der har blod i urinen eller grumset urin, vil du virkelig tro
på at det kan være sundt, eller tisser du i et OSMOSE anlæg ?

Bare nysgerig ?

Santana.

Fra : Alexander Køpke

Dato : 15-11-01 11:19

"Santana" <Info@mobilnetservice.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med folk der har blod i urinen eller grumset urin, vil du virkelig
tro
> på at det kan være sundt, eller tisser du i et OSMOSE anlæg ?

Naturligvis må urinblæren ikke være inficeret, så mit svar er ganske givet
nej.
Eller rettere det er min mening, jeg har ingen dokumentering af folk, der
har indtaget urin med blod eller grumset urin, så jeg kan faktisk ikke svare
på det videnskabligt.

> Bare nysgerig ?

Nysgerrighed er en god egenskab 80)