Femal naturprodukt erfaringer eller kendsk~
Fra : Nicolas Olsen

Dato : 17-10-01 21:10

Hej,

Min kæreste har af lægen fået anbefalet at anvende Femal, som et middel mod
hendes ofte kraftige og smertefulde menstruations perioder. Men hun er en
smule betænksom omkring bivirkninger (hvilket der ikke rigtigt står noget om
i den medfølgende "brugsanvisning")...

Vi har set et annonce tillæg i Hjemmet (nr. 39), hvor en kvinde taler om at
have gode erfaringer med produktet.

Men på en norsk side har en bruger af produktet lagt følgende spg. ind:
http://laila.gabrielsen.no/altern/sprsml.html
26.2.01
Jeg har brukt preparatet Femal nå i over en måned og er blitt mye bedre
m.h.t. muskelstivhet og trøtthet, uopplagthet. Men, jeg har mistet
appetitten og går og er delvis uvel . Er det noen som har erfaring med dette
preparatet og hsom har opplevd noe lignende?

Vi vil meget gerne høre fra en der har prøvet produktet eller som ved noget
mere om Femal.

Mvh.

Nicolas Olsen