Hvad koster en ansat i timen?
Fra : Kjeld Rasmussen

Dato : 17-10-01 18:52

Hej

Jeg har 3 spørgsmål vedr. løn indenfor metalindustrien.

1. Hvad koster det i timen at have en medarbejder ansat når han får 125
kr/time,det skal være med alt inclusiv bla. forsikring , ATP, pension,
arbejdstøj m.m.?
2. Er der en eller anden procentsats man kan bruge?
3. Hvad er prisen for en vikar?

Med venlig hilsen

Kjeld

--
Posted from bstnat1.dk-tv.net [194.239.18.57]

Fra : elvis

Dato : 17-10-01 20:15

"Kjeld Rasmussen" <lyngvej3@privat.dk> wrote in message
> [...]
>
> 1. Hvad koster det i timen at have en medarbejder ansat når han får 125
> kr/time,det skal være med alt inclusiv bla. forsikring , ATP, pension,

Inden for vores branche (håndværker) regner man med ca. 46% i
socialetillæg mv. oveni. - Dvs. små 200,- kr. pr. time.
Dertil kommer så den tid du / kontordamen bruger på lønninger osv.

-

Fra : Bo

Dato : 18-10-01 22:47

Ved at ansætte en i Jobtræning eller Servicejob med tilskud får i ham næsten GRATIS

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 24-10-01 10:51

"Bo" <Bolten@ofir.dk> wrote in message
> Ved at ansætte en i Jobtræning eller Servicejob med tilskud får i ham
næsten GRATIS

Nemlig - og ved at køre med en jævn udskiftning af medarbejderne kan man
køre en hel produktion næsten gratis.

Kom ikke og sig at vi ikke får noget for skattekronerne!

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 24-10-01 22:05

Hej

"Bo" <Bolten@ofir.dk> wrote:

>Ved at ansætte en i Jobtræning eller Servicejob med tilskud får i ham næsten GRATIS

Jae, men også kun 'næsten' gratis ! - Tilskuddet er vist pt. kr. 53,- i
timen, så der er jo stadig en bid vej op til de 125,-

--
M.v.h. Ole®