TNT 1 AGP som PCI kort?
Fra : Summer

Dato : 17-10-01 16:04

'Ello!

Jeg hart netop købt et nyt agp kort, så nu ligger mit gamle STB Velocity TNT
1 grafikkort og er tilovers. Det er et AGP kort, men jeg synes at have læst
at man kan køre AGP kort som PCI i stedet for. Kan det passe? Jeg synes ikke
jeg kan se nogle jumpere på kortet så jeg formoder det er en indstilling i
bios?

Det ku' jo være fedt hvis jeg kunne køre med to skærme =)

Hvilken som helst for for hjælp ville være fedt!

MVH
Per

Fra : Henrik Jensen

Dato : 17-10-01 17:27

Vil du stoppe at AGP-kort ned i et pci slot? Det lyder ikke klogt :)

Altså: Max et AGP-kort i maskinen

Fra : Villy Jensen

Dato : 17-10-01 18:28

> Vil du stoppe at AGP-kort ned i et pci slot? Det lyder ikke klogt :)
>
> Altså: Max et AGP-kort i maskinen

Det må da næsten kunne klares med en knibtang og en hammer...
Meen det er nok ik' ret klogt...

(Btw, der kan pr.def kun være EN AGP slot pr. bundkort!!!!!)

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy