Begynderbøger til VB6.
Fra : Ole Tranberg

Dato : 17-10-01 15:56

Hej.

Jeg har set mig lidt om, efter en bog der kan introducere mig til vb6.
I forvejen har jeg rodet meget lidt med vb, men jeg kender dog en del til
andre sprog såsom C, C++, perl, asp og lign. Dvs. jeg altså ikke er ude
efter en bog til begyndere inden for programmering, men en bog til begyndere
inden for vb6.

Hvilke kan anbefales? Jeg har overvejet at købe "Beginning Visual Basic 6",
fra "wrox", da jeg i forvejen har haft held med disse bøger. Er den
anbefalelsesværdig, eller skulle jeg hellere finde nogle andre?

Det skal lige siges, at det jeg helt konkret gerne vil lære noget om (altså
ud over de sædvanlige begynderting), er ting såsom at designe nye og
tilpassede menuer i Microsoft Office-produkterne, plus evt. lidt om
forbindelse fra vb-kode til en sql-server.

Mvh.
Louise

Fra : Bjorn Valstrom

Dato : 17-10-01 20:57

Jeg har købt (og brugt) "Beginning Visual Basic 6" af Peter Wright fra Wrox
Press.

Den er rigtig god.

Venlig hilsen

Bjørn Valstrøm