Prøveplader
Fra : Mukker

Dato : 17-10-01 14:30

Hejsa

Min pladdershopper er endelig blevet samlet efter en gang lakering af stel
og bagsvinger + ompakning af motoren.
Derfor er jeg lidt "vildt" (kun 125ccm honda XL)...

Hvordan er det nu lige med prøveplader? jeg går ud fra at man stadig kan få
klistermærker-prøvenummerplader uden depositum eller ???

De gladeste hilsner

Mukker

Fra : Frederik

Dato : 17-10-01 19:37

"Mukker" <mukkerl@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvordan er det nu lige med prøveplader? jeg går ud fra at man stadig kan

> klistermærker-prøvenummerplader uden depositum eller ???

Jeg mener prøveplader koster 100/dag.. og det er klistermærkevarianten

Frederik