OSX, mindste flyver?
Fra : walther

Dato : 17-10-01 10:15

Hvad er den mindste maskine OSX kan flyve på?

Specielt er jeg interesseret i om det vil virke på en 9500. Det er ikke
min arbejdsmaskine, men en server/browser maskine, så det er ikke tunge
applikationer jeg skal bruge på den.

Et lidt andet spørgsmål, hvorfor er der ingen der sælger OSX brugt??
Jeg har kigget og sat købes annoncer forskellige steder, men nod'in....

tak,
walther

Fra : Anders

Dato : 17-10-01 10:38

walther skrev:

> Et lidt andet spørgsmål, hvorfor er der ingen der sælger OSX brugt??
> Jeg har kigget og sat købes annoncer forskellige steder, men nod'in....

Vil du købe min danske version?

Fra : Anders Hvilsom

Dato : 17-10-01 15:02

Quanta Costa ?

in article B7F31E01.11325%ajkmine@boxershortsmac.com, Anders at

Fra : Anders

Dato : 17-10-01 16:02

Anders Hvilsom skrev:

> Quanta Costa ?
>
> in article B7F31E01.11325%ajkmine@boxershortsmac.com, Anders at

11.190 Pesetas (skyder jeg rigtigt mht. sprog?)

Forbehold: Husk at den sprogversion, som dansk er med i, kun er nået til
10.0.3, men højst sandsynligt rammer 10.1 indenfor en måned. Men 9.1 (som jo
kan opgraderes til 9.2.1 over nettet) medfølger selvfølgelig.

Jeg finder pakken frem i løbet af i dag for at se om der mangler noget.

Fra : Jesper

Dato : 17-10-01 20:16

walther <walther_hansen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Et lidt andet spørgsmål, hvorfor er der ingen der sælger OSX brugt??
> Jeg har kigget og sat købes annoncer forskellige steder, men nod'in....

På papiret kræves en født G3 eller G4, der findes dog en lille freeware
ting jeg ikke kan huske hvad hedder der muliggør installation af OS X på
alle PCI mac'er
--
Jesper. »Vi danskere er med vores kristne-lutheranske
kulturarv så forskellige fra muslimerne, at vi må erkende,