Søges: Gode reg1 DVD salgssites.
Fra : Per

Dato : 17-10-01 01:21

Jeg har lige fået investeret i en kodeløs DVD afspiller og er på jagt efter
steder som
har Reg1 film i tonsvis. Jeg har brugt Google og har såmen også set et par
steder
men søger info fra erfarende Reg1 købere.
Man vil jo nødig støde på en forhandler som evt snyder en (hæver fra
kreditten og
ser ikke skyggen af en film).
Så kender nogen af jer en rigtig god forhandler som evt også er ret hurtig i
levering ?

Venligst
Per , en DVD nybegynder

Fra : Søren Blom

Dato : 17-10-01 02:03

"Per" <giflekop@REMOVEyahoo.dk> skrev
> Jeg har lige fået investeret i en kodeløs DVD afspiller og er på jagt
efter
> steder som har Reg1 film i tonsvis.

Tillykke med det.

> [...]
> ser ikke skyggen af en film).
> Så kender nogen af jer en rigtig god forhandler som evt også er ret hurtig

Der findes da masser af steder hvor du kan købe Reg. 1 DVD film. personligt
har jeg aldrig haft bøvl med at aflevere kreditkort nummer til forhandler i
USA f.eks.
Men derudover er der masser af danske steder der har nok af film og det de
ikke har på lager kan de som regel skaffe, prøv at kik hos
http://www.proshop.dk/proshop/ og http://www.dvdoo.com/dvdoo/start.asp bare
for at nævne et par få danske steder som jeg har god erfaring med.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Kurt Brixen

Dato : 17-10-01 07:40

On Wed, 17 Oct 2001 02:20:44 +0200, "Per" <giflekop@REMOVEyahoo.dk>
wrote:

>Så kender nogen af jer en rigtig god forhandler som evt også er ret hurtig i
>levering ?

Future entertainment har tit billige film, og sender fra europa, så
der kommer ikke told og moms på. Desuden er porto inkluderet i prisen
du ser.
http://www.futureent.com

Coolashop i Hong Kong. Det er godt nok region 3, men der er mange gode
kinesiske film, og der er som regel engelske undertekster, men ikke
altid.
http://www.coolashop.com

Se også http://www.dvd-basen.dk - der er anmeldelser og gode tips.

Kurt Brixen

Fra : Per

Dato : 17-10-01 14:19

Mange tak Søren og Kurt.
Jeg vil lige se lidt nærmere på de sites at i nævner. For det er føste gang
jeg skal til
at prøve online køb. Jeg brugte jo godtnok Google til at søge med , men
mange af sitesne så ikke helt troværdige ud.
Men jeres links bliver bestemt føjet til de foretrukne.
Mange tak igen.

Venligst
Per

Fra : Daniel Overby Hansen

Dato : 17-10-01 22:31

> Så kender nogen af jer en rigtig god forhandler som evt også er ret hurtig
> levering ?

www.dvdz.dk
Kan jeg kun anbefale på det varmeste. Super service, hurtig levering....
Bedste danske reg1 forhandler IMHO

Fra : Kurt Brixen

Dato : 18-10-01 14:55

On Wed, 17 Oct 2001 23:31:13 +0200, "Daniel Overby Hansen"
<danieloverby@hotmail.com> wrote:

>www.dvdz.dk
>Kan jeg kun anbefale på det varmeste. Super service, hurtig levering....
>Bedste danske reg1 forhandler IMHO

Det bliver så noget dyrere end fx Futureent. Jeg har lige købt
Woodstock Reg 1 der, og den kostede £14.99 = 179 kr.

Hos dvdz koster den 209 kr.

Kurt Brixen

Fra : Per

Dato : 18-10-01 22:05

"Kurt Brixen" <nospam@to.brixen.as> skrev i en meddelelse

> Det bliver så noget dyrere end fx Futureent. Jeg har lige købt
> Woodstock Reg 1 der, og den kostede £14.99 = 179 kr.

> [...]

Har det ikke noget med import priser at gøre ?
Jeg har nemlig selv her idag købt Close Incounters Of The Third Kind ,
special
collectors ed (2dvd/reg1) , den gav jeg 270 kr for hos VideoNetto Odense.
Men online køb vil vel sikkert altid være billigere.
Men Futureent. vil sikkert være en af dem jeg kigger meget nærmere på
hvis der er sådan en prisforskel på dem , specielt hvis man bestiller mange
hos dem.

Venligst
Per

Fra : Kurt Brixen

Dato : 19-10-01 06:58

On Thu, 18 Oct 2001 23:05:15 +0200, "Per" <giflekop@REMOVEyahoo.dk>
wrote:

>Har det ikke noget med import priser at gøre ?

Forretningerne skal lægge told og moms på, derfor er det altid dyrere
at købe i Danmark

> [...]
>Men Futureent. vil sikkert være en af dem jeg kigger meget nærmere på
>hvis der er sådan en prisforskel på dem , specielt hvis man bestiller mange

Du kunne have sparet godt 50 kr. på Close Encounters ... På den anden
side så er der også film man ikke gider vente på.

http://www.futureent.com/details.cgi?953461003470313&1&3574&az

Pris £17.99 = 214-217 kr.

Porto er incl. i prisen, så det er ikke dyrere at bestille 1 i forhold
til mange.

Kurt Brixen

Fra : Per

Dato : 19-10-01 12:09

> [...]
>
> Pris £17.99 = 214-217 kr.
>
> Porto er incl. i prisen, så det er ikke dyrere at bestille 1 i forhold

Bestemt er det en film man ikke vil vente på. Kors en forskel til min gamle
VHS
udgave. Jeg var specielt imponeret over kvaliteten da det store rumskib kom
ned. Det var guf for øjnene
Selv mine VCD´ere af Enterprise ser hamrende godt ud på min ny indkøbte
maskine.

Venligst
Per

Fra : Emil Rune

Dato : 19-10-01 21:07

Jeg kan varmt anbefale Dvdboxoffice ( www.dvdboxoffice.com ) af flere
grunde:
1. De er forholdsvis billige.
2. De er velrennomeret, de snyder ikke deres kunder
3. De har rigtig mange titler, også de lidt ældre obskure titler.
4. Deres leveringstid er helt ok.
5. Men bedst af alt; de sender portofrit til hele verden!

Alt i alt gør det, i mine øjne, den til den bedste forhandler på nettet.

God film-jagt Per ;)

Venlig hilsen Emil
erune@worldonline.dk

Per <giflekop@REMOVEyahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9qiis8$81q$1@news.cybercity.dk...

Fra : Per

Dato : 19-10-01 22:21

"Emil Rune" <erune@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 5. Men bedst af alt; de sender portofrit til hele verden!
>
> Alt i alt gør det, i mine øjne, den til den bedste forhandler på nettet.

Jo flere links jo bedre
Mange tak for linken og infoen om den , portofrit lydder jo dejligt.

Venligst
Per

Fra : psycrow

Dato : 25-10-01 15:52

Ja, portofrit indtil den bliver taget i tolden fordi tolden nu også er
begyndt at snuppe pakker fra DVDBO, plus 50 dask oveni fra PestDK

Fra : Per

Dato : 26-10-01 15:53

"psycrow" <bozo@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, portofrit indtil den bliver taget i tolden fordi tolden nu også er
> begyndt at snuppe pakker fra DVDBO, plus 50 dask oveni fra PestDK

Jeg hører ellers at flere firmaer er begyndt med "Happy Birthday" metoden
og derpå slipper man for told og diverse.
Det kunne de også gøre

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-10-01 00:07

"Per" <giflekop@REMOVEyahoo.dk> wrote in

> Jeg hører ellers at flere firmaer er begyndt med "Happy Birthday"
> metoden og derpå slipper man for told og diverse.
> Det kunne de også gøre

Den har post-DK vist regnet ud for lang tid siden.

Fra : Per

Dato : 26-10-01 22:23

"Lars Hoffmann" <lars@hoffmann.ac> skrev i en meddelelse
> "Per" <giflekop@REMOVEyahoo.dk> wrote in

> Den har post-DK vist regnet ud for lang tid siden.

Mnja men nu er der andre der frakterer pakker end Post DK.
Bla bestilte jeg et videobånd i US for længe siden. Da det ankom til mig var
det en fragtmand som leverede det til mig.