|
| Popstars Fra : Tue Linder |
Dato : 16-10-01 23:51 |
|
Når Popstars engang bliver et kæmpehit,
så tak TV2,ikke den individuelle,rigt varierede musiksmag!
I hvor høj grad er den gennemsnittelige musikkøber dirigeret
fra radioen til tv-reklamen,mon?
Jeg kender næsten ikke nogen,
som ikke har mindst 10 serier af Greatest et-eller-andet
Tror i P3's nye stil vil få folk til at lytte mere til radioen,
end de gjorde før sommerferien,da skiftet skete?
mvh Tue
| |
Peter Brandt Nielsen (17-10-2001)
| Kommentar Fra : Peter Brandt Nielsen |
Dato : 17-10-01 08:53 |
|
"Tue Linder" <tue.linder@mail.tele.dk>
> Når Popstars engang bliver et kæmpehit,
> så tak TV2,ikke den individuelle,rigt varierede musiksmag!
> I hvor høj grad er den gennemsnittelige musikkøber dirigeret
> fra radioen til tv-reklamen,mon?
> Jeg kender næsten ikke nogen,
> som ikke har mindst 10 serier af Greatest et-eller-andet
> Tror i P3's nye stil vil få folk til at lytte mere til radioen,
> end de gjorde før sommerferien,da skiftet skete?
Hvaba?!
--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk
| |
Rune Marschall (17-10-2001)
| Kommentar Fra : Rune Marschall |
Dato : 17-10-01 11:20 |
|
Jeg fatter heller ikke noget.............?
"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> wrote in message
news:9qjded$s77$3@sunsite.dk...
> "Tue Linder" <tue.linder@mail.tele.dk>
> > Når Popstars engang bliver et kæmpehit,
> > så tak TV2,ikke den individuelle,rigt varierede musiksmag!
> > I hvor høj grad er den gennemsnittelige musikkøber dirigeret
> > fra radioen til tv-reklamen,mon?
> > Jeg kender næsten ikke nogen,
> > som ikke har mindst 10 serier af Greatest et-eller-andet
> > Tror i P3's nye stil vil få folk til at lytte mere til radioen,
> > end de gjorde før sommerferien,da skiftet skete?
>
> Hvaba?!
>
>
> --
> Peter Brandt Nielsen
> http://brandtnielsen.adr.dk
>
| |
Poul Erik Lindaa (17-10-2001)
| Kommentar Fra : Poul Erik Lindaa |
Dato : 17-10-01 11:54 |
|
On Wed, 17 Oct 2001 12:20:28 +0200, "Rune Marschall" <rm@teliamail.dk>
wrote:
>Jeg fatter heller ikke noget.............?
Ok, så føler jeg mig heller ikke helt dum.
Poul Erik
--
==__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: pe.lindaa@aof.dk
==== (¤)/ (¤)
-----------------------------------------------------------------------------
| |
Tue Linder (17-10-2001)
| Kommentar Fra : Tue Linder |
Dato : 17-10-01 14:45 |
|
Peter Brandt Nielsen <brandt@etklikherfra.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9qjded$s77$3@sunsite.dk...
> "Tue Linder" <tue.linder@mail.tele.dk>
> > Når Popstars engang bliver et kæmpehit,
> > så tak TV2,ikke den individuelle,rigt varierede musiksmag!
> > I hvor høj grad er den gennemsnittelige musikkøber dirigeret
> > fra radioen til tv-reklamen,mon?
> > Jeg kender næsten ikke nogen,
> > som ikke har mindst 10 serier af Greatest et-eller-andet
> > Tror i P3's nye stil vil få folk til at lytte mere til radioen,
> > end de gjorde før sommerferien,da skiftet skete?
>
> Hvaba?!
>
> Okay,prøv at fortælle mig hvad du/I ikke forstår.
> --
> Peter Brandt Nielsen
> http://brandtnielsen.adr.dk
>
| |
John K (17-10-2001)
| Kommentar Fra : John K |
Dato : 17-10-01 15:50 |
|
> > > Når Popstars engang bliver et kæmpehit,
> > > så tak TV2,ikke den individuelle,rigt varierede musiksmag!
> > > I hvor høj grad er den gennemsnittelige musikkøber dirigeret
> > > fra radioen til tv-reklamen,mon?
> > > Jeg kender næsten ikke nogen,
> > > som ikke har mindst 10 serier af Greatest et-eller-andet
> > > Tror i P3's nye stil vil få folk til at lytte mere til radioen,
> > > end de gjorde før sommerferien,da skiftet skete?
> >
> > Hvaba?!
> >
> > Okay,prøv at fortælle mig hvad du/I ikke forstår.
Stort set det hele - jeg vil tillade mig at kalde indlægget meget dårlig
formuleret.
Mvh
John K
| |
Tue Linder (17-10-2001)
| Kommentar Fra : Tue Linder |
Dato : 17-10-01 16:20 |
|
John K <sydfynsfm@nospam.hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bcd9ad5$0$26978$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> > > > Når Popstars engang bliver et kæmpehit,
> > > > så tak TV2,ikke den individuelle,rigt varierede musiksmag!
> > > > I hvor høj grad er den gennemsnittelige musikkøber dirigeret
> > > > fra radioen til tv-reklamen,mon?
> > > > Jeg kender næsten ikke nogen,
> > > > som ikke har mindst 10 serier af Greatest et-eller-andet
> > > > Tror i P3's nye stil vil få folk til at lytte mere til radioen,
> > > > end de gjorde før sommerferien,da skiftet skete?
> > >
> > > Hvaba?!
> > >
> > > Okay,prøv at fortælle mig hvad du/I ikke forstår.
>
>
> Stort set det hele - jeg vil tillade mig at kalde indlægget meget dårlig
> formuleret.
>
Det blev jeg ikke meget klogere af.
Jeg har læst mit indlæg igennem flere gange,
og jeg spørger:Er der noget,som er forkert?
Det er egentlig bare 2 spørgsmål.
>
> Mvh
>
> John K
>
>
>
| |
Peter Brandt Nielsen (18-10-2001)
| Kommentar Fra : Peter Brandt Nielsen |
Dato : 18-10-01 17:05 |
|
"Tue Linder" <tue.linder@mail.tele.dk>
> Det blev jeg ikke meget klogere af.
> Jeg har læst mit indlæg igennem flere gange,
> og jeg spørger:Er der noget,som er forkert?
> Det er egentlig bare 2 spørgsmål.
"Når Popstars engang bliver et kæmpehit,
så tak TV2,ikke den individuelle,rigt varierede musiksmag!"
Det forstår jeg, og du har ret i, at de er garanteret en vis succes
og et vist salg ud fra TV2's massive markedsføring.
"I hvor høj grad er den gennemsnittelige musikkøber dirigeret
fra radioen til tv-reklamen,mon?"
Det forstår jeg ikke. Jeg tror ikke, radioen får nogen til at se flere
tv-reklame, men jeg tror heller ikke, det kan være det, du mener.
"Jeg kender næsten ikke nogen,
som ikke har mindst 10 serier af Greatest et-eller-andet"
Hvis du mener sådan noget som Absolute Music, så kender du
mig, der ikke har mindst 10 af dem. Jeg synes dog ikke, der er
noget decideret galt med at købe den slags plader, hvis man ikke
har så mange penge og mest hører mainstream popmusik.
"Tror i P3's nye stil vil få folk til at lytte mere til radioen,
end de gjorde før sommerferien,da skiftet skete?"
Dette spørgsmål forstår jeg også godt, men der er jo ingen sammen-
hæng med de andre ting, du skriver. Mit svar må blive nej ud fra
en kvalitativ vurdering.
--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk
| |
Tue Linder (19-10-2001)
| Kommentar Fra : Tue Linder |
Dato : 19-10-01 00:14 |
|
Peter Brandt Nielsen <brandt@etklikherfra.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9qmupf$7p2$4@sunsite.dk...
>
>
> "I hvor høj grad er den gennemsnittelige musikkøber dirigeret
> fra radioen til tv-reklamen,mon?"
>
> Det forstår jeg ikke. Jeg tror ikke, radioen får nogen til at se flere
> tv-reklame, men jeg tror heller ikke, det kan være det, du mener.
Dirigeret er også et dumt ord.
Jeg mener: hvor mange får deres ideer til cd-køb gennem reklamen,
og ikke radioen?Hvor udbredt er denne flugt fra radioen,
til denne "nemme" måde at få sine ideer til sine musikkøb.
Men det er måske ikke så galt,som jeg frygter?
>
> "Jeg kender næsten ikke nogen,
> som ikke har mindst 10 serier af Greatest et-eller-andet"
>
> Hvis du mener sådan noget som Absolute Music, så kender du
> mig, der ikke har mindst 10 af dem. Jeg synes dog ikke, der er
> noget decideret galt med at købe den slags plader, hvis man ikke
> har så mange penge og mest hører mainstream popmusik.
Næ,det kan der jo være noget om.
>
> "Tror i P3's nye stil vil få folk til at lytte mere til radioen,
> end de gjorde før sommerferien,da skiftet skete?"
>
> Dette spørgsmål forstår jeg også godt, men der er jo ingen sammen-
> hæng med de andre ting, du skriver. Mit svar må blive nej ud fra
> en kvalitativ vurdering.
Mit gæt er også nej.
Jeg kom ind på det,fordi Popstars er som en ugentlig,visuel reklame på TV,
og det fik mig til at tænke på radioen og radioen's overlevelse.
Giver det mening?
Jeg kan godt se hvis det er svært at forstå det jeg har skrevet,set i
bakspejlet.
Mange linjer er indforstået og det gik lidt hurtigt.
Mvh Tue
>
>
> --
> Peter Brandt Nielsen
> http://brandtnielsen.adr.dk
>
| |
Los (19-10-2001)
| Kommentar Fra : Los |
Dato : 19-10-01 07:59 |
|
> Jeg mener: hvor mange får deres ideer til cd-køb gennem reklamen,
> og ikke radioen?Hvor udbredt er denne flugt fra radioen,
> til denne "nemme" måde at få sine ideer til sine musikkøb.
Personligt har jeg aldrig købt en cd pga. en tv-reklame. Til gengæld har
radioen været anledning til en del køb efterhånden. Måske er der håb
endnu...
Mvh.
Morten
| |
Peter Brandt Nielsen (19-10-2001)
| Kommentar Fra : Peter Brandt Nielsen |
Dato : 19-10-01 21:57 |
|
"Tue Linder" <borger.louis@mail.tele.dk>
> Jeg mener: hvor mange får deres ideer til cd-køb gennem reklamen,
> og ikke radioen? Hvor udbredt er denne flugt fra radioen,
> til denne "nemme" måde at få sine ideer til sine musikkøb.
> Men det er måske ikke så galt,som jeg frygter?
Mig: Lidt af alting, men tv-reklamer kan også få mig til at tænke,
at dén plade skal jeg sgu ikke købe, det er jo alt for... åbenlyst.
Det er sjovere at købe en cd fuld af klassisk diskomusik, hvis
man lige har "opdaget" den ved et tilfælde, end efter ugers intens
reklamekampagne efter Venner for livet på TV2.
> > "Tror i P3's nye stil vil få folk til at lytte mere til radioen,
> > end de gjorde før sommerferien,da skiftet skete?"
> > Mit svar må blive nej ud fra
> > en kvalitativ vurdering.
> Mit gæt er også nej.
Men da det jo er noget tid siden, skiftet skete, så kan det da være,
DR kan svare på det, sådan lidt mere empirisk baseret. Jeg skriver
en mail.
> Jeg kom ind på det,fordi Popstars er som en ugentlig,visuel reklame på TV,
> og det fik mig til at tænke på radioen og radioen's overlevelse.
> Giver det mening?
Ja, det er da i orden
--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk
| |
|
|