hjælp til kroppen under kemoterapi
Fra : Jesper Skovlund

Dato : 16-10-01 22:19

Hej,

En god bekendt har fået diagnosticeret cancer i lymfer, bryst og knoglemarv,
og er påbegyndt kemoterapi.

Hun er interesseret i hvad der ellers kan gøres, for at ruste kroppen,
immunforsvars-mæssigt og iøvrigt under kemoterapiforløbet.

Er der nogle der kender en god og dygtig behandler/biopat der kan bistå med
et godt program der hjælper kroppen med at blive stærk igen?

mvh
Jesper

Fra : Ulla

Dato : 18-10-01 21:48

Kinesiolog Wanda Andersen, Steenstrups Allé 9, 2000 Frederiksberg er meget
dygtig; men jeg ved ikke, om hun har erfaring med specielt kræft. Se ellers
om kombucha under home4net.inet.tele.dk

Fra : Alexander Køpke

Dato : 19-10-01 00:54

> Hun er interesseret i hvad der ellers kan gøres, for at ruste kroppen,
> immunforsvars-mæssigt og iøvrigt under kemoterapiforløbet.

Jeg har læst, at urinterapi skulle styrke immunforsvaret.

Læs selv: http://www.net-prophet.net/health/phelps/phelps.htm

med venlig hilsen

alexander

Fra : Jesper Skovlund

Dato : 20-10-01 22:40

Tak for tips'ene Ulla og Alexander!

mvh
Jesper

Fra : Santana

Dato : 10-11-01 00:04

Check denne hjemmside der omhandler kræft, det er en tidl. kræftramt der har
en stedfar som er indianer og kender en del til helbredende ting.

Måske er det noget for Jer.

http://www.aravak.dk/

Nogen gange må man lukke øjnene for at se

Mange Tanker til Jer.

Santana.

Fra : Rune

Dato : 23-11-01 10:28

Hej Jesper
Det er muligt at din bekendte ville kunne få hjælp af Claus Hancke, han er
speciallæge, (ortomolekylær) beskæftiger sig meget med behandling af
kræftpatienter med bl.a. vitaminer og mineraler.
Han har til huse i Lyngby på hovedgaden, nær stationen. Tel.nr. 45 88 09 00.
Han er privatpraktiserende, man skal ikke have henvisning, men tålmodighed
for han har stor søgning af mennesker med diverse helbredsmæssige problemer.

Venlig hilsen
Anette

Fra : Santana

Dato : 23-11-01 23:31

Læs evt. også denne site om en gut der via et system hans indianer papfar
kendte er blevet helbredt for kræft.

http://www.aravak.dk/

Med Venlig hilsen

Santana

Fra : RO

Dato : 01-12-01 23:32

Ja, det koster over 7000,00 kr. og er sandsynligvis hokus pokus.

Fra : Santana

Dato : 12-12-01 17:45

Det er jeg ked af at høre, har kun selv læst om det,det er besynderligt at
det skal være så dyrt, når det er en plante der gror frit et eller andet
sted, det må jo kunne lade sig gøre selv at holde planterne i live osv., det
så bare intr. ud på hjemmesiden, men der stod heller ingen pris, 7000 er jo
ok hvis man bliver ´rask, men har man ikke 7000 kunne det jo ligesågodt være
1´000.000 -

Jeg håber at der kommer andre løsninger frem i tråden, men det er da altid
noget for din bekendte at Du er til, det er altid rart ikke at være alene
med en sådan sygdom .

Santana