Unlock 3330
Fra : Mobilfix

Dato : 16-10-01 21:45

Efter unlock af Nokia 3330 ver.4.30 viser den intet netværk....
Hvad er det lige jeg har gjort forkert ?
Hilsen stephan

--
Unlock af alle Nokia ,Siemens,Ericsson,Motorola.
På din adresse i hele trekantsområdet.

Fra : Morten Jensen

Dato : 20-10-01 17:34

> Efter unlock af Nokia 3330 ver.4.30 viser den intet netværk....
> Hvad er det lige jeg har gjort forkert ?

Har læst et eller andet om en fejl ved 4.30 når man flashede den så gik den
ud af netværket efter ca. 1 minut...

Tror den eneste løsning er at prøve at finde en anden .fls fil eller få den
software opdateret når der kommer en nyere software...

Morten