Bedst mulig lydkvalitet på Nokia3310
Fra : dion

Dato : 16-10-01 20:31

Jeg har prøvet EFRon *3370# samt HFR off #4720#, men jeg synes det lyder
lidt 'hult', dog klart og tydeligt.

Er jeg på rette spor?

Fra : Hansen

Dato : 17-10-01 09:01

> Jeg har prøvet EFRon *3370# samt HFR off #4720#, men jeg synes det
lyder
> lidt 'hult', dog klart og tydeligt.

Lige et spørgsmål - hvor finder man alle disse nokia "koder" og deres
betydning?
Jeg synes ikke der stod noget om dem i manualen

Hansen

Fra : dion

Dato : 17-10-01 18:28

At der ikke står noget i manualen skyldes nok at det ikke er relevant.
Men jeg er uhelbredelig pilfinger. Så jeg har prøvet #4720# og det modsatte
*4720#
Det får mobilen til at reboote.
Om det gør nogen forskel? -det er netop det som jeg er i tvivl om....

Fra : Tony

Dato : 18-10-01 12:13

#4720# skulle nedsætte sendeeffekten (muligvis lydkvaliteten) mod til
gengæld at øge batterikapaciteten med 30 %....
Telefonen genstarter automatisk også ved *4720# som ophæver ovennævnte...