High Speed Data - kontrol af hastighed
Fra : Søren Kjærulff Ander~

Dato : 16-10-01 20:30

Er der en eller flere i NG som kan hjælpe med hvor man kan hente et program,
som kan fortælle hvor hurtigt man downloader data på GSM. Jeg bruger W2000.

mvh
Søren

Fra : Nobody

Dato : 17-10-01 18:44

Det afhænger naturligvis af hvor hurtigt du har sat HSCSD op. Jeg kører selv
"kun" 28.8 gr. en endnu ikke opgraderet dial-in pulje på mit job. Anyway,
W2K (som jeg også bruger), viser med et ikon placeret nede ved uret hvor
hurtigt du er på. I modsætning til alm. opkoblinger så "ejer" man
båndbredden (summen af et antal timeslots) med HSCSD. Så er du på med 28.8
så har du 28.8..