RF900 - god efterfølger til CBR600 ?
Fra : Carsten

Dato : 16-10-01 18:49

Jeg skal (formentlig) have en ny(ere) MC her til næste sæson, og den skal
helst have lidt mere power end min nuværende F2'er - uden dog helt at fjerne
touringmulighederne. Jeg har haft følgende typer i kikkerten (alle brugte):

CBR 600 F4, men den har for lidt *ekstra* at byde på i forhold til min F2'er
Firestorm (VTR 1000), men den er vist meget lidt touring-venlig
BMW K1200RS, for dyr og for tung at danse med
Blackbird, der vist er lige i overkanten pris- og forsikringsmæssigt

Fireblade er alt for ræs-agtig til mit behov, omend den er ret lækker i Y2K
versionen.

Ny ide om en efterfølger er altså en RF900 som enten skal være helt ny eller
også skal jeg finde en til omkring 100-110K, der har gået <15-20tkm. Er
sådan en værd at satse på når man er vant til en sk*de-driftssikker Honda ?
Har den det (påståede) ventil-problem, og hvornår kan det tænkes at indtræde
(antal år/km) ?
Den har ikke været opdateret siden 1997 - right ?

Hilsen
Carsten
CBR 600 F2 '94 (et par måneder endnu)

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 16-10-01 18:51

> [...]
indtræde
> (antal år/km) ?
> Den har ikke været opdateret siden 1997 - right ?

En fra klubben har en RF900 han har haft fra ny, i følge ham begyndte den at
klapre og banke i motoren allerede efter få tusind kilometer (ja, den har
fået service). Forhandleren har givet op og siger at det må han bare leve
med, evt. håbe på at motoren brænder helt sammen så den kan blive hovedrep.
på garantien.

Henrik
GSX750F (som SKAL klapre lidt)

Fra : bo thomsen

Dato : 16-10-01 19:17

> CBR 600 F4, men den har for lidt *ekstra* at byde på i forhold til min
F2'er
> Firestorm (VTR 1000), men den er vist meget lidt touring-venlig
> Ny ide om en efterfølger er altså en RF900
en rf900 er ikk overdrevet sportslig, slet ikk når vejen
begynder at svinge lidt, dens svingegenskaber skulle være noget tungere
end dem du har nu i din cbrf2
mvh
bo thomsen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 16-10-01 19:30

Det siges at den har et stel så blødt som smør, i forhold til CBR'en. Jeg
kender ikke meget til driftsikkerheden på den.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-10-01 21:25

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Det siges at den har et stel så blødt som smør, i forhold til CBR'en. Jeg
> kender ikke meget til driftsikkerheden på den.

Der siges så meget.
Vi "ved" også allesammen at japanske '70er og '80er motorcykler har
snotbløde gummi-stel, ikke?
Men det har de bare ikke. Motorrad lavede sidste år en test af stivheden på
'70er contra sen '90er motorcykler, og fandt ud af at der kun var marginale
forskelle på stellenes stivhed. De målte også på forgafler og baggafler, og
her var der til gengæld voldsom forskel: '70er cyklernes forgafler var meget
lidt stive i forhold til moderne forgafler. Deres konklusion var at man
kunne lave en rigtig fed cykel ved at købe en billig '70er japaner, og
montere moderne forgaffel, baggaffel og hjul.

Rittig

Fra : Armand

Dato : 17-10-01 01:18

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en

> Vi "ved" også allesammen at japanske '70er og '80er motorcykler har
> snotbløde gummi-stel, ikke?
> Men det har de bare ikke. Motorrad lavede sidste år en test af
> stivheden på '70er contra sen '90er motorcykler,

Jup!
Z900 vs. R1

> [...]
> De målte også på forgafler og baggafler, og her var der til gengæld
> voldsom forskel: '70er cyklernes forgafler var meget lidt stive i

Meget skuffende efter at fabrikkerne har erklæret "XX % stivere" for
hver gang en ny udvikling har set dagens lys igennem de 25 år!
Mere skuffende at pressen ligeså længe har hoppet på limpinden blot
p.g.a. demostrativt udførte "massive" stel komponenter :-|

--
Armand.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 17-10-01 20:57

Ok. Jeg vil nok også have lidt svært ved lige at vurdere stivheden af de
enkelte dele (forgaffel, baggaffel eller stel) separat. Men kan blot
konstatere stivheden i cyklen som helhed. Egentligt lidt pudsigt at man
formået at lave stive stel, men bløde for- og baggafler.
Jeg troede egentlig at der først kom rigtig stive stel, da man begyndte at
bruge alu (jeg ved der findes undtagelser). Er alu ikke det stiveste ? Men
tilgengæld det svageste når det først har været bukket / udsat for brud ?
Eller snakker vi kun petitesser ?

Fra : Claus Rittig

Dato : 17-10-01 23:08

> [...]
> tilgengæld det svageste når det først har været bukket / udsat for brud ?

Næh, vi snakker også metallers dimensionering og kvalitet, men mest af alt
snakker vi nok vægt og salgs-parametre.
Men du ku jo måle diameteren på en ældre cykels forgaffelben, og så på en
nyere, der er en markant forskel.

Rittig

Fra : Armand

Dato : 18-10-01 16:13

> [...]
> begyndte at bruge alu (jeg ved der findes undtagelser).
> Er alu ikke det stiveste ? Men tilgengæld det svageste når det først

Du er også hoppet på den med de tilsyneladende voldsomme og derfor
stivere alu-stel, som jeg andetsteds i tråden har bebrejdet
journalisterne!

Aluminium er ubetinget det letteste af tilgængelige materialer
(magnesium er kun egent til støbning og titanium er upraktisk at benytte
p.g.a. stivheden!); men stiv!?
Alu er sådan ca. 6 gange mere fjedrende end gængs jern, og det opvejer
næsten vægtfordelen i negativ retning

--
Armand.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 18-10-01 19:11

Da jeg i sin tid dyrkede trædecykler (racere), var mange ryttere meget
fokuseret på at få alustel, de skulle, efter sigende dengang, være meget
stivere. Men er altså åbenbart ikke rigtigt..... Hmmmm

Godt jeg fik solgt min til én der ville betale dyrt for et "noget stivere
alustel"

Man bliver jo klogere hver dag.

Jeg troede faktisk ikke at alu kunne tåle at "arbejde" (ret meget). Jeg
troede det vil knække meget hurtigt.

--
Mvh.
Henrik (som kører på en meget stiv DT175 )

Fra : bwl

Dato : 16-10-01 19:49

Hey Carsten. Pro Bike i Lystrup har lige fået en sort RF 900 ind som er til
salg. Jeg var derude idag mde min Bold´Or, Standmæssigt trænger den til at
blive shinet lidt. ( poleret og pudset kan vidst gøre det) til omkring ( ja
jeg mener det var ) 89.900 ( don´t hold it against me!!!!!!!). Det er i
hvertfald en maskine jeg har overvejet og kikket meget på. 135 hypper .
HVodden den kører ved jeg ikke, Og vil man ha en tilsvarende skal man nok op
i ern CBR 1000, ZX 10, Z1000. men så er prisen nok oxo lidt mere???. men ta
ud og kik på den hvis du har mulighed for det.

Brian W.

"Som nu får justeret ventiler, og kaburider. Uhh jeg glæder mig til at få
den igen"

Fra : Carsten

Dato : 16-10-01 22:07

Hmmm, baseret på jeres svar så må jeg åbenbart tilbage til tegnebrættet ?!
Hvorfor f... er der ikke nogen gode betal-bare alternativer til en CBR 600 ?

Carsten (Vanløse, KBH)

Carsten <carjak@wanadont.dk> wrote in
message news:9n_y7.657$ad7.129962004@news.orangenet.dk...

Fra : Armand

Dato : 17-10-01 01:11

> Hmmm, baseret på jeres svar så må jeg åbenbart tilbage til
> tegnebrættet ?! Hvorfor f... er der ikke nogen gode betal-bare
> alternativer til en CBR 600 ?

Fordi at CBR'eren allerede er godt oppe i "Ferrari-klassen" :-|

--
Armand.

Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 16-10-01 22:17

Hej Carsten..

Jeg har en RF600R fra 96 og har prøvet en RF900R fra 97..

En RF600 er MINDRE sportslig end en F2´er og en RF900 er efter min mening en
600´er på steroider.. Men at den trækker skal du ikke være i tvivl om - de
135HK i motoren er ikke helt løgn....

Touringmæssigt er RF serien rimeligt fed efter min mening, selv om benene er
noget bøjede. Det er rimeligt store cykler hvor der er plads til en
europæer. Designet er en smagssag - og samlekvaliteten er heller ikke Honda
standard...

Idet værkstedhåndbogen er den samme til 600 og 900 antager jeg at der ikke
er de vilde forskelle i motorernes opbygning - så her en mine erfaringer med
600 motoren:

Lige da jeg havde fået maskinen måtte jeg hører fra mange sider at de 100HK
den var opgivet til ikke passede. Det var nemlig en motor der bedst kunne
sammenlignes med GSXF motoren.. Der har siden vist sig at være forkert. Min
smider 90HK på baghjulet og en 900 til træf på toppen smed 124HK så de kan
altså arbejde mere end GSXF´ere. Motorerne er også vandkølede og ligner vist
mere GSXR motorer...

Efter min mening er RF900R et super hit til Prisen - og samtdig en af de
MC´er jeg helst ville bytte til !!

MVH
Nikolaj

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 16-10-01 23:33

> Efter min mening er RF900R et super hit til prisen
> og samtidig en af de MC´er jeg helst ville bytte til!

Samtidigt ville det jo passe godt ind i dit kram hvis nogen byttede en CBR
600 F2 i mine farver om til en RF'er ikke Nikolai?

Hilsen Præsidenten
Honda CBR 600 F2 i bourdeaux <- Den fede farve

Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 17-10-01 09:53

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@vkr.dk> skrev i en meddelelse

> Samtidigt ville det jo passe godt ind i dit kram hvis nogen byttede en CBR
> 600 F2 i mine farver om til en RF'er ikke Nikolai?

Den Blå er KLART den fedeste.. Bare en skam at den ikke findes som 900..
Og skulle du se mig på en CBR600F2 skulle den da mindst mase lige så meget
som RF´eren - og det gør den jo ikke :)

Honda CBR600 = Toyota Corolla 1.6

Suzuki RF600R = Golf GTI 2.5TDI

MVH
Nikolaj (Hvis RF600 maser næsten 10HK mere end Bagers F2)

Fra : bo thomsen

Dato : 17-10-01 10:21

> Honda CBR600 = Toyota Corolla 1.6
> Suzuki RF600R = Golf GTI 2.5TDI
> Nikolaj (Hvis RF600 maser næsten 10HK mere end Bagers F2)
løber en rf600 fra en f2?
bo thomsen

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 17-10-01 15:05

> løber en rf600 fra en f2?

NEJ !

Problemet er bare at min 100% standart CBR 600 F2, der har kørt 70.000km,
lavede 83,4 stolte heste på baghjulet til træf på toppen i sommers. Nikolai
har et tilfældigt stykke papir hvor der står at hans RF 600 med Jetkit, K&N
samt komplet Remus Grandprix tunudstødning laver lige over 90 heste. Jeg
tror selvfølgelig "Paint Shop Pro" har været i nærheden af den seddel eller
at teststanden i Nikolais tilfælde ikke havde været justeret i 100år.

En i klubben fik målt en VTR til 116Hk på baghjulet! En måned senere lavede
den lige omkring 103Hk til powermeet. De opgivelser kan altså svinge en del,
men det er Nikolai selvfølgelig totalt døv overfor. Det ville jeg også have
været .

Husk alt det her med motorcykler er en konkurrence og en mulighed for at
spille sej.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 17-10-01 18:11

> NEJ !

Ja ja.. Det er jo den rigtigt årstid at sige det på, for nu er RF´eren sat
væk - men havde du været med på turen til hovedlandet (Jylland even) lørdag
tror jeg vist nok at en vis F2´er var kommet til at svede.. Men det må jo så
afgøres i en "real life" test på en motorvej næste år hvem der kan mase
mest.. :)

> [...]
eller
> at teststanden i Nikolais tilfælde ikke havde været justeret i 100år.

Jeg stiller som sagt gladeligt op igen

De opgivelser kan altså svinge en del,
> men det er Nikolai selvfølgelig totalt døv overfor. Det ville jeg også
have
> været .

Naturligvis - det er jo en konkurrence om at være mest Brian det her.
Bager skal jo sige at hans maser mest - såen er det :)

> Husk alt det her med motorcykler er en konkurrence og en mulighed for at
> spille sej.

Jeps !! -- Og selv om min laver flest heste ændrer det ikke ved at Honda´en
er udført i en langt bedre kvalitet og at der er kælet meget mere for
detajlerne. Andet ville jo også være snyd idet CBR´en er klart dyrere end
RF´eren - og man får jo cirka hvad man betaler for..

MVH
Nikolaj

Fra : Hans Erik :) amck.dk

Dato : 17-10-01 20:05

Hej derude & Carsten. (-inde?

Tja, der skrives så meget om undervurderede MC'ere. RF900R hører
nok til i toppen af hvad dette angår. Dette må skyldes uvidenhed, og de
sædvanlige, som regel ubegrundede, rygter og myter om Suzuki.
Jeg skal undlade diverse tekniske udredninger idet dette ikke har min helt
store interesse. Jeg nyder blot at være pilot på en dejlig, kraftig og ikke
mindst sikker MC. (godt gættet! ;)

Hvad stabilitet angår, kan jeg kun sige: Prøv at tage en tur, og vrid på
håndtaget,
og skriv så her hvad du synes. Jeg tror ikke du bliver skuffet!! Mht. sving,
kan
jeg kun sige: Prøv det! Jeg har det ihvertfald rigtigt sjovt, når jeg kører
rundt nede
mellem Altenau og Goslar i Harzen etc. :)))

Jeg har stor respekt for folks teoretiske viden omkring dette emne. Min er
ganske
praktisk og uforbeholden, når jeg siger: Prøv den!

Jeg skal ligeså undlade at kommentere CBR600F, hvilken jeg kun har hørt godt
om,
men aldrig siddet på endsige prøvet.

Mange AROS hilsener

H@ns Erik :)
RF900RX
www. amck.dk

....og så er der vist noget med at f.eks svinggaflen på en RF900R er NOGET
tykkere end på en 1100XX!!

Fra : Mads Lund

Dato : 18-10-01 07:39

> Tja, der skrives så meget om undervurderede MC'ere. RF900R hører
> nok til i toppen af hvad dette angår. Dette må skyldes uvidenhed, og de
> sædvanlige, som regel ubegrundede, rygter og myter om Suzuki.

Tjo, RF'erene er da nogle ganske fornuftige cykler, og tager man prisen med
i betragtningerne så ligner det er rigtig god deal.

Men, kvaliteten er altså ikke noget at råbe højt om. Jeg her 2 kammier der
kører på RF600, og den ene var skilt ad sidste år for lettere ombygning og
lakering, og ved det "eftersyn" fandt vi en 4 cm lang revne i stellet, på
indersiden, ved de øverste af de bagerste motorophæng Suzuki da ville
ikke røre sagen med en ildtang, da cyklen jo var hele 3 år gammel.
Løsningen var at holde sagen tys-tys og så svejse stellet sammen igen, og
smile pænt.

Køreegenskabsmæssig vil jeg rate RF'eren til at ligge i den dårlige ende af
sportscykler (Noget dårligere end eks ZX6/9). Men den lettere ombyggede
RF'er får en ZX9 forende, en alu svinger og nogle lettere hjul, så må vi se
om ikke det kan forbedre køreegenskaberne lidt. Motoren har vi kigget på, og
cyklen vandt 600 klassen til powermeet til Skagentræffet.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Armand

Dato : 18-10-01 16:13

Mads Lund <Mads@XtremeBikes.dk> skrev i en

> Køreegenskabsmæssig vil jeg rate RF'eren til at ligge i den dårlige
> ende af sportscykler (Noget dårligere end eks ZX6/9).

Hvilket da også burde kunne aflæses deri at 'Zuki har en decideret
sports-serie i GSXR'erne, hvorfor man ikke skal anskue deres RF-serie ud
fra
sportslighed :-/

--
Armand.

Fra : bo thomsen

Dato : 17-10-01 21:10

> En i klubben fik målt en VTR til 116Hk på baghjulet! En måned senere
lavede
> den lige omkring 103Hk til powermeet
er det normalt?
i revyen står den vist nok til 110 på koblingen.
bo thomsen

Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 17-10-01 21:41

"bo thomsen" <slet_bbt@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> lavede
> er det normalt?
> i revyen står den vist nok til 110 på koblingen.
> bo thomsen

Den VTR Bager nævner her (Berggrens) har vist også fuld "standardtun".. I
hvert fald er der Yoshi potter på, så helt standard er den ikke !!

MVH
Nikolaj

Fra : bo thomsen

Dato : 17-10-01 21:50

> Den VTR Bager nævner her (Berggrens) har vist også fuld "standardtun".. I
> hvert fald er der Yoshi potter på, så helt standard er den ikke !!

ok, jeg synes nu blot det lød af lidt meget at gå fra 110 på koblingen til
116 på hjulet, men 103 med yoshi lyder mere realistisk.
det er vist også omkring 100 at '99 600'erne har på hjulet med yoshi.
og 94 standard.
bo thomsen

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 19-10-01 19:57

Jeg bliver lige nød til at bryde ind her......

min CBR 600 F2 ligger 94 hk på baghjulet...
har papir på det
men jeg er godt klart over at det ikke er sikkert at den siger det samme på
en anden testbænk

Lars Bisgaard

> [...]
eller
> at teststanden i Nikolais tilfælde ikke havde været justeret i 100år.

..

Fra : pilgrim1@worldonline~

Dato : 20-10-01 03:44

ok slap nu helt af...

RF 900 blev bygget fordi suzuki manglede en 900ccm sportscykel i midt 90.

de tog det de hade kendskab til...

først motoren fra en gxr 1100 rr ændrede aldt det som racer afdelingen ikke
kunne lig. og satte støre foringer i... fik de 135 hk i motoren.. som
langsomt bliver til 138 -139

så fandt de en kåbe som var "vild" nok nemlig den fra RF600, som desvære
ikke passede helt...

derfor et nyt stel... aluen er der for at gør stellet letter, men det er
også det enste den har i lighed med RF600.

så alt i alt er det noget der har ret meget med en RF600 at gøre...

i dag er det stadig den 900 der har højeste top hastighed... uden at lave
noget ved den...

men her hjemme ødelage RF600 dens ry...

mvh Henrik
RF900 kører prøv det...

Fra : Mads Lund

Dato : 21-10-01 16:44

> RF 900 blev bygget fordi suzuki manglede en 900ccm sportscykel i midt 90.

Hmm, sportscykel ?? skal vi ikek kalde den for sprotstouring.

> først motoren fra en gxr 1100 rr ændrede aldt det som racer afdelingen
ikke
> kunne lig. og satte støre foringer i... fik de 135 hk i motoren.. som
> langsomt bliver til 138 -139

Tjo, motoren har en mængde ligheder med GSXRmotoren, men f.kes har RF'eren
jo faldstrøms karburatorer, en anden gearkasse, kobling, krumptap og
stempler. Men motorhuset og den rå blok er ens, hvilket jo er meget heldigt
hvis man skulle få lyst til at opgradere.

> derfor et nyt stel... aluen er der for at gør stellet letter, men det er
> også det enste den har i lighed med RF600.

Øhh, er der alu stel på RF900? RF600 har jo stålstel (som desigsnmæssigt
ligner et alu stel. Jeg har hørt at det er samme stel de anvender, men at
900'eren kører med sal bagsvinger hvor 600'eren har stål svinger.

> i dag er det stadig den 900 der har højeste top hastighed... uden at lave
> noget ved den...

Nej desværre. ZX9R har vist alle dage kunne tryne den uden de store
problemer. Og mon ikke GSXR750 også kører hurtigere.

> men her hjemme ødelage RF600 dens ry...

Måske, jeg har nu ikke hørt så meget dårligt om hverken RF600 eller 900, det
er jo suzukier, men ellers er det ganske fine cykler.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Hans

Dato : 18-10-01 23:42

Ja hvis du så spørger mig så ville jeg jo nok gå med den nye CBR954RR,
og det gør jeg nok også når den så kommer ud næste år

begin 666 colors_bike_CBR954RR_Silver_Black.gif
M1TE&.#EABP' `-4``/______`/\`__\```#__P#_````_P```)L1$EL,#=N9
MFOKV^J"=H\[,T8:$BI.1E[RZP&MI<'AV?;.QN:FGK\7$REU<9D1$35%16-/3
MVOKZ_O;V^O3T]>CHZ2 A*"<H+^#AYQ46&C@Z0]O<X"XP-P\0$QH<(>GK[^[P
M\@@+"_K^_O;Z^O;Z]OOZ]O3R[9Z!2SPZ.'%3.%8S'/#IY_KV]>W@W?/N[304
M#M_6U<5E7[(M*^3?W_[^_OKZ^N[N[O___R'Y! $``#\`+ ````"+`< ```;_
M0(!P2"P:C\BD<LEL.I_0J'1*K5JOV*QVR^UZO^"P>$PNF\_HM'K-;F\7ODZF
M4:%0)A,*9*=Q^_^ @8*#9#QR(SLX.!40>0QW$#@<A)25EI>8;3XX.QV>(#@3
MCQ,0C*4V53Q]F:RMKJ]_'2 =.R,C.(B+IA"\$!T\4B@/$A4^J[#(R<K+4CX9
MM8B=GAV+O=8C/5 \%!<7,!</(RC,Y.7FL#P[$!2T[=(=,SMTC:2\#9-.-!(6
M%A@7)"0<9%APKJ#!@VUZC*C0`(>L'3M ='K7@4X%/+V*.>D0`0,_#!A$`'RP
M`Z')DRBW\ #!L"&*."?B1)P&3]>ZC!V:C+!P@=_'_PLB,50`EK*HT7#18
MNG0'!PX/'(R@!7':#)L8>?%9,B*D1PL1(O0#"F/",:1HTR*LR'3IB14,+&1
M`6(6Q1H6\6#$D2T)C@L?+F (2W@LC IJ$RLN5U%16Q0K?$@^`<(616JF]$*X
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M,2+_P0.NMB=A-QY8T("V] IZ`G4Y>AN!`WI0F@&Y/H 0'KKC-<! ! PT$,&'
M$ )F04GU1NQC`V9J"10&06+ +T/_@H#"=TM1RDL]^[!KP7$DV.@!!AGPV)A$
MJ=(&*+82:[C"`Q'L$Q*.HEG7CZ2VG"@PG".+4C($,T(8PL,\_O5-<CD[\,AX
M$ME!2@/D<C!SS:J!0)H#I.V,' P/3&!!RM4YL"*JX<D*G /\4?!!"!Z8D((%
M"V:H0@4PB&!W"H"7$$(()GB ,'4D]-UWM&$Y\( >6(/@PP8:] `HUREE`+8#
MG._S3P@:[VQW"21$0$&QE%E4*1X41 `#"79[X,'=%VK(_\,#/4EK*X7^!.9M
MCC?>V/=@CH>+@^22:4TSYK"<`$%4G(.-[S^?$PYXO G7E0$CMLP1`4 ??C@W
M`\M#9X@('W@TVG+\P)!""-WX]!%(9I[I'D UY@\0\8^<2HL/"R@?\RBA`A5H
M8 1YB)[.+B !]YG !"4H`>!,$*(*U"5.!52!!%)@(Y&8@$94\E$/&/ !T%1G
M#A,8AEC0E[+C?(5]/J$?_>(#O)3E[P,56I<>;.$#8'SL+#[:E1"'*,!!J( '
M*MC 0A@`ME=]+P75^8#@))B">#V@`2# 6DP:<($/>6!P%,2'CSKP@,]@B0$`
MX,$&3I !"#! `ACPP $.8)S0R/_OCA[!E0QG")_[?< #-2+!8!YP, N(: 0$
MP1 /. "RD*F.#DP!3Y.,I;5*(%$#&V )SD00@KN=#8(1E& (2& !"DQE#@N9
MT>!"4 ()L !,Z6# 9SYH@1%X204<0* #'#3']QUG4W?$(W/R*,,^BN2&L@M-
M!& $'0UP((OTR$,>[$#-:EI3,[,)A 9HT(,^&&(#`,BD"")((]"L)X(IB* )
M1! !"*! /!D@X?L(=X$,]$6$!L/ !TM0%F#L2@@\Z,$[XR+%`TP02]'ZBOP4
MND<]\A$H?L0A!A@PCM2H$9K3M)IFK $<:U*3=1/(IAMLX "/7&=4#P`&!T#Y
M/M)A+)3_@+O>!2C @38R`@.#,\[IQ-@C%^0ACA\T@0-\H((5'+$'*DCCKFH0
M*0S,C8J"^U!"8YC'?LS/J@\%2LH``H,(0$PMBQQ!1^] "G%)LBYH'=!8/:J'
M':!@`Y<S`P]H4(,<Y"".-1KE!1K @PH$#G D@.,_8!HXNC% `R=@" (C\(%2
MDN*>/9K!]B(@.PA&8 0K4%Y *S=$%N" `G 3P1=#2;<(`;.A6/U)_9"S57;6
M[B@\0$$&0(H1CNGF6&QBU'9H@\D3+"2C=HC*XR!'+LA^H04X4( .[ J#_!%N
M90S 0$P!%Z+W2!&=,0V!"!APK"9=2SQZR4 1S=<#'%B@A';;_^O'E(?4;FH@
MJ?[T00,F$-H0]-*7[2D35O7(G#))RQ]H`X=Q3\(#9]#V:JCCSE-VN^"G;$!K
M=U(%"L3*.@I CY ?C9/D!HR%#5 @!C*000QB$*$@@9&5A*/BW:+R#_3!M 3A
M,\$#_$.7$^#I#G>PI: :(($K09 $% A8!SI50*0:L(!$*>H)#-8AN]T7QC;2
M[S#-1#\1S! @@M%546H*'+THUF-O;?"#-T#F,K-@`PNP')J1N@#?;N\BH)6
MXQCP"*NM" 2=TH(L)>0>0*8,@L^M4=WL2P$6L& 'WQ,)*U,`&@@>P ,4P"(C
MVZ@7/(003.4EZ!<]\("'G( %1;:<!O_>FT$BT$"39^MD"@R:3H;I%Z)]G"'Z
M!.,`#I]C`10FJSU&@-L'TP;-94;SF5FP@ 6<V7(+&/.H5_#@CPEL`J21\YRK
M&:X1^""N4Y!1_@")'(8%E97D#.QV`0H!A'FPG.1,`0E(X1\01%,O>?M2#RIP
ML!::0 *ZT<VUD6@Y%0"JR.\%@ UJ4 ,;,)*^&',RJV%<XL+YV<HS; ](1F 2
M0\!9,W$ZUI@W0(,5%+L':&Y!L3U.[#-_O <+6# +4+YR9ZY (5&)MIPQ;(=1
M-* #E'O"(EMWHS\&IH2CE6 )KD2CD%B@!4)P@05\,($2>R"4$3P`!A($@6>#
MU!>"HH'!1E7_(Q/(ZQ >:\&NVNMO(]-@!@I(NP)J,(,:+(("<%S/JA<NN%6"
MJ&*"G.AX7U%3VI:B6&_=@,?3O((5M& #AS_\X-.,[!:L'.0L6+#E!,J!.P&*
M`^*QL JC]@@ZTQD[>"Y?@<WFC1)[2'Q3S&Z/!TU!$ `4WRUXP!^%#E43X-@.
M6#,/1DX@*!;0VP& @=T%)C TW52^[-U$<G+5OGP%+-_M#6C=E0#'ZG1R<,I!
M@0$,>$H.#70@01B1S;$"GL;*33[-"VC!RY$-5_2O'^4IESP`W+B(.'2J`<-X
M0,RC?1UG>9X!(95(2$ !W_ Z?((^=)-3TW4`^X(QI.0`\R($$ @`_WX5.-C5
M21$P6WE0-BQ1:17 ?3PR5Y\5=T$"`PS0).,R9*HP>3U 5S6@`360=C&8`VJG
M=C.@1,_S2=-5`@G5.PPD%.= `[.E:UI$.6OD"2=020'5`^O7`BPX>1[WA&K6
M8'U%"OQ"`6^G?]+V.$Q$?)GG?W36``)(!.D@`35B,4!10BFV@!\@7-#C&D,@
M$#Z `7074Q&$`;^U@0RP/976`+:F-QQ0`1V"/Q\@`18A&Y+3<I,G1!I@`\F5
M7#'H?)'H)1,&6DX%01/4+1&B!^13#CYP<1K&'7(P#]:@6"AP)_[V?E*XBH>W
M6RQ `S2P"70@"J)0*:]1-AV@`>4B,(W 1/]["$0`, .<5 +N8C_H\T ?M( !
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M;T0!!4(*KA=$,S!?$"!=B)DRC :!9G5;+/!>BRAV-."$/+ `+C #+= "\A"/
M2V$#104H#0!\@L039','?)4,FGD>F<<`(C"3[#1G!FEGI; 4*G(>:IE&*.>0
MF?44"F8YCD<#QL9-3>D"+@`1=? 2LH!68C4,$A!O:=0`)(F V"4XT]5.K1,2
M%W +!Y"9X (`/> `-;F#G60"\Y%%IN"+T00!'VD?/#"#NG.,F&A0L&)6_^@(
M:J/FFI=T.3P@=KNB`C; "$3EF^V$-(T%&!)@!Q#@CL@``NS61DP4%7_#0492
M9Q_%+!PSG:6 9^7GD)'7*"@@=H#RA$Z(5+O2`C. `@#2&P,"6A?0B0"P"4WG
M.Q!U72K64M0%;:.C*"K@`P?P`"Z `;] `Q?PGW88=1XP`2K 1J8`6@!(#V+(
M(W5E5[<B:T%2`E*W&1(Z"^E8.95C0$;V7DCD;_XT=N_U*OIG`?"C3QA0<^S)
M"EYY*B?"AW80`82U3A%0-B-#HY%$(+]Q<]D@A6ZY*KF15I51&;F!*NCY)G1@
MB2) <2C $^"F724).. FJQ\4`H1$`M;G`,#0`O^-%15BQP$6(*:R&DJ/9J:R
M)3)J6FG8D"$<H `YH ,(,#K/95K2TDDSM3W2V3%)6*%(Q5GOY:=^NBM[J@'^
M8&%2U!$F,)PS]DJN@ *\P&MO.305( +S]*KI<QT"&2LM02QS`%[L=HI+B&Q/
M\:C.PE8&ZU$,H(4AT88=X !8$AH?P&@F-EVO^D!#5P&&VE(AD!,\@%,F@ -"
M4($T:8=U(W0'8'M5.0\6!H!Z\57TP0,X\ (Z,+.J5I,1%!BS<[(SUJ_C<EMP
MM:=\^F\!]:<7>CLIT%P,F $6\$#\`H!<R0KS%E*XM6"UT0$H0 '@!G6AY $7
ML#$ML:^1%#(!B6<_NB;_'.!;*ZM1%49G^M<Y3L0/$-5"#]M5&(,<HL5H4SI!
MKR,8<D8!)&!0$G0`7<(#$L" 4]D"#)"W!B4[+S:3#)"RE&)A>O ;(+@:+5 !
MT#JS>;N#<S.?<=(6_S(5D\."WRJ1`.=O=Z(/-2(!UR8!K!0W)-$**^&95MM@
M;XD"2D<X.458LLI :VH*^IJOC& U%A1XN20*+)L@GD>6S-M$$? /^",[LVH"
M@"%!7 MHEID"7>L/(N"9#F"R)? `G<(#W_NT+4 QK%9])=NX(?"XN;0]>:D'
M>."']J%<,ZL#FTNQUG@`P\>S/3L+,L."_G94X(ID/# #,R!$#,!*X& '_J$;
M_QNP=VK `5N9A+:[6RB@`DUW3)7U0*M$1=3K&J1P8!D!')\GD,@KOW7&MFVK
M0&,!4?=C0Y7%2HQK/8&[@Z#A`&0B$,$Z1X<Q1!) `BX``#0P`K)4LW-7=UJ;
M3L5:E6^6L",\`4\;'34PLP@0`S= =_8Z?3!U`&W8KRT1NI24?$!+:H":04?T
MIP"0)QRD-A/@.FDS`;50N6V@F9[I,1?,)D_!(8-90X2XONGC&LL"7-:4L(2D
M?Z- 9W4@6!)B0WJ2+S0$/%_T/BVDNY9I'"OS*AXQ`C.BE51"%!R0.'3@C"BI
M3D\UJ^@4=1_0)<_TQ"+R&Q5E/BR@`#$`K3= ./MD'/\]80$.8H%1EYAM(9VV
M4!>J(FJF*Z1W@HI"FE0M$*PK@SLSN56TAAW+^@<+D <9,+6ZI9W<D8X3H"7@
M+!*-;&]88AT0T#VKDU%LR[8%FP%F:$YH."V_DR]^]'2"@U!^=)B^%"\=82HX
M<VE#\ `SZ50+:'U<^QE+W+@_W,IT0&<C0[_1@1^UC,7JI$P=(44V&U,&92K^
M*TFH\E:FRZU&MJ&JD,98FZZ=1(S_X'.A821ETP"GV 8=H =X?,&ZQ1T]\)*A
MH27!T],RC"459"R4@8(B4V&/0S&D8XSA_!YV2T-QV[GIU"T<7+,P1KW,,0%[
M&8%"T (3H&ITJM$A``.S([W_6FN-)LLRX32*],8`(Q.:T-$!WB #.B #U1$6
M+Z71[V,C]D5G]G4`W>N_/7M;D&%^W^JM`WQ)``#7UL-HOE//-?(-%B#(.T #
ME7<&>/(:M9O'#,8!*L `.'(_XMS3^K-MR:0Q%G0L0^TD*?0:TK736?+9P?([
MQCBGLHHC@C:EI44_N,<`0[8#LI=.0B?6J[97$3!!7I30J4Q%$<![9]LDS\/6
MO$#'!(9R2X*"00PAVI<R4$5%," !D2"I%] I?+-J7]S18DQ)*["G9(Q$1)O&
M#C XZ:17W!NWCIPX?)LPJ9+!8\ !#JQ@FLTHW+$"(%"W?AP\>G)#"%XW]RK%
M)\)&_]''+AOD.Z^]U-Y2X6>2,C196C:$Q##F0ET;!Y%=W.E[M!F N 8E"1'0
M24_W(<!MUE#':(>U2-_Q/)X94A+\"K.Y';0`7@G+R!'U1W7CP:O$2E/7`=G
M`E+$5[M2`9T$H<22J:$:,VS97D@$`"/@(*+T2Q:N58(62!6",!84!^#D!8Q)
M? JVS=J96]P!`)Y=0^.\58&$X G^0<<!YK/%A8-SX9F"AK$MV\>H8E!6(WE;
M6O#!+M)5C2<+`P= /N2[Z'BRM#E5JXO&NZ2EO2VS)M\!6N$R`8M:#AM 7](#
MY \D.[+C<^A#VB7[P1&0P$31`%(WQ&D$`2R^T5@C&Y%4JO]XJC631]C\-C/^
M*718(AA;;C\_C260_3@5L /^,>97T%>8C;N:K>:3LP-U.R$&+N?(M&V"MD\I
M(!06AC3JQKVP'<_#'LDFAMNS9[,/M"7R\@"8V+XS?0#S@0-A3:0]1I-U@^&
M:]8I)F.=L@!T,0+XIS:\\(W,P,DFB<NC+N0T0HCY(ZVOZP)'- 0[8()5(M#Z
M9U_:*\5/DJVA:BQOI8JDFPTX<%V,W=(53F4T%+VDCD,](36XIX+9YBS9[-\8
MK.9*<@*=;7K7[LC8[G- 3NJ==!U$SVCP,>X'6.[&),F6J;O_.3B!@1RO,4Z0
MMBL/4 ).$:8SL#<,$*8Q%4B3/$7_M+>[4I<!_L8"0PUMK]SI!X]3"E\XR(B,
MA%-B-S(Z4P0#*. I67I/L7<`,+ .'V!0)+"SYOWQ24AF[Z>G!@0`Q0WL^;7E
M_C!##<K!HYY,HB$U8)FG1<28IG3F-XWS.8\",^" $#+:">YSI0[TI)Y>;O0X
M$2M(%VXQ23_LX%SZ3V>SFPMCL,I.[EP"$2!$&,,"#"#OBP0;[@/LH(%B6?N?
M=/H!%!#!F?4=8 /=L6P.'8 !I#7D8(2,*',CLQ/?$:352H"X-U#^(N(^562(
MJ.KQPSP+AU]X3,B">&+/^"7L%JX[D=\GQB2W<0\$G@\)=K%('I/&SL?BH#@+
M'@# RSP@_R#4%MKE;GUAWZFSF9#0I.&'S?:\A7 W'&X*A9*2B25ENOQ%`@4O
M1 #_" \-!073W$)2(",E(^],`B\H(#PN.'AH8# :4B)8>'QP<#Q*4DI64^Y6
M6UTG4PX\&$!Z>C9\0'8H'!@@(!H6J(Z1DY67F9N=GYM[*AX8*!XLU A-5N](
M%D4^(%M##AYZH $:;A(2;FXL,%Q#,"!&,AKP&S+V1_I!0#I 6;""H"X-*EI$
M8,7*A <2B2!&_(/A$$6*@$2H^?#&1$<Y1(P@R=0`!\ )#"H$_+(23)@3+SN<
M\&%A39N-='#BO.FA8PIZ#ZAM^P#(VR5$1Y$6^A8HC1J-'TS0DO\U*T2)#X$D
M9.!3@<<./S!,=*C288+"5E%I22T1HN,'!Q0R@#CQI,.("L(@5*BP`UU?OW\!
M4^$QN,4$!P\D1,! @E510)%:I8#A8\HS'S+8N7,'&=(%!OOVY<O0S]^_$RA8
M;%"]0D,/'A6VQ6HX5.+$VK4O$M+(LZ-'.3:O1F#0X#07'RS'C('9(2"$ISMQ
M-FR8L\X=!A,D4!"Q]J$:#TJ/%@J/Z-*BIHV&D$ +>2W;2G<<7C@9(@(/'(\.
M3*@\`L,!2K4D64L(-KS!((('**B@@0KNV0<@$!JX+B]B. C,P@N?P8&"!BA+
MI@<..(# `0<D< `"!A:[``.*2O!/EA3_**CLF0S66:<=S6*!A 0'],D'']!(
M^T<N%%3;8 77$CI GCMHNRVBI<"S[:*,O*..#C\V_,*EY&1Z"28R.@`(!0E,
M@$ZZWCSR+;JH+*C@, FJ"D$-.[AS4A%"H,Q(3Z;0<"2RM6:KR9NLXO%!E ,D
M:.$8'!Z(I02/AIAH10N.>(N8?2K(2Y][].F'@DPFY O#44EE`8<)'CBL@4X^
M]*&%!7R81@(+', A`A)67(Q.5RZ@H2\:*I"AQG8R>S2<%#Z(H)[01!LM2(!\
MX""U(WF ("I'5_G.2:7*R].HB@[A$[BF1/C,..5B6HZY=<,TK0$1I.,-S7EY
MNK*C$CSXM$02__QC:U=6OA.O-H$Q@M([2)O::->&O*EHOA(/(,&'*F@8@0$&
MX+$(`THMB"""2J]3<,$*)OCTTPDF$#D?PR:8,(,*28TY,!=HGN'4P_*B3)<>
M=BC9`<4(H2B<%UEI0$9H>.@@!AO9:9JM#UK9Y#-F?^2G-#$Y4 T`%"R(C#TY
M$\D-(SR]A1*B*:E$HSP)1N!"77:9>U!((3EPP%\TW9O7-S17,;%$FARXX)4X
M7Q30,3L3R6BCJJ9J;[:$>:JD#DM4686!#DY,-3&/.>8X@F T'3E3DRFXN/1J
M*$A906M:'@8"L62.'9T>;)C!]AIP=Z&#B5U+&A\(%$ LAC](F*65<O\4_<N4
M!XAMOAVK'KDJ*WM\W)2TTD[C8 4`SIADJB8A$F\I;\@G?\]%PA8[H@IX>7M=
MN><&(<@1+GC47_?NGO<.6 [XZ;"K]O *5_RI<&P1@MJ^T2</,$X<C7,@? ZH
MP'^Q8A4[XIP$-M>Y"" A9?C(U#!09K)JC/!B);R8$D2$%Y+AX!RR<R$S=B ,
M',P`=SS@`&5X<(X9D 05)&. `^#A`?]0L \N",Q@:#"!IF6F6 Y)C[) P*EF
M.:LTN^. "G80@?4HJ3V/(EBX$E@V,8K'(BI2$44>0)?WM2M^0KI>/TY @3CM
MCX[YLP,L:B$?"B#A`1U9S"K\,Q0,B&"!QLO_D0.]%J#&B8."#WQ<^2(G#UI]
MK&,>VR""+M4`$(8P=:3[5 FI`111ABQ5H!H&S%Z82L$XX .T$@8'/M2##E2@
M!:= Q2UQ``%K1. "'EA(BR P*AZ,8&E-L]$-D 6OM92+>CZRV@CD)Z2 \( !
M%WB$(N/TD"<EL$_ 20\"OX$4,^;*"!E `1O;*+\W]@,T<5$('=M31\:YP@,1
M*%F)[@(U2!P@!"(X`@83`P]"SJ*1B'1@01=)0&Q58@A\6F *+L"Y2V9"07J!
M0,E*9C*,>O*3%Q/E1X4Q#0>T;@([.)HJ9><""UP`!D1@``]8X (4Y'*'N,2E
M#V=5O!99H(6CZH $_]QAS&WT`0;D>$4$1N/!JCE+G2,H@PHD\(=(N B>ED@<
MV0YVQSKVY@T$&H1$+%(("IP@G>MDISW:&1H1"-"@1/. !82QQY$&#C_]W"!
M[XI7H:V'/>/8'R(1BJVV.DX(ES@")BMZ48Z>;+&-[>@H4787+&2J`1I :2IW
M0")>AH(&/MB'3/1B4YN>Z&?6], ,3GJA%E" :3#P)21"8!C_'. "6>"4R/AA
MFA-D(( A((0D^E5';9(G(X6LA%:U2CA_.>1P&EN1&AP0%[.>-:WMS(?%'E&X
M/^TS6<(P3(D"9P+_;"*OFTL,0-'[L0N0X)H`\EX\YSE8@T(F/I\+V8)*-O_*
M$CJ6OY[T*%!0-@QJN"YYEY5=!4H'% BX8 8G@0!O*<K#'>!@PK?4)6(NX( "
MDXH'+6@`#&[0JPQ$I1R#H0`@/? `T%3M'W9A0 3@)0DTT")O53'!<#,R3SO:
MH2/X@P7C&*HV0'R +<JJ[I&MFP^]Z"4#$N ,<%- @NSHDD2SLB8D6HG>\YZW
MO%I.S""A4I5)S+:O\B5HOW E@>N$+%,G216)1D0-$\Z9SG4V'>I*E[K602 )
MPYB8@6-7+05,0 $0F($+W(2@5%5#4[>L\"UQ"E?8R8P'-7B 2;L"`U(,IEJ,
M@42;V$DR#/NF#1Q!0XL"U.,[WE@]QHOO.. KS[__RN(]JS !!BR5ER4O2*D>
M7/*O=ZV0`PRQ%B7(<,M^&-!P*(D$M/+REC=XURZC%Q[$P\\^:S'L8:OES "+
M:!(V=9=,?.K-&!S1N5/U476KFP%RQK.>6P=L!&/A=8 .= T"7 ,7Q/ P0/P<
M@EJ&#T?7`)=4/H*H*,UI'JB 9E/@] XL,%L8O.G*VS:@&TJMAFN+`W]W-&0B
MT\+(!]9Q*I"PQ&&KT;(]NT[72]:UZQ3T`!&00TD8>("H,:B8#PS;#WGU.;2A
M/6W-DO,/J@`0F;.];6+O$U\B.%#*1I.!7:/*&N?6<ISU^VZ4!9CENV[G_/XA
M]78/8]+VYO"^E^ #/K<;_QX=*Y&$%.3H'508OR^VP 1ZRF%.+V,P=<-V'XC,
M\1[#(IYEV@@@!<^W,BNTK8TL*.&B!HX[?L= AX'WUC&Z]8MN,F5\7E&"OFME
M\=HBHE7&*Y<M&>TM;YE$*RU*(59T@<!C>]NNF"WI+PGU)&-*DZ(T/7CE?+*5
M[WI3N=7M2[X`(A"I@ 6\'?""S1YH#^,@`XJ50*[<;OEA\! 5C\:!)G]H@0?8
M(/H=9D!VS[*XJ<27@6MAPU"'>+?VNK>!4UFUWGKCX_TUI! <&R1/W,^?D. Z
M2(J3A _S= U%/&!%X"60_BGG5L^24 \"RTLQ2( G&DI2X(&]CF[;DHX50N #
M,/\`+M"*:ESNHE#%W81O&(@OK:XGFM*IC6(B(#@`!(;!'BAL!RPK^BBM+GB-
M`C(&^RX)[KAO[@CN^R[,8S(@M5#J-?A%H29!S!Q/',HD$* F_FPOY$3NFD+
M(=CON'3",2:E8ZJ-R&QM* XK=5@0!3$/91[@`GC,#ASP]%)/`I_MV2P`7O:G
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MP*AF49$^;BT`QB$V1F/@8>?20K!^,3)"\'# )3>PCU)T8ZA@"PTY1D7""S[\
M2:*F40+M4-HHR1C;KG-P<B#%ABFZJB:\"2KBQ9^PP%E"XQZ6Y9GLH00=$1*K
MQVHJ,5IJ,%- @!/Y,94X8 3FSF*L3B"%< !-$9<F[-$NZL6491]?:# :0-B6
M[LD:B/"<J"&,`"=I8BV)Z",7_ZF?HN1LS"A],H80#N\5G&@HKB,>OJ.2/*<.
M9?*N*&528D\1&$&!>*,6:<\#M:TR+1,RD&G82H $/D>$&*!$U@UU`FS)7/!J
MO.0EP@!$/(M"JO*R9FDOIJ'=1B2#1+&2+"_@$#(5%5*76!&57K'O-(0/>M'Q
M:&T;G,@[^LG_.(9?0NZ0[!)9R,-.RJB,](008J$J/@"#LL$PY;(.S2N@LN,!
M;B6[ZC+D+%/;CJX#Z8\6; 0!W-,],\,=OBUU/C,)/O/<T TH\&PT%22W8F(+
M0.0$["(+=K U50ES)@`'3 @HJHPK1]$K&VT$$M+"4.4(1J 36\ &R (#`(1H
MUN_&@/]C@39!.;&A(P.KK0BG,?!$G,(&7-8+*GJRO2P!'%ZR)G$2,:%-_$Y
M`TZ SV",YGJ1S.ARJM)3Z83TZ&[@/1'@1MZ3'>!3!G3@<T"SW_#S,/33=!A+
M\W1-'P!B!'@-!<S20&,F5L!/`4")06FS*X,A=4X1%5%A04YD5B!@P^RMPUJ@
M`ZI)Y+PF,+W)#OP))]=**NK/H( ,$/N@/%BT115'""B"(R@!([E3+C4H)C'H
M""! `S0`P?8,&"R@J"ARD;30/-<S`93TF-8!/I/T/64@!G0``59U&O-SOS0*
M`6'.UT9@`\3T(3N@`?+,3,V401MT,<>P( -.[G!I(8'H`1S_TNPXK0$NP$6\
M1DY^TA%$<#%-$M44Z40!,=:NZ2$&X8O"Y2DV`8C>SS]NC" EE40/4S&1BD<S
MC\F@27ZF@9<ND YL@B.T*I$:!X]N#Q*"JFE*E525- :65&#=4P>P+OBRE%9#
MIP) H$!S];)<0)=0AP',M-W*S4$IA109K4WG[I;P`564,$Q5:3!FX $\E8@`
M[SF XP[^U/\D,D#TM.0`!4U8H5O$R0I#] +$T^CD)%(E=6-NLI*B;6-GI3.9
MS 6'Q,5F1?("Q2?=@$[HSRK48STKTU^=%#ZSUE6;- %:ZM\4M@UI]1 KX,\B
MUMY:H 9TB3ZOM-P"*@BSCQHZ*#=S_Q!DJ6P$S3;Z7."\,$#,#)5JI_7P1K3M
M,$"(AC1;\:5%^J7'#A51\:2;O.DAHN+D.,=STO5&4V]C^U8S19"#&*2Z*I&L
M$ R(9 ]2?%(C^.H5V,"]AG38D"D]W>$[2D!@$P`#@&]!Y7;S6+ _]<(WSQ;0
M>& &*F#0*.!B0REC/Z8VAY"BY&XW*U0"<$!V2!8`,L!V/08&%L)%`(9E[[4C
M_E1H7RL]WXNV[@*(2"Q'AE$I('=:6Z3G-E:#+A=S:Y*7)!(]Y<1VA6%3G F:
MF$/J.)603#<]PI<2MBA4D6Z?_*,!3Y4=G$ZS,B8&<D !$N37](%!(/9WT?8*
MF!&4/&HV*_]735/.8[TOTBJ@IW(H$Y?A*GV7"L@"!9SA%!#C9UY+6>)!%@PO
M<.U@`3N'([6P*@[ `6R(`W:(`F" JO!2<0*7#1YA`2T)'FPT?C>VB3MGK5JW
M]L@K"2*Q4T+M?TLM-DK.%L2+2$.5%FP!>[6M!-Q!!-0'@G,@![;4*#/@@C$8
MT#R,!&(@KHSWOSR8DH850O6A^^9.+('!YBJD`_13"78`!5 X'2# !UR1FNS)
M%8_A!! DER:@J&" `3J!!Q[@`.BD"[FWB[V18U(W6_-#>/>",B"@@5+ B08$
M:A>GE0GR@]\6BC^&DN+R8X1HC,487R[ <WU-+[@T3"H@`@#P[Y#_[GB6[H -
MN 2V0QRN`B/F) 2@5 <B^',U:2KGN!-YH '$R^9*QF)Q]]P^6&@Y-L)0T?LN
MZAHBH -PH$PVAF/WP@4H0%G*`!FZ^?,D^00P=L$>0 UBA I:``)8ZA5R.)1+
M+02%=N::LT4^``1P(!PHX!08`%L!A@TVTB9B0P2EF R-X(G3U6,&*9>OC)>?
MS'B&PG-!8W3AL L5MT@[%,K&[._6LQ9@@".+0/((*@5N0 >L>= &M .F=YM?
MJ ,V"P8L@#[I#%C?5@B)581W\\4P(&4D`&H^`!2R;S8A8 =\<Z!7A %8`!E\
M(,\F8 ,@``8FSHBVI@*00 **QSW6]U[?_R\Y96^GB:U_5N !:J%-'*!%'H4*
MO^-G#N85:I22YG=C9J4[B7:E-N*C8<RD97;]"$]UOTT"9F[;B&R(CO1P9;JS
M@<NW&F.G):&G??H%"JT"3H"HJ](4'& [2@`&L,!7QSE8,\9HJ0&=`;G@!ID"
M="=/\>4AW&Z#MIH)*H,&4 0#&$"M?4#S-& 'T#H"C(@#9LE KB$>B(BY?G)
M%D@$K6GI2LXM9/$`*B XC4!PE,0A$B,V*/>6R?!]31*DW5OV?I9SCL6D$6FK
M\H^,K2*,C]1JAW.FWZOD>HD5Z-(52+NT;U6U^7$PM (M0D#3.FK.F)J/'U3[
M1/@(<4#4.@8'>/_ !9ILU=#08Q[L.AJ@`WK N%<DC3@@W#: `SH5`SJ@!?;!
M!GH4O)ZU!") 0^P@/;);86[LF3^5G["W15[J3A=2B_CI#5:!HRL7OOTO>86V
MO<'A#CZ:4D@,P#_5K]Y#?SINJ-Y@L[.-$G)*<3F;.&DMRNI',B?AP'7@!3S(
M'H1Y-#H`EH9:P?]B;_7IP;=!02[F8A=TCX4UGOVX"'?@",%/,1@@$WM@N6E"
M%6Y-N#/@9Q $'Z+*,]JQ`3: !QS@(1A@!YR*`UH@>*6Z31RY"GR `3 0H=^O
M3#QM\;#U`&" &!P9!<B@R<0!5YKXE@V[.^,YRBD%@/$EGBEEY^ZZH6G_;:OB
M( ZYJB?*A$C[NQ9$0+'$\[)[T2,E^PX*=SHX8IY>`0':_ 4"H:78`*W5N&,L
M3T%&H!/L7)@@@*%?FS$2I04TI(3\W/<<F'#C%IW#$@<PW. D8 =<`$3(HB)N
M.0NB"N5&9 0T`%A<^)(EH)%78 IL8%[%C\.IL@HRE '4`Y8W(FJ%X)H$I*'
M0I]@ZY<WI -LH 4<`*O'T+VAV';]#X"[H;W5:Z!8ER+I* X;Z@*YJE[DI4P0
M#Z8E00_@C<H&W-6Y];6+"@UZ<B<^H,US( %4MB.-!134;*M!9-T!8R;T:2BJ
M0J@[#-_L;,*A/)X+<OL`N=!543Q7!"J*(%F _\&P45L"'$*-E14`>H#/?""S
M:*DR,.?ZX*H&%$X93!9E63V[>0,JL$Q%."8[9!&!^\#FI!H1VAN*.R>B+# R
M_0!^,R(C=;':'8>K&D8]NM#G?SY-LO!([\"3,V'K]"PO!KEX.O2O]J\M,"!9
M:*(MO.&F9:"-90"RO>?&?GD"F&.%M9[P&>"9?6OG](,3.SQ"Z'VVRUG0@^$K
M`1EWWC1.VYX5:.4D>,F)7V?E84 "8*<#5$6;`<##JEL"*L %]@X:.H"(#S^[
M2_\17O:6.702?IQL# L(+,*A$&,Q%H>BB\CD-)5,2$LD8OD<#BF/J"CRE%+9
M5"GT])!$(I(3S?3 X__P=EALU^+)*9/E09E40 A.`%8T0#Q$7'BD-(8\/IEX
MA& X/#Q\?7R08&"(R"3<:#62EIJ2CI*:D$1 ='0`Q,K.TM;:WN+FZL;N7$"5
MD&!%M/#(\O"TU% P,#,H-%\Z.$A4'5E'2%A20!CBX.R []1X0TPX'%T\0%A8
M1HC '#GX<"R/G&@`H(R@X /,0$2 `>,!#F+%=LWBT8$"C!";-&GR\&&.)!,'
M/ASQY,%$"#$'@'5BDD"E$K"'IA$[$1#-.2F \Z2N5%I!>/G3\V$;-AYT7
M1,JAR'')AT9Y\C0TFN+#!0D,"@425"%#A@H4'& @T=%E'!,P*#RXHHD$63;_
M>4Z%*:%V+5LN/]F4T.+U0841"._BS6M+@P.<43P<D$"CUK$6_YHA9A9-`K4B
M*K$]8+"M@;=OX;P=>I"5<6,F)D1((-1!,HAR)V;AH'#E@H,=-(X=TQN+!PH*
M;"#B[NIDCXE&)38>"%%29-FR)4]V,J)<^042&TWT?%3B0MT,#0(]N!!FC-&/
M'BY0L?"&C,2>T$<Z;RE)SA/6$2S>L5,"0UJE>TBP`U2U0B!#51%9L%%0&%T`
M$5EKA%!&*76<0LI:(5Q@TA$P,/+1!Q)0L(-L&W)8"PM7U/%!!;'=P@,-.#2S
M#&+13%.-<E1DXP<WE8'S3645G!-!)S PU0DK###F_\",8#6 0@41]/0!3 Y,
MT `Q'0)P##T4XA:14'6L$D6$S1EH' G@#?&B2D8P,5%08*0000>PJ:#""1,P
M\( $6>7DD1;"'?&!&FQ(HB=/&ST2Z)D<82 !"?'EH6 =:IGR6U,,0' =?_YE
M,((#ZY7W'87&3<1;*@TV.-U)R&G5"$84^ "EJGFU\ "/,#BPYD$E(J,,,\L\
M`XTTU%CQ(A66/-6--^'4,$,-$("EXP7P")21%18\]90T%X0P2H@69%,!!QQT
M>(P*/C"0295SE!'&ER6Q5&657R;7;KMEPF'F<V5(P $/&VS0)@A@W;J,G%GU
MED46P 2S!D>;.)>6&=+])?\4A"*,09-OOK&58(*,^L8)!=8UT'$#(T P4403
MP9 5PD^ FK(>*5""W*B>= 13! ULL*K-NO2P0P<ND)@+;#P<)EEBBNU:C34P
M.O 4-Y1]4ZP+F$V02($X[5&2!$=@N&L3#)9B`GC@->!#JE "S4!N<<2LY!;I
MJKMNA.XFUUP<$'6U!051KJ#!,1G$N6*_<5[-AD=;]$2&<-2FHE:">[#'4<!V
MV#DQQHV:H2=XV33I<0,9=/" 1.5!)%Y9`9GR*:AIJ?492DE("$-:'SRPPZPW
MTYZ0;,><&-DR*BKV0-&]/A;C-L+.0,,XF 'TM=H'I&,%:PR,^077JL 03 0X
MC##_=K<6_$8W'-DDQ7C;5984=W)KQ.L]H$M!P ,+LV:@XB5]QSF_9/Y>W009
MDA@>T>*&.T(W+TF4(\3 J#%$X0,PN%S2`+&Y$8R 8U0!P;ZH-"XC],0!/'"
MZ516GU)X8%0B#(_:2B""'?2C=BKD4&%2XPRA)<9W+0*>$""CM ;LP 8SP$$-
M=L##&40M$1: @44P`"1L&>H`WT&'DJ;GB## "@<-X%:'&A"</BGI`Y*!@1T&
M-*")E \#6V+)W!YB)H[L@1W2\ .0(J -"L"1?GV+C.[B^"^>V $Z$>'(@R+A
MA 3A02W!P8(>IH.-!G*#*HKD6,<J!8((3B "MVE;258Q_P$`X("0]@%5XD*
M!@DY!FY"N,0#)M"!'JPPE1LJ3 ,D$!D%X&I%OTL"TB0#@6*-`QS%VF$#X.0`
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M+EE/,)[ B88PXC=V`*0@+;"?2352D168P%6.$(SG@.Z@:)",&"L`@ F(TQ%.
M0-@:UC 1CEP,%?)9V/1J@@&[@#2R".%!)DGQ@0C4$88HY14M=90?'N[2,C.=
M*U@LP(:+3<XW9D"#7TX'5,Q"8!ZW&P$&/K742."U(F8E8UZYF9N.I `_1-!1
M8#E9$RX4ZHWG'-H$0% ![N$4L9$(S0.:6"$R+(H,%(C@/LLQ4!VQ!+?I:UM9
M-($!0+B#`2JPP3!]`Q$^*N4H:*F<3QNE!Q.84K+ZM04/(- ;!H4@!L#"%>]8
MU!AK%"C_N>J8J65\.(Y#)*M #&O06!F6VHP5Z@$9\ $J\\(#>E2++4\8JQ]'
MO![<!"/%Z4&3"9]5PPM 3F6E&(-#+E='=2)F*I<*#HD]*00): <,9QG%`6 0
M"+!00R.(76V\QDO>XCB$+@YH"@@`T- 9"RRK,UYLGX"+W3#T*0U:"8$$UK3?
M,[. `?5A2PE@@-E;2>:D,N2L+S"2C:1)A48]/-Y<@42G8\Z7*W-(;"E"`(^D
M=> T>N%!`VK[/Y<$RH\9C:BZRN(!!E1 #!"RJB\*)&/[=J<1JS""*R.#F ED
M8 (B@ DD_@@M"5"3R*=@2DM0UX8SB6Q\"",+-4-@@7*<@P(\_V# I_&05<6U
MX1=]C((:WL9-&$" F6?^* <<@%V*+<R3`H;S[GHW#6JL`4S8<".DA*7+&CQ8
MH.=H"%O0$F;T;,2)GW&C*:4]V1:H>7**RRB_G9#B+I'%!!N=P &DX&(JB" %
M&&C `YSXZ8G9R3N/DA\%^",!+*R%(Q[@$1\(*6L'&6ZUF))#KG5='"'71 13
M4<T#4("#"'"-)EIV$"3@4 ;&>G(2:?A)5B(4C =H;]HK1(&U&:6P9)?!S:^\
MWXI\IZ.4B.<";W;@L,+APT,,U )?D Y:)-)LB@;C?Z;XCBOKTN&[' ,'KO,R
MMOL]6!27-2[+8AF8AN .,<R,`?!Y>/]W$.@6;*TQ1<UH4G5-IZ!M(#7&^ROQ
M-?,Z/F[6B10>>,!H1#"S#72@O85N[$-K[A=^0YH+2U@#$MC@`'L+W68;D !J
M;]XP/JKE`]MF!BP+')E?/HM'4G>E+2M0=72C6XH1]LN%1?^3X[.$[8T"*HPV
MA@,0^ `'_/ 9!?8@=DJ (=)<V;4QR1"!0 3'))(TRH4PD+(L<P<Z72CG_=09
MQ]VY'Q 3,#_(?5/QO2](O-9LLLD#OAU3"$=6_%@&;%#IH %2&5X9]$E.E4M&
M(1;"?))R:$($!%WJJ8HS(1:R1<<?L9G7\)[0P-*M*$#1>,)Q')(?4!VQB(,W
M1,V<$-&%?<;_$OR$P607S:V'/%V,5Y `78P`ZLT&!%A(IQ09![R<DHR8)VW"
M)/C&`6# FCS 1TA=#26<S*%"E@70E_Q*^^$8_*D37=G1+WD"6<1,*11%"(35
MP'3-&8P<_^G:6"!(?,58"+3"!%Q-^^P`Q* "A!R*8H7<K2E.Q43:8$G"ESC;
MLEA !5K@AK0*%)P!PD1'H" ;%)# [ D-!2B 0"W&P=40L%#=-W3 GHU#!62=
M]#0*2="@?.Q;IM27(_0$$U(`!L!*ANS ".A,.-06,"R"(_A5#T# Q37,^AA.
M7#1A"X"!(2%<C*'?_O0(MN@.(7BA5\$1(7RA\Q0.^CT"Y%R$ZR2._X.<`:XY
MWN.1(A^60CYQ``3\T@.<`$-]"O-<@7W<W&H9D_9=C ,.UDCXG!&4!"PD(H?T
M@-D<S%B(63SR$0?&7H95(@X(5/WXSH'973;8$M/HDC@\6(2%USC>U?\Y!)\<
MUJ)L7$(=F$ PPP5D6<DD!^DL!1,`UP$\0#$@0R]"PC%!(A/VHAZP@CN@GTZP
M"_O]@30N%_PY(QPYG>B@B166SLVA`E,D'H )B!?131NF04XM87PXPLP@RS3\
M4E',V(4$",UY7C%:3*O-8Z2AP8$TA^5I71/NX^U,0,#%H"G"!:3!7J#L05.4
M% 2@" PMP[<=7!5H`R!4G40>3]2<@Q@Q"/\<U,EGG(_B<$%^? P_J `+[$ %
MJ(,@4,#5-,1-?D0(/"4J,( L[( *] ".?!D98(3Y?<#+X8$'* )Y'(?P_,%K
MOE\ENE\<38/6)4S$\1W+>%DV)N7B?='(.&7 *5:=F(Z1+<"1-('R(16V^ *V
MG5C,O*,"XF @$A99A$<7(&):YH+:/24G;$ES0$$@6LR208>A048%/$/M38 "
M&)@F'M(-_>4*TA1!:842"<[:3($G5,($9$_-J$"4+,"VO \/G$ O;0PWS-64
M70\#>!),-)&G=&8L5 "L[$ YCF$*;$FU7(U10(@<:N%L5F+[B2@<`1G5)&-N
M;AG+_)\F/%$U>6/_&P)<2@;2_\68!U@"$:T"!-36@C#/+ZV:X9P8-2T(/2[9
M6(VE>5UG!/B@=M:""TB29X"'&*$D/::.Q?24(X!'#$@`(M!>`\C/0AI-#0G/
MTE@&\,F.D0SF%RBA9JJ$$/Q$R^G-!J! !U!0G;[""<Q#!TQ1!IBC!/"'`Y6C
M4!9:42AI+/0`"80?S&FFN1 1VVD!<%C-@,VF^\DFB-;FUO4=BIX"U^DF'.P/
MR7VCR;%$'7#'G70'@S *# `9"2"+;06'-+0C;Y2'5R0>5X+E.[;!79E@@#S
MDC)I+/ %(2["<H@`)!BK`JK%E6Y!,*3 0&"+BF#=.<W97K+?!$3*7PY&_P]P
M`-\PQDC!Q!*D1!=0``K\!UP!% @DF@^@``J<`']P@W,)E!%))J;-54! P0V
M!"R.#0-\"O;M`=5\$,MDJB>1TX!)HQ=.:C3^9-8U1TX(C*:&').5P5*67*C"
MW6UB8R#9P0W(P THU@-L0%]$P @,TT>@`CO,R59TV>D]5P>]HR?]0JOU%"$*
MP1I,@$?]JBPT`"%V0DQX0G@>ZSPYA-JL@I*8(0ZX@&HX!4+6GK2"Z5XZY/!4
MQF `ZPJ\B:%$01HHQQ(XP B `%TQ@[7RAR/=Z0G0:;M"P F S)^64@6L@54X
M`'\P0 S<0,G\! Q U@A\!*H26G:9K.(EH]<QH__"\N2D.J,@>!=].JQ#.4@'
MRJ5#E-'GP.BN>5/$R%<)<*P,:.Z,7< .0 `32*9#1 $97 2LBM6LPH*)2(!#
MT>-7"J+E?(T:X$#.-BD31(@0`-7/2L<\14&"0(=%P$2I!%<VP"(\1, +](LE
MVM$E, ;4]B4W:(@QJ( &F .2:.8824 #G( YDI+2^(?7WFD'0)!S50`*E(8]
MN"LB:%A#"<E51,!3N$[[Q ('%,5VY%PQ[MM2Q-HFE<XULHR>#*ZU#L)/.N/A
MNJLO*4*I/.R7/4BKM8&9-.7D4BZ-RIH6W$#F7G#'F@(%@("A2 `.=*X%L)T;
MI2SAA,!*SL8.8.6UJ=;_K8+E)H KN!XB[<Z"V3P&DOQ$D0YD@DA$7* !FEQ;
MEE&"U+T2B-;/# U7U(8-/Y!(!10*!!#1GF" *TAFC)B:?IQKHJWK^/)I($S
MND:*D7"#0&&(#)526# `B:C ,Y$!29! LII)Y:1H!QV !2@``B1 *)""0W2!
M)0CP`!\N(2#NI/19(@!,XP8BID"PY$HPY)'J'1P%!FNNYC(($W: JEU !F"(
M!&#,`8A ;19%G_C K/3 ZNZQE[F>)-!C1(U>%Z3#V>5L!Y#%8US!J(YGE3JH
MJ0AOJ&A:A.BD\DJK-(1I%60#!5QR!?1 #^!#!P1$H8 G[#B7G$B#I":2(T%0
M_P21U@!;AQ>#@ H$`@CTDKJ=H 0,Q&O(`@6,0I26"8KIR4@I'JB8@._I``+0
M,Q[KL2-\"68-3_HB;C_W1\>X:X2=ULTI<J9(,$ ZQ^)*I2EH+L<F0$.C0@E
MP A($EUP:AB0&35H1T8RP#+)@BF''-_6W+YIW":4I16(`&3E[ 9Y30U9@28X
M8.K$'C4Q:Q;HD5#$$TS `^^I4^UY&V>)*:H9`@K8BP^0<_)%@07P1R($B268
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M5 HVNZ_<.([%`AQ<0.PD,[C'`A4P4(5I00JR;8<'=*M8@8E30[%JQ47U2(Z@
M%&,D)"%F:]V(_&H/N$,^5\/_(DCG5\($8 `#8,0*#:C S_! C<,&#EB -+E
M"[2*#46C\OZT%3A%9%CKYH!%#30`]YA &<\0-EAQ[U5*+V7 "7 `OFB !E0%
M=<^5V K""<0/6+1WV8& [R1WQ'ER8X1I0:%!<'$/+Q_3,6F!JJ8M$=HW7=>S
M#M!U*%BI7D>*UTKU(@DZV9KM>!?X86'15!4'U6P9=ZP,Y(1 YC[T0\M 1_R"
M`Z! N&! +_PO$%-!,8:0$ @"C"!)ZO#G#E `QCD"3X5G1: !=("'9U49D[HM
M!C#%BH_9PNCF;] T%IS>S_ 7#0Q3!/20(4B # #>_4AC""X&ABCD:SZ DR0#
MK!E1_UY6P0G.SS8`U.80];9<^0I<\G3W4@%#`#@?,37$;6E(\S2P]0&0P(&Y
M&+5\*R/\Q-XR,)NQ&2!]!"MLS G@@'TC@)[3LYX3/ * PB00;*$\!76?``5=
M<YU"/+JNJ_GVDB%'U:Z%7=\=F\,I"<=F[F)?T05TP'.)`!Q=D1)ZLOEI`7/3
M(34P!M:,5/NP) X<BL*PNFA/`E. B0C(;UHN@ 24!"?T2K%&FDQ#AZD(PX#B
MK"RP@ -P; Q ?0S(`!3(0 SH),+JBK6*^25$32NX@ O0P PPP *5TM9+AM8[
M0,5-D-=RP+IZ^P9P@%7P-2#3E4V54P64!EVY?,<P@&GUBO^8IBS!)E\)&1V^
M[^[A_\\-6+TS"+S #SS!0[[F<D4^,TD#@(#9.OPC13P%:7&APZW6B<PD/#(V
MLC!:I(!B&SS2AP`%G `F6 #)JB@4!(>0OKO+6Z4GK%'045;]]B$?:9_EX",&
M^*I^J0`.@*O0:T2VR;3H$@X3KH#/'%D,P "#Q\ +2#T,Q !3%S'"@H50PTFV
M(XE2Q]0.04\Z'+%X]$&J8=JYNKVW;\L&=/?&S-6?YB5C2%W<CL!57 UG5 `0
M:#@-AN/A<$0D#HG$\A%]/":/-'0M9;-7;M>+O2'$"!V9K%/D=.5U>RWSQ.55
MF,5!:8 Z>U ?-/+;\=/;&\F8>(C_@/%(:6P\2(%L+$FA=(R\E-'<-#$IB4O!
M.(&PN(!@*#'Y@#%I]*PDB5"2P/A 0EJ:V #@!>!IH R^Z@PIX5(E$;G $"&I
MZ(6.EIZFKH;N<1#!L""YL, @&38IQOHP.3 A2?'PL0;@8$V1>;FYB9&)>=&/
MR8]1,F*@@ (%!0PFX,C0`,) "A,<6( 1:\(.BC-P2+@@X<$%2Y4L+*R0`5 '
M%"4Y;."0DL.)"@TK3("0(4.%(K@<Y*$0`<,%$4LD3.A006C("44&2I!%0DJ5
M#^:X&/O295PGJB%4B7&S)H>"$QU.H,"10TU6'228-JT21U4=!S'U=.TS`I ?
M0'+E_FDI_Z$$I -\'6GY:^E#/1DW-MU(T:E21 \31CC(. +&JF*3M)!HTB2"
MA24.,& X0H%#+QX\*!P0-HR<,2HDDHE0%J&'.]JUJ^VXL,R"LMV>K'HR]HE1
M"A)9&I2VYH+!9'TR0FCJE^]%C!0?. -D2 ''#D,5($RH\)"!(A(6&## T8+&
M# K;+'B 9.E!R Q]2*(XF1\E"A +&4[(`Y%;9)H@)Q)@Z(F)!R!XX#SP'GB
M@N\LX,R#$.+X@)RHJ.*PPZED.&,-,W3(`0(<&(@!@[;V@& L-YJ",488I_C@
M@@@8@&"$^SH`@;NX[.H.QP<<D0232CK*8C%^^"DLQ0\B@20$6O]"B& $"B@,
M[P,)KBR!P@P[P0`I)CI[*((CS!R-%QY:B*"22HXI)A6JXNAF-QQLPQ-/'AZ
M0;<+NLE0M>!"^& O<PYXH 4>:GM NGOPR6>3>R(I(08%SV.@@AG^Z.Z0!V!*
M9++/)*B AA9<: `I6BA-(8(&1'H+OY,VH'6#DDX8X24&(#P$,A$<J"^1!R1P
M[5<*CD!V@@)S86!**3J9`JIBB/&PPRFH`-&-,<@:`ZNM7&P##AG'5>I:$L+,
M=(=;.>5TIH%.B*#(OOZJ[,A'/+A@'TV\804#&!*[* 08( CO@@<R@*&M)R1D
M91P2&.!,"CN0.&()T-+DI0-&4K-JBSG_H5CFUT7S)+D:#G+[K!0HQF%MBT]"
M.(#0%"[ V)I?+IA''YV9A.Z>3NIHP@CM>N1.)@8KP $'!B'2200+'MA!O1K&
M:^(#2%R5J8^O9%4)A1- F&DA!2L85AT2(/PG`@\P*]"A+95-0I9/LYG"JM^D
ME=/#*>:@D5LT<@AQC33$$A$KLL9%/,9K/8 A3#Q(^MJ0!A#I`(>.)(DOR4F(
M7,4$?&3X0 880&>"D@M@""$%8*\T#X.^#OA@("I@:+CQODK K$$G*$!J@C1+
M@P"U-P5E#1EE=KJ@@Y*7CX:'#)3Q<V765JO7@RPJ&-F=%BZ0)^=]]+WGAL9/
MKW%,`'4TQ) F_QI(6B$'&* @B=PBF,"%4\DV$X,4+*!/QSU*PD]7<G4L)E!(
M`H=0PFY>XXTPR8)J2;" A!ZP$R@\C0(B\,U4QO$4:U&!"GO;6^"T4H,3G$ !
M;-"*NF9@@QHD30$O%(M8%' !523.ADNA`V?P(!>:/.,!F+O$D9#T%XXL9B>:
MN($=)/"D(QU !"_!P!1(T J@78 !RHD![?QQ`>M]0@D1,,(1VO([%UA >%#I
MQ!:LLK9D,(,$$V!>''G!@.-1B(L9@HH:AP@#&N!I!BB2SG2^5YC4U6B*&=G5
M^]+5`$ P8!GH21J#"'8*SRS#`2-0SPYXAXM)9B!R=^D.(C+S/@CTA_^&&(@`
M3Y12G@9!R#,6T D&)$2L<^#N)R)(P6]T*140>I!O&!(1&W" @@EX(P,U`%<.
ME `A"<$*!%^;009H>$,;*F5&:W-:$QZ@@@U<H$B8R%Q@'G$$0MFC%)^S%$<`
MDTMF;.$#4\S +R(P`Q88A (OB( _%%$,#_P#69\:01]YT0!Z$>\W[U1&,R3
M`CDNCP41.-YGN @<+) CB"F P6QLXP(^P4!G'YU.)3JQ"A5!Z#PF;0`C(= $
M6#H`:45A7P->D@AFT*\&-$ 5$S*UD%)N8"858*1,$O(JO/ N' +CB12L8P2*
M%<%B/W&(4@CUJPD4)Q46\F!5+J267\HA!!C_@*$:MF(!#W[@`2;,2@(\@ %-
MT"ZB*J-F4ZSY3AC-=95FR4('>("#BP9FB(V `0MF(($86""+H=-7,-8YO$^X
MA@$S<&D+D(:>"KP@ES&@12<R\H!O%.$[RO,%#2S@)C12%%JO2<8%=M#0DN$&
M91(-5"KT>-$09* VSBL%,P+YT1A 916PU$C%(K0$"$# "#@H)A@SE33F*NU8
MI;C 34Q5@TW.E $@T,#74+"?/XA-)TQ@1#>4H@V?".T[8GO;0+YAP *)( M4
MV"JT%M=5OIE !$#QFD4:H `)I,4$&,B #0`7K@?@@ V;,,=9XBHC:S;XG4I1
M76DF\$TCK5-S!YC _YH>(@'H[ Q!P,FCM*P"!=#$P 4M5(#XR"8)CY8"!A)H
M5AB%-AO@D19.[Z7"@\4+`=:2# +=6,9.S-*%//85HQ7P`0=\T($=9 `"*?V.
MLKX1$<,Z:CJ3PB@L9X$+C<#O4HX\T PJD!$3-9=]>=F)>:*&JF%)T $32,AW
M*)!(S7S&"*GD"2K_H1$Y0ZB5#1E(@2BFK FX]PI[4ZH</DC?M"Q%&\H%$ /.
MHHJS&M@-)@)7N$0WUP4S6,>MT"L')""O2VC.3:[@P)HB\#F0OJ!&7719+BOJ
M`=C P%40J$&;/E #!^22$A\`XS; &$9D-4!-+M!?:E@F#M>LC2<.T&B/:__C
M`%H'^4]$UD)'@H@:B=)NBI2 !/+\!8,LXH.WD?C(*5S9U- 0P3,P@QU-Y0:!
M'307!Y-+Q/P@8*H9.&1!P[I%<-<-09T,!#;F20) -@/<6\#O/VTCM#KGY!K%
MT7=&B=[@!RFNN*]"8 8G7$,,*,#"-)"E#8^*".)6J7((6Z T'2 !A2UCB0L[
MH#0[N,%S=MN<.&D!"R)6A3+>5X,7P.P"1!_>S%+4K&%/\&D,0$$O&&!CNWFL
MAO;-<SND39L>+%&NS:ZHR[1]:G +\2DAX SM9%&+1D!J4B$H, $IUJ!=-2@F
M$.">K[NAY\PP@'W-]4[\<NN ]-"@`:%I5M#H7O?_,R4<'+!ID!(@1IP@SR)"
MV<F.LCCR&RFZQO.)E@,.E3IZM,P!<:J00+W'(@/S``('@S.Y&U#.Z1C=U2P'
M@,#-99XYFEOB`",HS9 L8&Z0QB ^9M<0%V@="P74X &4<$ 94U<="[S BCS
M.Q.T?X1G9"QUE#B&%J!%!=@T`P1;ITT'=@,;SUOO*5L(8N]%3.2,:)E"J,N"
M^"93`E.$)XR[PA0_^Y0*D( W207=F(7,V)*_NS>9HJ0THX 9:(%^`XB&F[.3
M$J,E>!I8VHDQ@1"(<)B=,!;,>S@,P)V]"3K/HS@%.PNF4+!.DX(+H( :`#DX
M$($8R $<Z(!,B[V3H[W:_PN'$@"MX#$R4_,]FN&!'6@*0=*9!]B'8## BI**
M9'BQ%SB"%\ U8GDQ$X$`?R! SE"\(V `K>N!9!L>EBF>H&,_8T,_:Q@!GL@-
M5:(H\#.U1NBY;,/#=4"*A=,)\B&ITY$`'(@?NA- `!3 C<BC&D$E!4R;-[,W
MF4*$/HR 4C$\9&DJ^#FI6U 1^"% 6S@69"F"6MB+5B'!$A2!"$@P<V"_\@.]
M1FLT&!R7. C$L- !T)&!'H2]'I2K77RP0H$!'^ !%?BA(ORK`W" '5B.5EF2
M)M0'Q,BV.)%"Y1,!VFF<%\"1%M(.%U" "' !', 9_H&!.=L&NCL_7S@-CNFY
MJ?\HEBB@``UHPVIH`-C@"?:#QCPL*'&XEJ?8'U7!@/\"(T60@7XT`?00PSDC
M1 #$0"2(@" D%&^0A<R0A5D`HX-@KI2:J50"C:BAP"6@NX%@/ ;8A@+AG2WY
M#J>ZO&'!@!#PABUYN$#KK)1<M'E$$+-0',1Y05@4F @$.9/;BJ_1@]<CG*R(
M`9:S&@F(NJZ3.<M02G2#@2RPM4?1!R><#MI9K#RRFV&@PF5H`BRL@1:*`;1K
M`1S IX^0@._P!F#)E339`=+"&X^I@M<P*X9ZQVF8``0I/Z7P.7N<.7!#C352
M"RUA&IU8)A.,&0PP"*&9LPL\*4S)1"0PP50(@?*0R&__6$17XK/V:9^6J"0+
MF `;J$2 "S1E\4C/8)]A60B8\(Z:$,#.<)R&:)"V(:LGH HIZ(;R6P32NTE8
M))=.D( &X$$2P8$1F"#'J0\0H$4WD &[ZD5$X84>\*:^,L)+:!@,N =^8,87
MD $(@8\@JCHO`)D+\(<&R8<:H(X48( =4+=C88 /J$R/!"T6&([AZ;E#\SP1
MZ*<5F$MI4 $Z*K]F*!0\M*A2:X0;X1W\XP([* 7-T B]0(=/&9;+8PB$9,RZ
MT[Z%9)Q%=(+UVC)B0XKYP,Q[.P5:"),&F(&4&@]<Z,.(`*,>:("$003X04VQ
M&9.(7 9QO *H:A-CX*HI`C+8_ZC)B]/-Q!D=$<H*->@6,H@A'IP,N[H]'@,`
M%V@%Z!101QB,#\@B>_@HJ9P8[DD2GX,3K,2@$I@/4BB!9DF,R-J!%^ U"K U
M@&,JT!(M&T-#CVF*9EBKJ,O/:W `NVP&O (,C]D<T\&!5%.!%E !'R ;;ABE
MAWP?O;@`F6H"3,F.\U#,A!P6!>2RB"POBB&V1+@1I+FW>TO-5#*/[1A._Y2K
MR7B 7V@<H8@?&"68F?(,)?@,WH&2$,B4"& -%%R;*LB-* A26+Q%LO@68HVA
M(B41$ME&!INB%.B^#C RTMJ<S0D!2\FGCV* +%VB++"%6I@,J1@&M#"!I($0
M$[B!^/\A/ GT@=2+'PEP@1$H!:9J@-EH@1]"1Y]#!FM*GCR%A@T@EKO\-CQD
M#:6$`1?('C4IC20$. EH',LDO G0B(<#JI0J"H-L)3&:404-FENX!8SM6"?X
M5,R4J?C9#!C3"2>PMJ1:50I@3PGZ##-I"/"0*:93D9R0A#)=*<Y3B]:H`F4(
M5A@D`6)M@!/(@!W82:W004+H@!GH@*[<@1F8@1IX#[KRO%9@0Q!(RFF-3HRZ
M,FS=!Q.(@7-PA C8QK$\AJG8FR?J`'\HNEG$`?N9`5?)M1M)/)?B`"3SA0FC
MN?=[+Q=,AG+D5P! @25B/]<`L6Q3C%1H!#:L!A^HT%@H`J?_20@*&(J7",V!
M6 A#/,2 VUB.Y53/_3^8B#$`:4"E<8CU>AI<<#$,^0C7,887HX7<:*E/>14B
M@)^%P*50@ D)T%E%6QO2^UEJHK6P$AP(J 4)&('C; -E2D"(E 5@!4)/& %>
MR("DM+"Q\YQE_"@%L*P:N1Q<;187Z#5Q^"!5I*&880(KQ($C,*X;V)(8^).,
M0 +'H(!VX($*.*.V="?:3(;I#5P`Z #"G<D@_-/$. >K. `,D,MJ&(&R;&".
M9(8(RH .4 BGHDQ9L(.BJ#L*Q5@R`5V.-2F8J(^OX `7((7H>C)1];<B,).Z
M0XK3F8Q5*)2;O8%5B BKR(QF.@5&_QI)0G. WE6T&J*1X*6F)]*1J$V:8K(0
M&?PX%"J#G%,-#F$*3CNJU0* !LC:4AL[C)(%<@,I&3@`<BL[L(6 %T@/M9&3
M[E0%"DH!2X&0@L"G+&*"%.F3C5V"#2@-+-[;GW.GUG -V_K?#EC(9%BE.SP2
MQ;@08Z2-5-&4, 2X`N$&PR06A,HS#3[$@>M8/_L_EZB/[4*!7"F"4FC6_UH0
MH)JSU)P@I+"#8?F&/T&&?#0&(AD8U-$)FL"1MI$SX^J8KIJ3W"1B!EO)]SF(
M_C('$[ `$CU:'1C*NN)%9KT0Y?D%"J,Y<5)*:_4HD%J$QE&[!4D:"QB!,BXZ
M8BB&\@"'9?]@A?)I$/;YCOEP.DQ]":/T!;Y2++Z=GOH$Y, %`8@J7#S2'$H8
M!W0X!YMS!P)$@MEMEFRBS,M#BC9ZFLR]Y(?V,TZF"[F8`)WX-B@Y/NIK$#R@
MB76F!89CJB28#&JT`D?XKZ8D%!A +D"+$)%$A$/+L5^:BE\6WEY>!0=+!\)3
MWC58L$(F@3L!`/R-O[]8RCS2WGU )7]9A1@("">\D1@@`7X@*ZA(`1'8*0GP
MT6)0D1>H'^IJ:OAM'%4I2][1.APHDK;4$#9R#<;EUQW0YXW[/K;L!( VQH.5
M!NQ+")"]@PA(G5.L5<ZB$(CB2,O%0(C>:+?X`YG0$118`0U@`&G_SK9+N $,
M@ F=@HEVI1#MH]1F&>EI5(IS^(#)28PG,1B7#LU3: 4H,(NT\*H+H6E8Q! 9
MF0*KW@'?=(,?))=P@ % QN+XZ]*BIH)*L4*=P0@;09U5R*=6Z(MTBH!66*-4
M>!JA`,FFR(@6;I 7< !^(*P^"6LRD8 3X 5Y]E*!G>)DB*?_S>?"E:I^5J-<
M.@?9L!EZ"V!4>A_N.0#,X DG0+=2V(QELF23NEB[*T[%/H$5.%@>F+H[_%-M
MJU9_P2RD*2[,!NGS\ PZ^-:]<*DNT55;FU0/E "QI;7?%==&\.4@+7$$+
MF `:=(,8OJ'B^&E?Z.TIA4+VIH08N.YE_Q+,R6!8-[:J?,FG0@DZW#$/91F/
M*BA:[+9""&"!4]$)^+T`Z\A07 #O*Q8>^<3#\B:!>^970;[+*HCK>3Y@^+"
MFIF&E2(E,*(`^S8K<."L.$ XD.D)!F&\0BPEHF4D/)V&%G" X!!8*+P$2:B1
MLHRIS&4"# :C(^C'$F %8S@`\V#TI@P%`H(H>$OQ[80%K,:0*'UMV%Z*Q)F"
M8V9Q,@"=%[\0K1N!+/8K>X&?BL& "N#S1=P)?SB/+"(W$7T20DG)^[J[(E#)
M=FU3$TG-%Z!.K9SR)M Z_)UG!?\$'1,!_PW<=:VU<HEK>[&*7(*/"P!&:TB5
M-^,HDXV$$& "J_]&5X- 1?:\D:+09&:Z\P9H"Z[35697K"(<#)$KKEB]]W4V
M`J2HA56HA -8@L!X,9T0V\E C<M1<;59BESJ=!O*3=9.G,@$EN-,3E\.!Q/0
M*P#8@2N75K+[;0E8D_5%);^CA0> +,QJ@*XD`F+/C)11Q(%DLA%H`!.TC@AX
M@83!IP=H@'LZ@0:@3%6Y`Q 80U\(GF6WL#6*0<#E5Q3P%;@^M4FX]D_ *-!B
MX,ZXU'*%!,XP(-?\!N4J+G6_W9 8@9X?C^B*-FK8'A#;R\42)V,PF/-0@.(2
MB@;TCN%4A%C^`!QHDS5:AV\(%,"\D"BE%'\AE&@Y\=<VO</G.*O^."/_=7$&
M*P8K/H&+^FV!;03@(WK8;0(,R#T4H0!%X0'G&P_L=L+*>0^)>K,KL9OH4@0F
MB, 6<'<>< &0M9$F@( >$ T`:(''-GHH],NFP "M"UP.@ Q5DBHA<I-K7X=*
ML&)JX $?:) ,V+ [\*8$/O0PH3N8R'?P&'"YOU05&8&SGP86V+_(5JPMGH2Z
M22)B"XB8C54BT(D9QH"W':W(;$K<R3'@7X0H"'0@.!Q2I:+G@TPJE\PF\_CQ
M'*%1DTGJ1%XQD)I"AW"23*D1`, AI];$XKI$#+D_OC.O=G%@(A$,A3<2\\#!
M,_-0X1)S\=(P`K%S$0*#$>EA$G)D\O$"$_$2_P/1TG+(@_/2Y= GX># 4.<2
M<0!7%"+GEH*)1$)BP7'V"QPL/$Q\UN-P(2*R^T$&]T:DYE%R`%%LS$#!,2'!
MT.I S04Q#C$Q`5&!GDY!4=$P\4#A\. @87\!P7-]UH%9].SF'Q$V;"1$(''
MA(56#^C5D_! `02)."# T)0"!C(X4SP09.-F2(HA$2C0HU;"`XDL+%L^F9)$
M"AE,5Z10B2G%0@,O,6[J\ICA3(L+'P4"M)7"0X=?L%1%R-.CA<$9,Q@T:%'A
M0@P^,RS*^K!+#A)+'@1!?&"O18T(+G@TP-#-0@0+JR1,V " !HR!M/X]NP)V
MEX,%^PH;!L#C`8QDS/^<S6IC`LZE`PST76O@0!Z$$:PH8#@0XD*W"15*0Z#
M0 (&&+4^K(KP@ %:>WP@^-I7P=]COK<^IFB@N$^>AQ%@P/@P*0(#= PLA+@R
MLDVM6B6H^[V>PD0$5A&PN/R.T\KTZ5:LV+2)B82R93:;:)* HX8%GU%^Z^,@
M060;@/M#-K#<`P,1T :#!74T`-LI:L60&0,Q?+#'!Z"I% $$'1!E`@RQ/1!*
M#?,X,($H#I+0R2H/-,! !?K,`%!?O6D2& D,;&#9838*`\$'(ERP"PD>W3)+
M9+B8<( %+NSC@T/<S<,`0D)X4.!<%XTDQ$@?-&3!0FCQ@0$(/-18C .6&/7_
MAD!%E>##!!:TL,,>:,5PW TAX'*#(&A9\,&0ST17`HQ1>*?$%'(\!UZA2\B$
ME&\'8# !`QBT)@(&%F @0A1.A""C!/1)J"(`/3P@"TBV!.07935F0)=#$?S7
MPE8Q=.#"*@PHP, +)*1P@VID8-"!#1,L1IL#+\S0@B$O1%!#(1)<@)Q!$"V0
M`0AG5! J+:,&J<M*$ZAP8[? \)#!,LKL,LU 9=9"A$<A+'4-#Q#,0\^ #%4Z
MH B142,2' =\,$\?RQDTX /2[M-"`\>-2I!?OF7D`PT[\- "! QRMYH<Z2YF
M@;T@L9&+H1Y_W 1Z")O*P@X/Y*G)CHQ9ZM,E,2UQ_\ $=E +$IG_((7!;3RX
MX( %Z=3S``ZI/&!!0R_@@#0.R\) P@MZ2-KS5B\P(-L+$E3@X0>R4;##!#$P
M^L" WF1S`@`M.%!M=8,&!,5*(@3E;=P\@$#)N"OMYL9S:TR6SSX\.Y#!IW2U
MLG5S6>X9'0:Q]6%!UW25A (+PRR@P0SL1( +"=7Q569OT$3@PY=?LD"!EJG(
M(&>0(42!."Z;@@Q[R.9U%*A-D3W `R$J*.U!>I76;NE8KZ= P2\[%&4QJ4B5
M,#!B%<#FS059FH"T!$XWL$,++E `YU;QQL;)<2D(\@(&&$S-B0L[6/V"]"Q
M8 $%)TQ080]FYSE+==BEI/\$KW'_CX(^+(,9<T)<$=1@A2*UH# -L(O)G 41
MU&" !!"1T!M$T VBF6\[?+!'/L#$`1P@:#79\0CK/.>BHE#&?K^ F->L!Z</
MS.D-!21(QUX&D[&P+(>'"EZ@7$*%*5S"6C5A@@DP()N&-(0UK1E#GZ" A2"R
M+ DIP-T9.""A_ 7D7/^@##!LX)"P#<@/%9!!)W#@@PI8CQ7=\T9LG/.<3GPM
M:/*@QP0H\)2B:40"%F! !E+C)0!4@#?Z2]3J+"6""-SF?]TZAOD&V(PVE"D[
ML_!("G90F!YPXT.KJ,<\#!*;GKE)-JJYP![F4IL6]"!W'$C21BQ!`C[@8 1@
MT=__;N+@.2(<H '#8 $#+K 8&,A 2+ZI3A2G")-C0O%/YUEF1YRIPRE*,SQ@
ML41YO$/,Z*R!.II ( Z_244)L) %^6F1PJSU#!BP$#'O8A):'J)&C; "!RQ
M&@-@(($8'.M87XN!!:+T`%% `'T2, X^^0@75G3#%SV0`&^L<XLK:$(]#%@!
M(^.F)DJLQ$>2/-<,)_,`P] @,RV8@ ,Z0#]YL<*=6V*6*;/$N @@HC3.@<,'
M+B#3"3SL2PPXPN;P9LMBFF$8I;# #2XRPX]@@G;)W"$RFZK#9$*Q/5)]63.L
MX,,D.!%Y%O/-(2\AA0(NTZE4*$$$4& '"N@'G5I$&"]__\$!>H2MD_;H"@P8
MT0*(84UBC3+E5@9D`5PLP@(S0- (L,()$A7(30]YZPY^)!WKT'!UZL''1>.&
M@TEIU*?FXHL:GI,2&AC&!Q3 @3=,2A=*\($/6:(4B4P@/5,.:%D^&D)H9-,`
M%[ @K_J F 4N@3!SM@X.&, D4>^ D%PNE9G,;&84F]E<JC9WNDT]YI\6@@%G
M-M-B(M&/4B=!"1E*=&]152822H"!.B &!PGK4Z+4=@L,K!,`(Z"'7%3%A\XD
MRP5!&R@$9L"S"/CS!0^(C$;^^8!DE2(5QI$47>HR(YZ:"[[OG:AZ,##4R]X(
M/X^L5.\Z^H]+I"L$7C0,SUY#`?\(J$8$6=)LI91A2@</* (2$HT$&I!;T2$F
M&!!(2E"/8B:0'""@^\!!!)+J.N<Z-[I*5G)TF=SD/S$S+IIH3S2U@&3?9(@/
M<#I@3>9T2*K23A)XN2(,JO6<>]U,?P/IU!DT8%*J*>G&7;$:!!ZP%7MD;P8.
MB$%VNA&#?>73!%<I1*TJT#.Y&*0!&W# "/31`<BB,U$65H\$T*KA&_' ,W5;
MB9KS%XUM1L8#ZBU,2>W1`:G,Q7RL%H$'UB-C5(YC![K5,9A^,12(:A&^K1O)
M6]O5`&<LM<G$+K:QBPUEJ(IYV3'I*BZ0(#T!DZ" <*")%(S W&->`=.(0=MD
MASB0Z=S_0IW 0,%L&A*P&?#@?2^P@ Q(M!5B,6 "+K# `33"`#GX,P1L,>T+
M6&R0/>"Q`CC0!F(84"U<B#L@%MX1`[B5:1N!:U+)6(8,)QEBU1W `39J@=!B
M0R /F.\"%8>!R+/D:!?0P-;[<!<EKY,_*^0R([\FQ@PD<(F:&+L\/)<)SV=W
M'HD>&[K'EO(SC_XG$:,73DBU%@VO*8<J+_D2[#I#`V98'?%T56W)2P$#OC6"
MI\PCH1+(Q^["IM,'O"#%I]@>'!BD"%8LAFK%`4MK9VN0.A3"&9,-JNL"LZ.:
M1]PP+.A#IYMA%+]\]D<5L)$*:&#2U4[*`LD@.<DE)5/>ZM@P_QSHW;4>DW5P
M"]D!\PU&!Q@0&9WO' .I:''&/&!*NWDZS5/-.:)R7@N17=,\0A\ZL;M:I86)
M^LNK:W(9@$$###Q=/$>9SD \`+<S+$#%2E35`SI0SZG5JI.R(=Q%OD'@AO09
M-GN@/%W2$8&A-C14<0"N40"CGEA:=/ 2+UVG?;2_`\ZP=P>XP)$D[@(HTGJ/
M1 DO!4SJ]B6:YE".02I>)GH$X6;!D$:1D'1"UW/G$0**,P(@``(-X!DE4'8-
M4!IW% EP$0_L@!H]8R\*87@DMX(W-4 ;%5WE40LZ!USC,6Q!ER@+\PS384W&
M)W@4L'S,-UE=AP&B]0L+X VL$"\*1?\!!B$L<.$)5R$*/- !&L()'Z!/$2 G
M#+ #S8%$:,$!&3 !ED$MRK-PE1088%&&]'<C(Z!9*_-Y-Z,&*4%BXN0M/& #
M([ ##A!,%C<G!Z BMU88/38-MG0=:78O0I9>A(@@&6)RO/>#9'&!SS$!T4(!
M(@`#E8(!%<"!%+")#Q M(" /LL*!B$9!%# "&Y@!&2 !(2 "%' .=[0=5&.+
MJ$%*%C &.5$/,]8'JN=<0]1K:Z ?:<9D*6 -P. #>3(D:1@'XJ9+#@!"8-B$
MZ$8;IK0]RM$`26-:#G())*!\JZ,<DQ(!*] !!C$!+-0!?-=^"Q<-PL,+W.:&
MAK$"#S!RRR#_<S"G?Z)&#5\G-RJPC"70#,DS9(2X#SO ?&LC'7VB=:T34L%@
M,F!Q')+X<S]G38!QB1D@@J9!&JV(-A$``JM(`9$Q'2 )`B?@4%V2#AP(`F)"
M`A2 `A10>1-P`B')A(=P`H[P6QY0-!E0DQR(*CE(;,R'.$,P!$\472D@,\'@
M``NY9K/@CG"PE+^ `D"C1"M5&@:A$0/"/O8@+'PD0Q1$<O8@%ZE@$D5S&SZP
M%RTR'D8A$RIQ`94QCS>"*I3G(V QA_]0+ME!!C%S48.D=1;C?S>R`ZRA+HA8
M2!<))-D12&? ,\<QD;Q7D9,IB1"0`2/P2Y*R!Q5PF?D!DJW(`*%7_P(6, (-
M``*A:0$G0 $R,@+1\@`A\ `G@#F7\ "K. 'B%1J>" (Y@@D.``(/< &J" )9
M(91#UY!^49PE()?*>(BAEX_5YGY\T7C P %+.%=RY4;%`1NMAR64QP<X11LP
M11MS00$LU *8LR=9!U'/2%F1TCQS:1@;0'DQB']K@YSE8H=K$('=P@--:0G+
MTP$&.0P^$%CJ8I]]P7.ZE@(28!FE,$%,TW.4*:$A8 $9.9P.( (9"#B?F P"
M`P*N6'&,$I(9\"B7]IH>P "M65\3``)'9@D4$"VHUR<I< &M. (3H D,\*&I
MH8J7>9LYV'MO28G!>($V40(/`'$MU)3.V?\[B0B-U;:?'" /#R%^LX65"%(A
M\),.=3$7?,0+OA@!Z6@'#P`-M)!SB0A_RO `\P>?AS$!)&!Y`X2#+F(%;_!A
M);"?&Z8Y[D<-;5@8-H Y'T!AR)EUUO1Y(="8"+D+$2JAC1HIYI,E$F OV\&$
M5).ABD,:Z5 :%6!2RC!O&0`!#& OCA8MJV@!)8!3NDD_, 4!(?D\(D"3J?$A
MAQ"CO4.)$F6!;XFK0SJD5U "#B YP3 #))F@YW2#CV$"?GI%\& B]-!)"@6M
M#A&J`--!SH)R5Z,!V" +1X%[0'(%/1(I&=:FG*<:]R>H;6E+=3IB:Z"LFL9>
MSS$=15)ZP] !@27_J'W":^+V<]8A!Z1W!BSP`#[7J -+@S '6C=3@T-T!.O!
M'JUA>9*R@H]C#R)@5M67#>90#F%3-!#0`'=&L:@JBI=)BIHR.Q3Y@T&ZJ[O:
M.[T@#(D!&HKXI-' I[,PG7!%BK591Q\RK1 T6ZH`(KTH>3H!<1V -D "LT9Q
M2&#AJ80QKC8"/W4S0-. KH,B8JX3B \PKX9Q# E!'410=<2 `\JG.>[%K]R4
MH#AH`NH%><!%@[AW@S@(MVB[KV>KB,*(G/#:4?#:5L)8@U25>BYH2F,`6ZB4
M7R1[LF2AJXC+J[;S9>0F##-PKC2HM])!A+=0GA"9`15@1QG0$+*A4CU3_Q=T
MP0":M"Q2>!!D!(K;.H2?IC8JL0LL5@%)VK29]#2,X6GZ,T34@0E89PDCT3@"
M>@TN0!36L7$".GV">J_'RG6#4H/B1AV5H0\L,"=7,"B+6VR$8IR*:Y%*!HP7
M.9GH:B9LEC!=JV4#VZNW>K(%&P*+]"U"F+ ,N3Q#(AZ3M"K!T ,-D &9<7HK
M%:H?TAG.FAFMER47\&'$"&)UFXAAI1+*, %L.KN&`8<%"$GCD;O5R[O3L"\0
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M.R#%\M `'=##'7!G&; "O+S)=I !49>P1'DSO1/'SW !#<!MNDP#/@"JUCD"
M3V@78W.)A# !0R!SOCK_8?N*L'[2(S7JR-T20/?8&!1,M<9$3#0Q0Q*P`^QK
MRVZ!2WL2EZ&J?"8P!E:KM\\Q)A1=K&X@`72\SQL]RS5BD*+CT;3\+3P0FN3!
M>\%5K)UC5CCPM2UTS)F[&<X\PRO06Q*F?ULDLU]VSVU360R T!Q]#2,@+G8C
M0^31I!1<P&U,#2FP*J'3<@VP3<FC+T(@D,Q(O7IK>VPKN>+F`3L@NT -UF%]
M631PJE$'=2A]D5OW#*O2`3_]RM> `V.K,!RS>Z-BC%JE#)<FUH7!`Q- U&-!
MT;:CGA;-,48J!!HR`3BPR>LG20U(O400!13M@*D<F./Q!WN-V9G=+3Z@.62,
M_ZYQ8*AJC2\:THINW;(N0,UKV5EOD+)VC5794BD7T-*:'0P`>WB&ZG,5/41?
M1M>1/1(E4""9`0$XL ,OK#1HF)YND EI)M!:I]5O*P>@0]O33=TM>W4,*;E$
MN4W>*]K1(1KSQIDSC (V0,,C4!&IP(S#6+=C0H> (3Q@`0'9/-T=(!SC`MB5
M.-@2E51]\B=(9A[55#,HM$V1+5%/1(EIUKQS.IC5S>#4_24]IHB>%]K)@ZN5
MVU&_K1+&D0S'4<#YXE47^9_(R;84#187, 'RV."_@"I0:W'@G'-5,-C#YFR$
M,A;**[["QS]@)>%75<C./:<>@ ,I+N2T3=+R"UP"*^%92W7197I+.%Y,2EX3
MK$M[/.VI`3KDWP(!]PA)A4SB/6Y[B)+<LQ,3V504^BT3_%T%7DZL;>D!K7SE
M;P[4ZP8.V8VK\#HJ4;[D[05SQ:0V%1[B(58>6O6Z(@"L< X,FA2G6YYS1?2?
M,/O??RY\/,B0/SB0E(6XW5S!S0O*(FWHG3Z/<06_%NV],@<9C%OG.\CG?>[G
M?VZF0 ?;A!ZLG@X`*O!++KCE-6A5STT>M;/5"3F9RYT>/J+?8[R\M9".G"[K
BR:YAH#[/DKGH=HN4N>WLE*FKU\3JM$#I@I[7A "?00``.P``
`
end

Fra : Hans

Dato : 19-10-01 01:05

Fra : Jonas Holt

Dato : 19-10-01 17:40

> [...]
> sådan en værd at satse på når man er vant til en sk*de-driftssikker Honda ?

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal vælge den dag min skal udskiftes - der er bare
_ingen_ bøwl med den. Jeg kunne bedst tænke mig, at det blev en honda igen - har
du undersøgt VFR 800, CBR 1000, ninja eller en XJ'er?
Jeg har haft skruzuki og skal ikke have det igen. Jeg prøvede engang en RF600 og
det var da noget rasleværk. Ham der havde den solgte den da også hurtigt videre.
Jeg ved ikke om det er det samme med RF900 - de er meget ens i udseende.
Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Carsten

Dato : 21-10-01 02:49

Jonas Holt <jholt@norden-fjords.dk> wrote
in message news:3bd0573c$1$1942$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> har du undersøgt VFR 800, CBR 1000, ninja eller en XJ'er?

Hmmm...
VFR 800 - total total overpriced !!!
CBR 1000 - Forældet teknologi ellers en pålidelig MC som CBR 600
ninja - Alt for ræs-agtig til mig (twin sæde(r), jeg vil have touring-sæder)
XJ - Hmmm, er det ikke en traktor ?

Carsten

Fra : pilgrim1@worldonline~

Dato : 21-10-01 14:42

> Hmmm...
> VFR 800 - total total overpriced !!!
det kan man ikke sige om en RF 900
> CBR 1000 - Forældet teknologi ellers en pålidelig MC som CBR 600
RF 900 er lidt af det samme daa den jo er fra midt i 90erne... på nær de nye
der kommer nu...
> ninja - Alt for ræs-agtig til mig (twin sæde(r), jeg vil have
touring-sæder)
RF 900 er faktisk monteret med touring-sæde... sådan da... men stadig med
ræs-agtig egenskaber...
> XJ - Hmmm, er det ikke en traktor ?
jo det er... men fint til kun at køre langt på....

Fra : syf

Dato : 25-10-01 10:17

> CBR 600 F4, men den har for lidt *ekstra* at byde på i forhold til min
F2'er
> Firestorm (VTR 1000), men den er vist meget lidt touring-venlig

Jeg var ude og prøvekøre en Honda Firestorm i påsken og jeg må indrømme
jeg belv meget skuffet !
Der var monteret jetkit, KN filter og et komplet
titaniumudstødningssystem - alligevel synes jeg den var
død over 140 km/t !!! Det har da et ok træk i det lave område, men den
må da godt være sjov i et lidt større
område end op til 140 km/t ! Indrømmet, jeg kan ikke huske
omdrejningstallet ved den hastighed, men jeg
ventede mig meget mere af den end den faktisk kunne ! Med hensyn til
touring egenskaberne for en VTR1000,
så er de nok temmelig begrænsede. Jeg vil ikke råde dig til at købe en
Firestorm.

> BMW K1200RS, for dyr og for tung at danse med

Korrekt !

> Blackbird, der vist er lige i overkanten pris- og forsikringsmæssigt

Jeg har selv lige fået mit eksemplar af en Blackbird og jeg fandt
faktisk et forskiringsselskab,
der ikke var horrible med priserne. Jeg giver 6072,- om året med fuld
kasko (uden vinterkørsel !).
Nu ved jeg ikke hvor længe du har kørt (anciennitet), men jeg er
elitebilist og over 30 og det
har nok rimelig stor indflydelse på prisen.

Bortset fra forsikringen og prisen på cyklen, så er den i den grad
anbefalelsesværdig !!!!! Det er
kun Hayabusa'en, der er mere brutal end en Blackbird !!!! OK, jeg har
ikke prøvet en ZX12R, der
nok ville være endnu mere brutal, men Blackbirden er en mere komplet mc
end de to andre. Ved
6000 RPM, skal man kun koncentrere sig om én ting : HOLD FAST !!! Den er
bare for fed !!!! Og jeg
er temmelig farvet i min vurdering !! Det ville du ogs være.

> Fireblade er alt for ræs-agtig til mit behov, omend den er ret lækker
i Y2K
> versionen.

2001 versionen af Firebladen er og et fantastisk køretøj. Meget
race-præget, men bestemt sjov at
køre på. Den trækker ufatteligt godt og er mindst lige så nem at få
rundt på de små veje. Det eneste
den mangler er touring egenskaberne ! Så var det en perfekt 900 ! Eller
også skal man ikke være 190 cm
høj som jeg. Fed cykel !

Med hensyn til problemer med RF-modellerne, så har jeg absolut ingen
erfaringer med det. En af mine venner
har en og det er mit indtryk, at han er evig-glad for den knallert.
Problemer har han vist aldrig haft med den.

Jeg ville egentlig bare kommetere de andre modeller, primært
VTR1000'eren, for den var for mig en skuffelse !
Det skal lige siges, at da jeg prøvede VTR'en kørte jeg selv på en
GPZ1000RX fra 1986 og efter turen på VTR'en
glædede jeg mig til at komme over på min sure gamle GPZ'er !

Held og lykke med at finde den rette afløser for en ellers fin model.

MVH Jacob

http://www.kandu.dk/

Fra : Hans

Dato : 30-10-01 01:46

> [...]
> rundt på de små veje. Det eneste
> den mangler er touring egenskaberne ! Så var det en perfekt 900 ! Eller

Ja men det er da så rigtig nok, jeg er så kun 175 cm, og jeg elskede så min
99 Fireblade, men som sagt så ska' jeg så nok ha' den her nye 2002, som jeg
jo så lige hørte skulle have 145HK på baghjulet, men hvis det så er rigtig
hved jeg ik' hvis det er well så vil jeg jo være i himlen næste år