Mail fra Mensys i dag vedr. Ecs DK
Fra : Lars Lund

Dato : 16-10-01 17:46

Jeg modtog i dag denne mail fra Mensys (her i uddrag)

---------------RIV----------------------------------------
Mensys <sales@mensys.nl||>
Subject: Your Userid/Password

DUTCH: Deze e-mail wordt automatisch verzonden.
Wij zullen deze e-mail eens per 4 weken verzenden totdat er geleverd is.

Neemt u a.u.b. kontakt met ons op indien iets niet klopt.

Als u ongeduldig bent over uw bestelling neem dan a.u.b. kontakt op met
ons.
Wij proberen dan uit te vinden hoe wij u beter van dienst kunnen zijn.

ENGLISH: This e-mail is sent automatically in respond to your order.
We will send this e-mail every 4 weeks until your order is shipped.
Please contact us if anything is incorrect or incomplete.

If you are impatient about your order(s) please contact us and we will
try to
find out what we can do to improve our service.

We will ship to:/Wij verzenden naar:
---------------FLÅ----------------------------------------

Betyder det at de bestilte licenser er på vej i den åbenbart nu
semi-danske udgave jeg har bestilt?
Eller hvad betyder den lidt mystiske mail?

--

\lars

Fra : Peter Jespersen

Dato : 16-10-01 22:30

On Tue, 16 Oct 2001 18:45:32 +0200, Lars Lund wrote:

<snip>

>Betyder det at de bestilte licenser er på vej i den åbenbart nu
>semi-danske udgave jeg har bestilt?
>Eller hvad betyder den lidt mystiske mail?

Øøøøøhhhhhh!
D'oh....Mensys slår til igen!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Help stamp out, eliminate, and abolish redundancy!

Fra : Bent Nielsen

Dato : 16-10-01 22:08

Peter Jespersen skrev:

> On Tue, 16 Oct 2001 18:45:32 +0200, Lars Lund wrote:
>
> <snip>

> Øøøøøhhhhhh!
> D'oh....Mensys slår til igen!
Ja de er uden med riven igen

BN

Fra : Allan

Dato : 16-10-01 22:29

On Tue, 16 Oct 2001 16:45:32 UTC, Lars Lund <ll@larslund.dk> wrote:

> [...]
> Mensys <sales@mensys.nl||>
> ENGLISH: This e-mail is sent automatically in respond to your order.

Jeg undrer mig lidt over sidste linje - måske du lige skulle checke den med dem.

> Betyder det at de bestilte licenser er på vej i den åbenbart nu
> semi-danske udgave jeg har bestilt?
> Eller hvad betyder den lidt mystiske mail?

Den betyder at de har registreret din ordre, at de kender din email, og de vil
sende dig en tilsvarende bekræftelse hver 4. uge, så du ved, du ikke er gået
tabt.

Derudover har den danske version vist lange udsigter endnu. Jeg synes nogen nævnte
1.kvartal 02 på et tidspunkt.

Der er dog osse kommet tilbud frem om, at man i stedet kan få den engelske version,
og når den danske så er klar, så kan man "skifte licens" til den danske, ved at betale
for nye CD'er (i praksis er det nok noget produktionspris + porto begge veje (de gamle
skal afleveres)).

Hvis du kan leve med den engelske version til at starte med, så kan du da på denne måde
komme igang med det samme.

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.