Grillkul
Fra : Søren Hindsholm

Dato : 16-10-01 17:38

Når man har en Weber-grill, kan man grille hele året, i hvert fald
hvis man har grill-kul. Men her I Aalborgområdet har forretningerne
kun grill-kul i sommerhalvåret, også dem der sælger Webergriller.

Ved nogen hvor man kan købe grill-kul til langtidsstegning? Postordre
eller helst nord for Århus?

P.f.t. for svar.

--
Venlig hilsen
_____

Kronen 16
9260 Gistrup
tlf. 98 31 40 45
eller 23 34 42 50

Fra : Bjarne

Dato : 16-10-01 16:54

Ja, er det ikke ejendommeligt, at de sælger grill, men ikke
grillkul ?
Har du prøvet at spørge meget indtrængende ? Mange steder bliver
kullene blot sat på lager til næste sæson, og hvis man presser dem
lidt kan de overtales til at finde det på lageret.

Som weber ejer lærer man at hamstre. Jeg købte lige 50 kg inden
sæsonen sluttede.

mvh,
Bjarne

Fra : Christian

Dato : 17-10-01 19:09

Alternativt prøv at spørge gutterne bag www.webergrill.dk de plejer at have
styr på tingene og de er fra Århus ved jeg.. I øvrigt er quick glow bedst
efter min mening, hvad siger i andre?

Christian

Bjarne <bjb@c.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bcc5829$0$42095$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...