Jens Jacob Bager Jensen wrote:
....
> Jeg håber at denne mail kan
> forhindre bare et enkelt styrt.
>
Det kan jo nemt være
Fornuftig idé at skrive den
> 1. Det bliver koldere og koldere, dækkene en meget længe om af varme op,
> og max temperaturen i dækkene er meget lavere end på en god varm
> sommeraften. Derfor er der meget mindre greb i dækkene end man forventer.
...........
Ja, allerede nu er der stor forskel
Jeg opdage det, da jeg lige skulle
lege lidt stoppiesjov
Det er faktisk blevet noget sværere at undgå at
blokere forhjulet, selvom man er omhyggelig med at få vægt forpå.
> 2. Når den første salt kommer så smør jeres fine cykler ind i WD40 og vask
> cyklen ofte, gerne efter hver tur. Smag evt. på kåbeglasset og se om det
> smager af salt og bliv overrasket!
>
Ja, det er fandme uhyggeligt
Til vinter køber jeg en gammel offroader
(eller mz afhængig af økonomi) og konserverer den i ½ cm fedt over alt -
undtaget sædet og styret
> Vand i tanken har mange (alle?) uden at vide det.
> Det kommer ved kondensvand fra temperatursvingninger. Man mærker det ikke
> før man en dag skifter over til reservetanken og pludselig kører dårligt.
>
Jeg kører altid på reservetanken, så jeg tror at jeg er fri for det
[......]
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 -
http://the.subnet.dk
GSXR250