Mensys
Fra : Peter Jespersen

Dato : 16-10-01 15:24

Mensys har forresten uploadet brugeroplysninger til
www.ecomstation.com....Dette betyder at der i den "nærmeste"
fremtid vil blive mulighed for adgang til brugerområdet på
www.ecomstation.com, forhåbentlig indeholdende en HOBLink X11.

Når de sidste detaljer er på plads vil de registrerede brugere
høre nørmere fra Mensys, mht procedurer, login og alt det der.

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
"Evil always triumphs because good is dumb." - Dark Helmet

Fra : jess29

Dato : 16-10-01 18:31

ok news version de os2warp

avec possibilité de mise a jour vers os/2 warp 4.5 mais ou un autre nom !
jess.

syljurryjbeyqbayvarqx.glb9sn0.pminews@news.tele.dk...

Fra : Allan

Dato : 16-10-01 22:14

On Tue, 16 Oct 2001 12:24:23 UTC, "Peter Jespersen" <flywheel@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>
> Når de sidste detaljer er på plads vil de registrerede brugere
> høre nørmere fra Mensys, mht procedurer, login og alt det der.

Æh, det er da længe siden, at Mensys uploadede oplysningerne.
Har du prøvet at logge ind ?
Du skal ikke bruge dine registreringsoplysninger fra Mensys; men
blot starte som "ny". Så kan du registrere dig med det ID og password,
som du selv ønsker.
Virkede fint for mig, for små 14 dage siden.

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 17-10-01 01:21

On 16 Oct 2001 23:14:07 +0200, Allan wrote:

> [...]
>som du selv ønsker.
>Virkede fint for mig, for små 14 dage siden.

Det virkede ikke sidste gang jeg prøvede!

I smashed a Window and saw... OS/2.

Fra : Allan

Dato : 16-10-01 23:41

On Tue, 16 Oct 2001 22:20:48 UTC, "Peter Jespersen" <flywheel@worldonline.dk> wrote:

> Det virkede ikke sidste gang jeg prøvede!

Well, det gjorde det for mig. Det er jo selvfølgeligt vigtigt, at du får tastet
navn og postnummer (så vidt jeg husker er det de eneste variable her)
korrekt - de skal være 100% magen til det, du er registreret med hos Mensys.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 17-10-01 01:56

On 17 Oct 2001 00:41:19 +0200, Allan wrote:

> [...]
>korrekt - de skal være 100% magen til det, du er registreret med hos Mensys.

Det er AFAIR navn, epost og postnummer

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Dyslexics of the world, untie!

Fra : Allan

Dato : 17-10-01 00:27

On Tue, 16 Oct 2001 22:56:25 UTC, "Peter Jespersen" <flywheel@worldonline.dk> wrote:

> Det er AFAIR navn, epost og postnummer

Mja - det er fornavn, efternavn og postnummer - magen til det du indtastede
på formularen hos Mensys, da du registrerede din bestilling.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 18-10-01 00:32

On Wed, 17 Oct 2001 00:56:25 +0200 (CDT), Peter Jespersen wrote:

Hej.....har lige fået adgang!
Kanont...og dog der er ikke rigtigt noget at hente

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
If I only had a nickel for every time Windows crashed ...