Hjælp mig mænd.
Fra : Christina Jensen

Dato : 16-10-01 10:27

Hej,

Jeg går og tænker over en ting som kæresten ikke kan svare på.

Hvad er det der er så godt ved et blowjob??
Hvad er det der tænder mænd så meget ved et godt blowjob?
Og til sidst, Hvad er et godt blowjob??

Håber at nogen kan hjælpe mig.

Christina

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 16-10-01 10:50

d. 16/10/01 11:26 skrev Christina Jensen på christina@rbl.dk i artiklen
3bcbfd57$0$271$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Hvad er det der er så godt ved et blowjob??

Uden at vide det, vil jeg gætte på, det svarer til, at mange synes, det er
spændende nogle gange at spise noget andet, end man er vant til. Derudover
er der sikkert et ønske om en bekræftelse på, man stadig er attraktiv,
selvom man lever i et parforhold.

Personligt har jeg aldrig levet i et parforhold, og jeg er ikke tiltrukket
af uforpligtende sex, som vistnok ligger i begrebet blowjob. Grunden til,
jeg ikke er tiltrukket af uforpligtende sex, er nok et stort tryghedsbehov,
som skal opfyldes, før jeg tør give slip på mine følelser. For mig er det
vildt nok at danse salsa på begynderniveau 1-2 gange om ugen.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : Tomas O.

Dato : 16-10-01 11:23

Borge Rahbech Jensen skrev:

SNIP

Blowjob er IKKE nødvendigvis uforpligtende,.. det er bare at få
suttet pik og det sker forhåbentlig i alle parforhold (jeg ved
godt det ikke er tilfælde,men man har vel lov til at ønske gode
ting for sine kønsfæller)

--
Hilsen Tomas O. Foreningen For Flirtens Fremme:
http://www.netby.dk/Vest/Optimistvaenget/59/

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 17-10-01 14:25

"Borge Rahbech Jensen" skrev

Hej Børge

> Derudover er der sikkert et ønske om en bekræftelse på, man stadig er
> attraktiv, selvom man lever i et parforhold.

Hmm, et blowjob er for mig stor fornøjelse og har ikke som sådan noget
med bekræftelse at gøre.

Nåja, man kan selvfølgelig godt sige at det er en bekræftelse på, at
hun stadigvæk synes at min pik er så dejlig, at den ikke skal være ude
i kulden og underforstået at hun gerne vil glæde mig ved at fornøje
mig.

Et blowjob kan være en del af forspillet, hvor det drejer sig om at få
kalorius til at gøre honør i den rette vinkel.

Det er også være en udmærket måde at vågne på, resten af dagen bliver
lidt bedre på den måde.

> jeg er ikke tiltrukket af uforpligtende sex, som vistnok ligger i
> begrebet blowjob.

Overhovedet ikke, et blowjob stopper ikke med at være dejligt, bare
fordi man kommer ind i et forhold.

> Grunden til, jeg ikke er tiltrukket af uforpligtende sex, er nok et
> stort tryghedsbehov, som skal opfyldes, før jeg tør give slip på mine
> følelser.

Jeg har det lidt på samme måde med blowjobs, jeg skal kende kvinden ret
godt, førend jeg kan læne mig tilbage og nyde det. Indtil jeg har lært
kvinden at kende, bruger jeg for meget opmærksomhed på at være bange
for at hun hakker tænderne sammen om kalorius.

> For mig er det vildt nok at danse salsa på begynderniveau 1-2 gange
> om ugen.

Du har danset i et stykke tid, skrider det fremad?

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 18-10-01 09:33

Peder Vendelbo Mikkelsen wrote:

> "Borge Rahbech Jensen" skrev
>
> Hej Børge

> Hmm, et blowjob er for mig stor fornøjelse og har ikke som sådan noget
> med bekræftelse at gøre.

Nej. Jeg beklager, jeg udtalte mig om noget, jeg ikke vidste noget om.
Jeg troede, "blowjob" var et andet ord for "engangsknald".

> Du har danset i et stykke tid, skrider det fremad?

Tja, det skrider fremad med dansen, men ikke med selvtilliden. Jeg har
det stadig ikke godt sammen med mange mennesker, og jeg tør stadig ikke
byde en pige op til dans.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : Jens B.

Dato : 23-10-01 16:02

"Borge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message

[klip]
> Nej. Jeg beklager, jeg udtalte mig om noget, jeg ikke vidste noget om.
> Jeg troede, "blowjob" var et andet ord for "engangsknald".
[klip]

Og hvad var det lige for en planet, du kom fra Børge?

--
-Jens B.
www.bruun.com

"Den eneste interesse, vi har, er at tage checken og stikke af" - Peter
Aalbæk Jensen

Fra : Henning

Dato : 23-10-01 17:51

"Jens B." <*fjernmig*jens@*fjernmig*bruun.com> wrote in message
> "Borge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message
>
> [klip]
> [klip]
>
> Og hvad var det lige for en planet, du kom fra Børge?

Nu ikke så højrøvet, ordret oversat, har ord-sammen-sætningen
jo ikke noget med sutte/slikke-arbejde at gøre vel?
Jeg forestiller mig lige hvordan man bliver pustet op, gennem
"ventilen" og hun så fjerner munden, hvorefter man fiser rundt
i lokalet, som når man slipper en oppustet ballon. med lyd
og det hele, hvis hun så klemmer om "ventilen" så lyder det
som en skrige-ballon *GGG*

MVH
Henning

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 23-10-01 20:37

"Jens B." wrote:

> Og hvad var det lige for en planet, du kom fra Børge?

Planeten jorden ligesom dig, men fra min egen lille verden, som ikke
indeholder seksuelle fagudtryk endsige andre seksuelle erfaringer end masturbation.

Nå ja, det kan diskuteres, om det så er planeten Jorden, men det ligger
nok udenfor denne gruppes rammer.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : cybs

Dato : 24-10-01 01:10

Borge Rahbech Jensen skrev i meddelelsen
<3BD5C6BE.A2C1AE91@post8.tele.dk>...

> [...]
erfaringer end masturbation.

>Nå ja, det kan diskuteres, om det så er planeten Jorden,

Jeg plejer nu heller ikke at bruge ".....job" om noget, jeg
udelukkende gør for min fornøjelses skyld - så jeg vil gerne
tilmeldes klubben af dem, der troede noget andet end
flertallet (-;

susanne

--
New newsgroup formed for people with disabilities on
intimacy and relationships issues. Please ask your news

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 29-10-01 23:09

Wed, 17 Oct 2001 15:24:49 +0200 skrev "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@gmx.net>

Hej Peder,

Et ultimativt præcist brev!

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Ally

Dato : 16-10-01 11:20

> Hej,

Hej Christina!

> Jeg går og tænker over en ting som kæresten ikke kan svare på.
> Hvad er det der er så godt ved et blowjob??

For mig er det noget af det mest intime, der findes! Det er utroligt frækt
at se sin kæreste ligge og sutte på det mest "hemmelige" og intime, man har.
At se sin kæreste "bearbejde" den, slikke på den osv., er for mig noget af
det frækkeste. Især hvis hun har øjenkontakt med mig imens.

> Hvad er det der tænder mænd så meget ved et godt blowjob?

Det ovenstående, tror jeg. Sådan er det i hvertfald for mig.

> Og til sidst, Hvad er et godt blowjob??

Uha, det er vist meget individuelt. Jeg kan kun svare for mig selv. For mig
er det, når pigen kan li' det, hun gør, og viser det. Hun har øjenkontakt,
bruger munden og tungen, og "leger" med den. Det ultimative er, hvis hun
også kærtegner andre steder, som f.eks. brystvorter, pungen, anus m.m.

> Håber at nogen kan hjælpe mig.

Håber det hjalp lidt!

K.h.

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Tomas O.

Dato : 16-10-01 11:21

Christina Jensen skrev:

> Hvad er det der er så godt ved et blowjob??

Den tillid man viser hinanden ved at slikke kysse nusse og sutte
på hinanden mellem benene eller overalt for den sags skyld

> Hvad er det der tænder mænd så meget ved et godt blowjob?

Se ovenstående. Plus at der er læber og tunge der kan bevæges, en
fisse kan kun klemme en tunge og læber kan så meget mere.. de kan
pirre, drille lege..

> Og til sidst, Hvad er et godt blowjob??

Et rigtig rigtig godt blowjob er fuldstændig som jeg beskrev
oralsex til kvinder i indlæget til Ano

> Håber at nogen kan hjælpe mig.

Vi er lige her

Fra : CeeJay

Dato : 16-10-01 15:23

> Hej,

Dav :)

> Jeg går og tænker over en ting som kæresten ikke kan svare på.
>
> Hvad er det der er så godt ved et blowjob??

Det føles skønt!
Følelsen af en kvindes (eller mands hvis man er af den skuffe, formoder jeg)
læber der glider over ens lem, samt varmen fra hendes mund .. den kildende
tunge .. suget .. det er alt sammen skønt! :)

> Hvad er det der tænder mænd så meget ved et godt blowjob?

Ud over at det føles totalt lækkert så er det også er meget frækt visuelt ..
noget især jeg selv tænder på.
Det at se sin pik forsvinde ind i munden , omsluttet af hendes bløde røde
læber (læber er sexede) er et yderst frækt syn .. især hvis hun samtidigt
giver en frække eller uskyldige blikke.

Samtidigt er det måde kvinden kan dyrke sin fyr, tilbede hans lem og vise
ham hengivenhed, altsammen noget som tiltaler hans følelser og hans styrker
hans ego og selvtillid - Hvilket gør ham gladere både for sig selv og
personen der har denne virkning på ham.
Hvilket så igen skulle smitte af på hende og så har vi en god cirkel.

> Og til sidst, Hvad er et godt blowjob??

Hvis kvinden har en smule talent og mere vigtigt viden om mandens ædlere
dele så kan det næppe være andet end godt.
Problemet er at mange kvinder ved forbavsende lidt om en pik og om mænd for
den sags skyld.
De klager over at mænd ikke kan finde deres g-punkt/klitoris , men ved intet
selv om manden *g*

Mvh
Christian 'CeeJay' Jensen

Fra : Steen

Dato : 16-10-01 17:28

"Christina Jensen" <christina@rbl.dk> wrote in
<3bcbfd57$0$271$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>Hej,
>
>Hvad er det der er så godt ved et blowjob??
>Hvad er det der tænder mænd så meget ved et godt blowjob?

Følelsen, helt klart den rare følelse af at blive kælet for på éns mest
erogene zoner på en dejlig måde, men det der tænder mig specielt er hvis
min kæreste gør det spontant, uden vi har snakket om det, for det bekræfter
mig bare endnu mere i hvor godt hun kan lide mig og hvor meget hun tænder
på mig. Jeg tror ikke jeg ville få nær den samme dejlige berusende følelse
hvis det var en der udførte det af pligt, f.eks. hvis det var en
prostitueret eller bare en pige som måske gjorde det af pligt, så ville jeg
straks kunne føle det på hende og bede hende om at holde op, hvis hun ikke
kunnen lide det.

>Og til sidst, Hvad er et godt blowjob??

Rent teknisk: jeg tror de fleste mænd (ihvertfald mig) har et meget dejligt
følsomt punkt lige under pikhovedet, hvis du trækker forhuden tilbage og
leger lidt med tungen derunder, og så i laangsomme strøg ned ad skaftet og
op igen og leger lidt med den nederste del af pikhovedet..ja så føles det
bare rigtig dejligt. Og hvis du så samtidig lader en af dine hænder glide
hen over hans brysthår (hvis han da ikke er en fugleunge *GG*) og leger
lidt med hans brystvorter og kører hånden ned over maven og leger lidt med
hårene der og så op igen til brystet....ja uuh, så virker det ihvertfald på
mig! *SS*

>Håber at nogen kan hjælpe mig.

Håber da også jeg var til hjælp *S*

Hilsener fra Steen

Fra : Sott

Dato : 17-10-01 18:11

"Christina Jensen" <christina@rbl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad er det der er så godt ved et blowjob??
> Hvad er det der tænder mænd så meget ved et godt blowjob?

Jeg har også lige et spørgsmål *S*

Hvad nu hvis pigen som sutter pik på "dig", hendes mund simpelthen
"løber i vand" ved det... er det godt eller skidt?

(uhm... sådan er det for mig, når jeg er vild med fyren og vild med
"seancen"... nam-nam)

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Ally

Dato : 17-10-01 19:41

Hej Søs *S*

> Hvad nu hvis pigen som sutter pik på "dig", hendes mund simpelthen
> "løber i vand" ved det... er det godt eller skidt?

Det synes jeg er rigtigt, rigtigt godt! Dels føles det vildt dejligt at
"mærke" hendes varme spyt, dels ser det vildt frækt ud. Så lad endelig
vandet løbe *S*.

Knus
Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 17-10-01 18:58

"Sott" skrev

Hej Søs

> Hvad nu hvis pigen som sutter pik på "dig", hendes mund simpelthen
> "løber i vand" ved det... er det godt eller skidt?

Det var et retorisk spørgsmål, ja?

Jeg kan ikke se hvordan det kan være skidt.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Sott

Dato : 17-10-01 21:13

Hej Peder :0)

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Det var et retorisk spørgsmål, ja?

Nej - faktisk ikke.

> Jeg kan ikke se hvordan det kan være skidt.

Nogle synes måske ikke det er så fedt med et
"vandfald" ned over pikken og nosserne osv.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 17-10-01 22:12

Hej Søs

"Sott" skrev

> Nogle synes måske ikke det er så fedt med et "vandfald" ned over
> pikken og nosserne osv.

Hmm, jeg synes stadig ikke at det er skidt. Hvis det generer, kan man
jo bare bede hende om at slikke det af igen.

Hey, det er da en fin positiv spiral: hun slikker pik, bliver våd,
tager fyren, slikker pik, bliver taget af fyren ....

Ok, det er selvfølgelig upraktisk hvis man skal på arbejde eller sådan,
chefen bliver nok træt af at man aldrig kommer på arbejde.

Med grinende hilsen

Peder

Fra : Chokmah

Dato : 18-10-01 01:09

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> wrote in message news:<9qkqjo.sg.1@mjoelner.aaks.aarhus.dk>...

> Jeg kan ikke se hvordan det kan være skidt.

nej det kan jeg nu heller ikke - hvis bare man kan holde den stående
og ikke falder i søvn i mens han for slikket pik - så mener jeg
strengt taget ikke man kan forlange mere af en mand !
MvH
Bo

Fra : Gert Kethmer

Dato : 23-10-01 21:31

> [...]
> "løber i vand" ved det... er det godt eller skidt?
>
> (uhm... sådan er det for mig, når jeg er vild med fyren og vild med

Jeg er nysgerrig efter at høre mere hvad det er du godt kan lide. Kan du
fortælle lidt mere om hvad det er du synes er så dejligt?

Gert

Fra : Sott

Dato : 24-10-01 15:02

Hej Gert :0) (og velkommen - for du er da ny, er
du ikke? - jeg synes i hvert fald ikke, jeg har skriblet
med dig før)

"Gert Kethmer" <gert@lundbeck.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er nysgerrig efter at høre mere hvad det er du godt kan lide. Kan du
> fortælle lidt mere om hvad det er du synes er så dejligt?

Det hele..
Jeg tror nok, at jeg har uddybet det på et tidligere tidspunkt.

Det jeg nok bedst kan lide, er at føle og mærke han nyder
det, og at jeg er "til glæde for ham".

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Gert Kethmer

Dato : 25-10-01 18:11

> Hej Gert :0) (og velkommen - for du er da ny, er
> du ikke? - jeg synes i hvert fald ikke, jeg har skriblet
> med dig før)

TAK! Jeps, jeg er ny her i DSS . . . men jeg bliver hængende længe. Ærgeligt
at jeg ikke har opdaget jer før, for her er en god seriøs og hyggelig
stemning. Nu vil jeg ikke sådan præsentere mig, men blot sige at jeg udover
denne NG dyrker jeg bl.a. alt.autos.ferrari og dk.fritid.foto

> Det hele..
> Jeg tror nok, at jeg har uddybet det på et tidligere tidspunkt.
>
> Det jeg nok bedst kan lide, er at føle og mærke han nyder
> det, og at jeg er "til glæde for ham".

Hmmm, altså præcis det samme som når det er mig som giver.

Gert

Fra : Sott

Dato : 28-10-01 22:28

Hej igen Gert :0)

> TAK! Jeps, jeg er ny her i DSS . . . men jeg bliver hængende længe.

Halløj - det lyder herligt!
:0)

> [...]
udover
> denne NG dyrker jeg bl.a. alt.autos.ferrari og dk.fritid.foto

Bedre sent end aldrig. Jeg er også blevet mere end
almindeligt glad for dette forum, og de dejlige mennesker
i det.

> Hmmm, altså præcis det samme som når det er mig som giver.

Sikkert - og så er det jo alletiders 'stilling' til leg og
fordybelse og forkælelse... jeg synes, at der er så
mange gode ting ved at sutte pik (og ved at blive
slikket - uhmm..)

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Gert Kethmer

Dato : 23-10-01 20:50

> Hvad er det der er så godt ved et blowjob??
Den følsomme varme og våde mund - det perfekte hjemsted for en lækker
oplevelse.

Det er også skønt at se pigen nyde det.

> Hvad er det der tænder mænd så meget ved et godt blowjob?
Det er frækt

> Og til sidst, Hvad er et godt blowjob??
Et godt blowjob er et langt legende forløb hvor pigen næsten glemmer resten
af manden og koncentrerer sig 100% om at nusse, klemme læberne om hovedet,
spille med tungen under strengen, sutte på spidsen osv. osv.

Det er dejligt hvis pigen sluger, men ikke alle synes om
smagen/fornemmelsen.

Gert